273 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb 2 kleine meisjes, dus heb alle maten eigenlijk wel 'nodig'. Rompers ...
Gaat het zo langzaam nu die maten? Wow. Goed om te weten. Dank voor je bericht. 🙂
3 jaar geleden
Gaat het zo langzaam nu die maten? Wow. Goed om te weten. Dank voor je beri ...
Het verschilt een beetje per kind hoor, maar hier gaat het traag inderdaad. Het kan goed zijn, dat ze dan straks ineens een groeispurt krijgen en een maat overslaan. Maar tot nu toe gaat het hier gestaag (onze oudste is wel heel actief en liep met 11 maanden zelfstandig, dus ik denk dat daar haar boterhammen en melk naartoe zijn gegaan 😉). Sowieso na een jaar gaat het bij bijna alle kindjes minder snel, omdat de energie naar andere dingen gaat (zeker als ze zelfstandig beginnen te lopen). Wel jammer dat je het niet van tevoren weet, zou zoveel makkelijker zijn met kleding inkopen.
3 jaar geleden
Reactie op Mama-dec20
Bijna 9 maanden, 9,5kg, 75cm en maat 80
Hier precies hetzelfde 🤟
3 jaar geleden
Reactie op Annika030
Hoe weten jullie allemaal lengte en gewicht? Meten jullie zelf?
Ik ben bij ...
Apart dat daar zo'n gat tussen zit. Ik zou even nabellen. Je kan bij ons op Di en Do je kindje laten meten en wegen indien daar buiten de afspraken om behoefte aan is.
3 jaar geleden
Apart dat daar zo'n gat tussen zit. Ik zou even nabellen. Je kan bij ons op ...
Is vrij normaal.. 🙈 Komt door de corona regels..
Je mag hier eigenlijk alleen naar 't bureau met vacinaties.
Ik had met 5 mnd een fysieke afspraak, en met 11 mnd de volgende omdat ze dan ook een prik krijgen.
En met 9 mnd hadden we een telefonische afspraak, hier heb ik alleen van gezegd dat hoeft niet, tenzij ik een fysieke afspraak krijg. Want ik wil haar wegen en meten.
Ook is het hier zo dat je altijd langs mag voor wegen en meten 😊..
Toevallig vandaag geweest..
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Is vrij normaal.. 🙈 Komt door de corona regels..
Je mag hier eigenlijk al ...
Ohw oké. Wat stom! 😒 Goed dat je er wat van gezegd hebt!!
3 jaar geleden
Reactie op Annika030
Ik ben bij ...
Hier ook hoor. Was bij onze oudste ook zo. Alleen op de vaccinatiemomenten gaan we naar het cb.
3 jaar geleden
Hier ook hoor. Was bij onze oudste ook zo. Alleen op de vaccinatiemomenten ...
Ik heb gebeld voor een extra afspraak voor een weegmoment. Gewoon omdat ik zo nieuwsgierig was😅
3 jaar geleden
Reactie op Annika030
Ik ben bij ...
Lengte weet ik niet 😊
Gewicht doen we af en toe bij het aankleden, zelf op de weegschaal gaan staan en dan samen met baby op de weegschaal