273 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb 2 kleine meisjes, dus heb alle maten eigenlijk wel 'nodig'. Rompers ...
Gaat het zo langzaam nu die maten? Wow. Goed om te weten. Dank voor je bericht. 🙂

3 jaar geleden

Bijna 9 maanden, 9,5kg, 75cm en maat 80

3 jaar geleden

Malliot van de h &m kan ze 62/68 nog aan. Heb nu van de HEMA maat 86 aan en doe zit bijna goed. Hoe dan?

3 jaar geleden

Gaat het zo langzaam nu die maten? Wow. Goed om te weten. Dank voor je beri ...
Het verschilt een beetje per kind hoor, maar hier gaat het traag inderdaad. Het kan goed zijn, dat ze dan straks ineens een groeispurt krijgen en een maat overslaan. Maar tot nu toe gaat het hier gestaag (onze oudste is wel heel actief en liep met 11 maanden zelfstandig, dus ik denk dat daar haar boterhammen en melk naartoe zijn gegaan 😉). Sowieso na een jaar gaat het bij bijna alle kindjes minder snel, omdat de energie naar andere dingen gaat (zeker als ze zelfstandig beginnen te lopen). Wel jammer dat je het niet van tevoren weet, zou zoveel makkelijker zijn met kleding inkopen.

3 jaar geleden

Mijn dochtertje is 7,8 kg💪🏻 72cm en draagt maat 74, het is hier en daar nog wel ruim maar na een tijd van overgeven en afvallen zitten we weer in de lijn omhoog😋

3 jaar geleden

Reactie op Mama-dec20

Bijna 9 maanden, 9,5kg, 75cm en maat 80
Hier precies hetzelfde 🤟

3 jaar geleden

Ondertussen 8.5maand en toch echt wel maat 80. 74 worden de meeste iets te klein....vooral bij der dikke armpjes 🤭🤗

3 jaar geleden

Mijn zoontje is bijna 9 maanden en heeft nog maat 62 aan🙈

3 jaar geleden

Reactie op maria92

Hoe groot is hij dan?

3 jaar geleden

Reactie op maria92

Hier ook bij onze dochter

3 jaar geleden

Hoe weten jullie allemaal lengte en gewicht? Meten jullie zelf? Ik ben bij 5 maanden voor het laatst bij het consultatiebureau geweest en hoef pas weer bij 11 maanden.

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Hoe weten jullie allemaal lengte en gewicht? Meten jullie zelf? Ik ben bij ...
Apart dat daar zo'n gat tussen zit. Ik zou even nabellen. Je kan bij ons op Di en Do je kindje laten meten en wegen indien daar buiten de afspraken om behoefte aan is.

3 jaar geleden

Apart dat daar zo'n gat tussen zit. Ik zou even nabellen. Je kan bij ons op ...
Is vrij normaal.. 🙈 Komt door de corona regels.. Je mag hier eigenlijk alleen naar 't bureau met vacinaties. Ik had met 5 mnd een fysieke afspraak, en met 11 mnd de volgende omdat ze dan ook een prik krijgen. En met 9 mnd hadden we een telefonische afspraak, hier heb ik alleen van gezegd dat hoeft niet, tenzij ik een fysieke afspraak krijg. Want ik wil haar wegen en meten. Ook is het hier zo dat je altijd langs mag voor wegen en meten 😊.. Toevallig vandaag geweest..

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Is vrij normaal.. 🙈 Komt door de corona regels.. Je mag hier eigenlijk al ...
Ohw oké. Wat stom! 😒 Goed dat je er wat van gezegd hebt!!

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Hier 7 maanden en daarna ook pas weer met 11 ja. Maar kan altijd voor meten en wegen afspraak maken tussendoor

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Hier 7 maanden en daarna ook pas weer met 11 ja. Maar kan altijd voor meten ...
Met 7**

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Hier ook hoor. Was bij onze oudste ook zo. Alleen op de vaccinatiemomenten gaan we naar het cb.

3 jaar geleden

Hier ook hoor. Was bij onze oudste ook zo. Alleen op de vaccinatiemomenten ...
Ik heb gebeld voor een extra afspraak voor een weegmoment. Gewoon omdat ik zo nieuwsgierig was😅

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Lengte weet ik niet 😊 Gewicht doen we af en toe bij het aankleden, zelf op de weegschaal gaan staan en dan samen met baby op de weegschaal

3 jaar geleden

Lengte weet ik niet 😊 Gewicht doen we af en toe bij het aankleden, zelf op ...
Deed ik ook een week voordat we naar het cb moesten. Toen was hij bij bet cb ineens lichter dan thuis dus die manier klopt hier niet helemaal 🤭🤭