85 Reacties

4 jaar geleden

Ik voel eigenlijks niets... Is er iemand die dat ook heeft?

4 jaar geleden

Reactie op Caro1983

Ik voel eigenlijks niets... Is er iemand die dat ook heeft?
Ik had dat de eerste keer ook, omdat ik toen ook echt geen idee had waar ik op moest letten. Nu voel ik het gewoon sneller, misschien omdat ik er ook veel meer mee bezig ben. Maar volgens mij is het per persoon ook anders hoor; mijn vriendinnetje heeft inmiddels 3 mormels en die heeft echt nooit echt iets gevoelt😅 dus dat kan blijkbaar ook!

4 jaar geleden

Ik had dat de eerste keer ook, omdat ik toen ook echt geen idee had waar ik ...
Fijn, tnx begon me al n btje zorgen te maken 😉

4 jaar geleden

Ik voel eigenlijk nog niets waardoor ik het nog helemaal niet vat of besef...

4 jaar geleden

Heel erg moe Misschien niet gek na 3 nachten slecht slapen (2-3uur wakker liggen) gevoelige borsten, opgeblazen gevoel. Nou ik zeg kom maar op ☺️ alles voor de kleine 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Caro1983

Ik voel eigenlijks niets... Is er iemand die dat ook heeft?
Ik hoor, behalve dat ik pijn in me onder rug heb. Geen zorgen hoor, geen klachten zegt niks het kan nog komen en anders ben je een van de gelukkige!

4 jaar geleden

Bij mij lijkt alles te komen en te gaan wat mij erg onzeker maakt of alles nog wel in orde is. Mag pas volgende week terug naar de gynaecoloog ( echo op 6w) , ben zwanger via fertiliteitstraject. Doordat het zo moeilijk is geweest om zwanger te worden ( en het al 2x niet blijven plakken is) ben ik ongerust over alles wat ik voel of niet meer voel. T begin van de werk harde en jeukerige borsten, nu geen last meer van. Gisteren hele dag soort van buikkramp ( vacuüm gevoel in onderbuik), gans de dag honger en dan s avonds ineens geen trek... en moe.

4 jaar geleden

Ik heb rugpijn, lage buikkrampen en misselijk, gevoelige borsten...

4 jaar geleden

Reactie op cisdb

Bij mij lijkt alles te komen en te gaan wat mij erg onzeker maakt of alles ...
Oh ik begrijp je helemaal. Wij hebben ook meer dan 4j ervoor moeten vechten met talloze inseminaties en ivf/terugplaatsing en al hetgeen erbij komt. Heb mijn eerste echo pas op 14/4 en geen bijkomende bloedname. Ik ben dus zoals jij heel onzeker of alles wel goed gaat met ons 🦐. Sterkte, het is zeer zenuwslopend ❤️

4 jaar geleden

Reactie op Babsiewapsie

Oh ik begrijp je helemaal. Wij hebben ook meer dan 4j ervoor moeten vechten ...
Wij hebben ook een slopend ICSI traject achter de rug in het MUMC+. Vorig jaar eindelijk in verwachting, maar na 22 weken ging het mis.. Sterkte dames!!

4 jaar geleden

Die vermoeidheid ken ik ook, zo snel al zo moe! Maar er wordt natuurlijk ook al hard gewerkt in je buik!😊 Gevoelige borsten heb ik ook én dat heb ik bij mijn andere 2 zwangerschappen helemaal niet gehad. Kan dus echt elke keer weer anders zijn!

4 jaar geleden

Ik heb nog helemaal geen symptomen.. het is dat de test positief is anders zou ik het niet geloven 🙈

4 jaar geleden

Bij mij voelt het alsof ik ongesteld moet worden, maar dan net anders. Veel minder kramperig en in vlagen. En mn borsten zijn echt al gegroeid ! Wel mooi, dus dat mag wel zo blijven Hahah.

4 jaar geleden

Bij mij voelt het alsof ik ongesteld moet worden, maar dan net anders. Veel ...
Heb je wel ook de hele tijd krampen? Lichte krampen in inde buik?

4 jaar geleden

Reactie op Audreyyv

Heb je wel ook de hele tijd krampen? Lichte krampen in inde buik?
Nee niet de hele tijd... het voelt echt anders dan een menstruatie. Dat wel. Hoezo de vraag ? :)

4 jaar geleden

Nee niet de hele tijd... het voelt echt anders dan een menstruatie. Dat wel ...
Ik heb wel echt blijvende krampen..

4 jaar geleden

Reactie op Audreyyv

Ik heb wel echt blijvende krampen..
Hmm maak je je zorgen daarover? Volgens mij is dat ook normaal hoor !

4 jaar geleden

Reactie op Audreyyv

Ik heb wel echt blijvende krampen..
Heb je al een positieve test ?

4 jaar geleden

Hmm maak je je zorgen daarover? Volgens mij is dat ook normaal hoor !
Ja ik maak me wel wat zorgen, vanwege traagwerkende schildklier meer kans op miskraam. Dus bij alles wat ik voel denk ik.. is dat wel normaal. Heb de eerste echo pas 4 mei...

4 jaar geleden

Heb je al een positieve test ?
Jazeker, donderdag al.