3 Reacties
één jaar geleden
Mijn dochtertje gaat niet naar het kdv maar is zeker wel 2x per maand ziek. Deze week ook koorts wat een week heeft aangehouden. Drie weken geleden 3x koorts gehad in 3 weken tijd. Gewoon een lage weerstand.
Om eerlijk te zijn merkte ik wel bij haar dat als de koorts rond de 40graden was dan was t meestal oorontsteking of keelontsteking. Zonder antibiotica zakte het ook niet weg bij d'r.
Voor mij lijkt het nu bijna normaal dat ze om de haverklap ziek wordt. Hopelijk met het jaar mee zal ze d'r weerstand wat meer opbouwen.
één jaar geleden
Ik herken het niet. Mijn dochter is zelden echt ziek geweest (als in dat ze zich zo slecht voelt dat we haar thuis houden). Ze heeft bijv. wel oorontsteking en waterpokken gehad, maar van beide weinig last gehad. Paracetamol werkt goed wanneer ze verhoging heeft. Ze is wel met regelmaat verkouden. Ze gaat 2 dagen per week naar het kdv.
één jaar geleden
Ik ken het ook, mijn zoontje zit ook op crèche 2 dagen in de week en is wel om de week ziek. Hij heeft dan elke x oorontsteking en gelukkig 23januari afspraak bij kno arts.. maar die kleine kindjes hebben nog niet genoeg weerstand dus worden heel snel ziek. Mijn dochter was ook echt vaak ziek maar nu ze bijna 4 is gewoon bijna niet meer ziek.
Maar ik zou idd nog een x naar de dokter gaan.