152 Reacties
3 jaar geleden
Ik zit inmiddels al 2 kilo onder m’n “start” gewicht. Waarschijnlijk door het geven van borstvoeding en veel wandelen.
Maar ik heb wel een tip voor als je wil afvallen en geen borstvoeding geeft. De app: MyFitnessPal. Ik voerde alles in, en stopte gewoon met eten als ik op m’n calories zat. Zo bleef ik onder m’n calorie behoefte, at ik waar ik zin in had en viel ik af. Op een gegeven moment ben ik er bij gaan sporten en ook op m’n macro’s gaan letten, en toen kreeg ik echt een mooi figuurtje. Maar goed, toen de tijd had ik ook nog geen kind gebaard 😂👍
3 jaar geleden
Alles is eraf. Door het vele heen en weer lopen met en naar een baby die niet wilde slapen de eerste maanden denk ik.
Nu slaapt ze meestal goed en ben ik net weer begonnen met sporten. Want man man man wat ben ik een stevigheid kwijtgeraakt in mn hele lijf. Door spierverlies, uitgerekt vel en minder collageen (in gezicht). Hopelijk helpt het sporten op den duur een beetje.
Nog meer slappe lijven hier?😅
3 jaar geleden
Reactie op HaveAniceDay
Hoeveel kilo's moeten we allemaal nog??
Hier nog ruim tien😳. Ondanks gen ...
Ik nog 20, dat was 16, maar ik ben langzaam aan het aankomen ipv afvallen 🤦🏼♀️
Voor nu heb ik er vrede mee, ik kijk wel weer wanneer ik stop met borstvoeding en weer aan de pil ga, want mijn hormoonhuishouding klopt geen bal van 😅
3 jaar geleden
Reactie op Lieke-
Alles is eraf. Door het vele heen en weer lopen met en naar een baby die ni ...
Haha ja ik snap niet dat ik nog geen super gespierde billen heb van al dat traplopen🤣 ik deed zo'n 3 a 4 dagen per week aan crossfit. Toen kwam corona en toen kwam de zwangerschap. Nu mn mannetje bijna 8 maanden is ben ik ook alweer 16 weken zwanger dus het sporten staat nog steeds op een laag pitje.. mis het echt. Als baby nr 2 een maand of 3 is maar weer wat fanatieker aan de gang. Heb er wel zin in om weer wat te gaan doen.
3 jaar geleden
Reactie op Justsuus
Hier idem! Ik zag net een foto van mezelf met zoontje in het bad gisteren e ...
Dit he.. was ook voor mij een moment van realisatie. Tot vorige week niet zo mee bezig geweest, maar man, confronterend dit.
3 jaar geleden
Ik was 26 kilo aangekomen.. Echte snoep kilos want heb me helemaal laten gaan haha 🙈 lang leven borstvoeding want heb nog gegeten waar ik zin in heb en heb nog 3kilo te gaan. Maar die blijven hangen, dus toch wat op m'n eten gaan letten. Mijn lijf is overigens niet meer hetzelfde.. Onderbuikje, billen hebben geen vorm meer 😏 ben nooit een sporter geweest krijg me er nu ook niet aan gezet 😅
3 jaar geleden
Ik ben 3,5 week geleden gestart met er meer eens actief iets aan doen, behalve er alleen over zeuren 🙈 woog voor de zwangerschap 54 en ongeveer 12 kilo aangekomen. Ik bleef steken op 59kg. Nu 2x per week sporten en eetgewoonte aangepast, geen dieet e.d.
Nu 2,5kilo eraf 🎉
Maar mijn buikvel blijft slappig 😳
3 jaar geleden
Reactie op Suus399
Ik train nu alles 😜 heb zo’n schema van de sportschool (cardio & spier ...
Ben je 1 cm groter dan ik. 😁
3 jaar geleden
Ben je 1 cm groter dan ik. 😁
Ben ook maar 159 maar wel wat zwaarder… hoogte punt 92,5, nu 79,5! Als ik ooit bij de 70 kom is het goed. Dan pas ik in mijn trouwjurk die al 2 jaar in de kast hangt te wachten op onze grote dag in mei 2022 (eigenlijk mei 2020), kut Corona! 🙈 overigen nooit slank geweest.. wel voor de bruiloft 20 afgevallen.. maarja geen bruiloft wel baby dus we kunnen weer bijna opnieuw beginnen 😔
3 jaar geleden
Reactie op A.B.M
Ben ook maar 159 maar wel wat zwaarder… hoogte punt 92,5, nu 79,5! Als ik ...
Wauw 20 kg afvallen, dikke respect!!! Jij kan dit. Zeker met een mooie jurk in de kast als stok achter de deur.
3 jaar geleden
Uhg ik hang op 72kilo, en was altijd rond 68. Vind het zooo moeilijk om aan een dieet te houden, of tenminste gezond te eten 🙌 Ik was er altijd zo goed in hahaha