85 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Audreyyv

Ja ik maak me wel wat zorgen, vanwege traagwerkende schildklier meer kans o ...
Hmm als het licht blijft is er niks aan de hand volgens mij. En anders kun je altijd even naar de huisarts bellen. Als je de medicatie juist slikt, is het goed toch ?

4 jaar geleden

Hmm als het licht blijft is er niks aan de hand volgens mij. En anders kun ...
Ja heb vanochtend met verloskundige contact gehad, ze belde me. Ik moet het even in de gaten houden. Zo lang er geen bloedverlies is is er geen probleem

4 jaar geleden

Ik heb een beetje een onbestemd gevoel. Wat moodswings af en toe en wat sneller zin in eten. Ook wat meer moe maar hoort er allemaal bij. Vind het nu nog niet vervelend.

4 jaar geleden

Beetje last van borsten, lage rugpijn is aan weg gaan. Maar al wat ik eet roeit steeds op .

4 jaar geleden

Ik voel van alles in mijn buik, lijkt een beetje op lichte menstruatiepijn. Verder lage rugpijn en soms gevoelige borsten.

4 jaar geleden

Lichte buikpijn zoals me struatie, moe en extreem pijnlijke borsten 😢

4 jaar geleden

Ik ben echt heel erg moe heb vandaag mijn eerste middagdurje achter de rug. Ook misselijk na het eten. Het hoort er blijkbaar allemaal bij.

4 jaar geleden

Zijn die krampen die je zo wat kan hebben over gans je buik? Bij mij is dat eigenlijk meer links dan globaal of rechts. En vannacht droomde ik dat t een buitenbaarmoederlijke was en nu krijg ik dat idee niet uit m’n kop. Oh wat heb ik een hekel aan dat wachten tot die eerste echo. Heb echt nood aan een “alles is in orde”

4 jaar geleden

Reactie op cisdb

Zijn die krampen die je zo wat kan hebben over gans je buik? Bij mij is dat ...
Herkenbaar.. ik heb het ook meer links dan rechts. Na opzoeken schijnt dat wel normaal te zijn... wanneer heb je de eerste echo? Ik pas 4 mei..

4 jaar geleden

Reactie op Audreyyv

Herkenbaar.. ik heb het ook meer links dan rechts. Na opzoeken schijnt dat ...
Ik 6/4. Dat is op 6 weken. Iets vroeger dan meestal omdat ik in fertiliteitstraject zit

4 jaar geleden

Reactie op cisdb

Ik 6/4. Dat is op 6 weken. Iets vroeger dan meestal omdat ik in fertiliteit ...
Spannend!!

4 jaar geleden

Ik ben erg vermoeid. En een mega uitslaper. Sinds de positieve zwangerschap test standaart om 7 a 8 uur wakker. Ook erg gespannen en pijnlijke borsten. En hier en daar een keer een krampjes in me baarmoeder. Ook heb ik vaak honger en word ik ook een beetje woezzie als ik niet optijd wat eet! Ik geniet echt van alle veranderingen in me lichaam. Ik blijf het mega bijzonder vinden dat er wat aan het groeien en ontwikkelen is!

4 jaar geleden

Erg moe en suf, maar binnen blijven zitten speelt natuurlijk een rol 😉 wel 2 dagen last gehad van rare buikkrampjes rechts onderin. Maar dat is sinds gisteren stukken minder. Ook last van gevoelige borsten, oprispingen/boertjes laten en winderigheid 😅😅 niet fijn en charmant maar goed. En gelukkig (nog) niet misselijk!

4 jaar geleden

Misselijk en hele pijnlijke borsten. 🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢

4 jaar geleden

Oprispingen en lage rugpijn :(

4 jaar geleden

Lage rugpijn en eind van de middag vaak lichtjes misselijk..

4 jaar geleden

Ik merk echt wel een soort kramp onderin mijn buik...is dit iets om me zorgen over te maken?

4 jaar geleden

Ik heb linksonder soms wat trekkende pijn maar dat moet wel loslopen de aankomende weken... Wel heb ik erg veel last van obstipatie wat doen jullie daar tegen?

4 jaar geleden

Reactie op Ien82

Erg moe en suf, maar binnen blijven zitten speelt natuurlijk een rol 😉 wel ...
Ja hier ook erg moe, en kan dan ook weinig hebben van mijn zoontje 🙄 Ik mis wat dat betreft mijn ritme ook wel hoor. En merk dat mijn zoontje er ook wat last van krijgt, niet meer naar de gastouder kunnen en de hele dag maar thuis omhangen

4 jaar geleden

Lichte buikpijn zoals me struatie, moe en extreem pijnlijke borsten 😢
Ik heb precies dezelfde klachten. Fijn om niet alleen te zijn :$ de buikpijn en pijnlijke borsten zijn er vooral in de avond, bij jou ook?