6 Reacties

3 jaar geleden

H&M! Zijn lekker warm en zacht!

3 jaar geleden

Afgelopen winter heeft mijn dochter heeel veel maillots gedragen, en ik vind die van de zeeman erg fijn! Je kunt wel het beste even naar de winkel gaan om te kijken hoe groot ze echt zijn. En een beetje op het oog kopen. Maten bij maillots zijn namelijk heel anders. Die maat 62 van de h&m past ze bijv nog steeds niet haha

3 jaar geleden

Bij jola mode hebben ze vaak lekker warme, dikke maillots met antislip (volgens mij merk bakkaboe, maar weet het niet helemaal zeker). Die van de h&m, prenatal en hema vind ik ook fijn. Die van de zeeman zitten op de een of andere manier altijd helemaal gedraaid en opgefrommeld bij de voeten. En als je echt warme wilt hebben, dan zou je even online kunnen rondsnuffelen voor wollen maillots.

3 jaar geleden

Wat overigens ook heel fijn is, zijn de leggings met geruwde binnenkant (bij de c&a en h&m hebbeb ze deze sowieso). Dan kun je er zelf lekker warme sokjes/slofjes bij aantrekken. Vind ik persoonlijk handiger, zeker als ze straks schoentjes aan krijgen als ze gaan lopen.

3 jaar geleden

Heb ze van de h&m en HEMA

3 jaar geleden

Reactie op Anvd

Afgelopen winter heeft mijn dochter heeel veel maillots gedragen, en ik vin ...
Ja idd van de h&m past ze hier ook nog kleinere maat terwijl HEMA juist al maat groter past ze