273 Reacties

3 jaar geleden

Lengte weet ik niet 😊 Gewicht doen we af en toe bij het aankleden, zelf op ...
Ik zeg haar "gewoon" op de weegschaal.. Ze blijft wel zitten. Vandaag 8.7 thuis ook 8.7 😊

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ik zeg haar "gewoon" op de weegschaal.. Ze blijft wel zitten. Vandaag 8.7 t ...
Hier wil hij alle kanten op nog voordat de weegschaal bedacht heeft hoe zwaar hij is haahah

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ik zeg haar "gewoon" op de weegschaal.. Ze blijft wel zitten. Vandaag 8.7 t ...
Ga ik ook eens doen 😀

3 jaar geleden

Wij hebben toen ze klein was een baby weegschaal gekocht, omdat we toen haar gewicht goed in de gaten moesten houden. Nu wegen we haar nog steeds bijna elke keer voordat ze gaat douchen/badderen.

3 jaar geleden

Reactie op annaniempje

Wij hebben toen ze klein was een baby weegschaal gekocht, omdat we toen haa ...
Ideaal! Ik wilde er toen ook 1 aanschaffen maar werd mij afgeraden. Onze kraamzorg heeft het gewicht van onze dochter niet goed in de gaten gehouden, of eigenlijk hebben ze er gewoon niks mee gedaan. Daardoor werd het gewicht voor mij echt een soort issue. Om het geen obsessie te laten worden werd het me afgeraden. Heb er maar naar geluisterd en ben toen 1x per week naar het cb gegaan. Toen het allemaal perfect was heb ik het losgelaten.

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Hoe weten jullie allemaal lengte en gewicht? Meten jullie zelf? Ik ben bij ...
Voor onze cb gewoon bellen voor een weeg afspraak. Gaat bij ons allemaal hier op afspraak nog ivm Corona. Maar hebben ze jou geen tussenafspraak aangeboden? Met onze kleine man ben ik nog 6 1/2 en 8 1/2 maanden geweest om te wegen. Vond ik ook wel prettig vooral omdat dit een lichtgewichtje is.

3 jaar geleden

Reactie op LMR

Voor onze cb gewoon bellen voor een weeg afspraak. Gaat bij ons allemaal hi ...
Ja in het hele begin, de eerste 4 weken na geboorte hebben ze het aangeboden. Toen heb ik er ook wel gebruikt van gemaakt omdat onze dochter in de kraamweek 13% afgevallen was dus ik maakt me erg veel zorgen. Maar toen alles goed was ben ik eigenlijk niet meer gegaan. Denk toch dat ik weer eens een afspraak ga maken. Ben toch wel benieuwd.

3 jaar geleden

Onze kleine meid is nu dik 9 maanden. Maat 68 begint nu aan de kleine kant te worden. Maar maat 74 is nog veel te groot. Mouwen en broekspijpen kun je omslaan, maar alles is ook veel te breed.

3 jaar geleden

Reactie op Tssaaaa

Onze kleine meid is nu dik 9 maanden. Maat 68 begint nu aan de kleine kant ...
Misschien dan toch een ander merkje kiezen wat iets smaller valt?

3 jaar geleden

Reactie op Tssaaaa

Wij hebben een smal maar lang manneke. Maat 74 is tekort, 80 is erg wijd. Ik heb nu bij h&m een broek gevonden waarbij in de binnenkant knoopjes zitten waarmee je het elastiek strakker kunt trekken, net als in de zwangerschapsbroeken zit.

3 jaar geleden

Reactie op Tssaaaa

Dit hebben wij ook, heb het juiste merk nog niet gevonden.. 😔

3 jaar geleden

Reactie op SM1994

Noppies, zeeman ook al geprobeerd? 🙈

3 jaar geleden

Reactie op SM1994

Hier valt zeeman groot en h&m klein, dus ze draagt nu als "tussenmaatje" 68 van zeeman en 74 van h&m

3 jaar geleden

Hier valt zeeman groot en h&m klein, dus ze draagt nu als "tussenmaatje ...
Hier precies omgekeerd 😂 de mijne zit in 74/80 van zeeman maar h&m 68 past ook nog

3 jaar geleden

Reactie op Irma89

Hier precies omgekeerd 😂 de mijne zit in 74/80 van zeeman maar h&m 68 ...
Ik heb gemerkt dat bij H&M de Conscious lijn kleiner valt dan de andere kleding van hun. Conscious is vaak smaller.

3 jaar geleden

Reactie op Justsuus

Wij hebben een smal maar lang manneke. Maat 74 is tekort, 80 is erg wijd. I ...
Die heb ik nu ook. Bij haar middel zit hij hierdoor goed, maar bij haar kontje en aan haar benen heeft ze heel veel ruimte. En de kleding van H&M is inderdaad heel wisselend. Van het één zit maat 68 perfect, maar het ander veel te groot. Ik blijf gewoon doorzoeken 💪

3 jaar geleden

Reactie op Tssaaaa

Die heb ik nu ook. Bij haar middel zit hij hierdoor goed, maar bij haar kon ...
Bij ons noppies en name it 👌

3 jaar geleden

Reactie op Tssaaaa

De slim fit leggings van Name It zijn echt super. Misschien eens proberen :)

3 jaar geleden

Reactie op Tssaaaa

Die heb ik nu ook. Bij haar middel zit hij hierdoor goed, maar bij haar kon ...
Je kan ook eens googlen op het merk Bakkaboe. In het zuiden verkopen ze dat bij de Jola, maar die zit niet in heel Nederland. Het is ook online verkrijgbaar bij andere zaken zie ik. De kleertjes van dit merk zijn heel smal. Ik heb hetzelfde probleem met mijn dame en dit merk zit wel passend 😊

3 jaar geleden

Reactie op Patricia2208

Je kan ook eens googlen op het merk Bakkaboe. In het zuiden verkopen ze dat ...
Ik kom toevallig net terug uit de stad. Ben heel goed geslaagd bin de Jola inderdaad. Het merk Bakkaboe valt een stuk smaller. Heb maar meteen ruim ingeslagen 😉