Mijn boy is 5.5 week en woog vorige week bij controle al bijna 5200 gram. Hij was ook 57 cm. Hij draagt nu nog 56 (heeft sowieso nooit in 50 gepast) maar het begint een beetje strak te zitten om zn buikje en zn broekjes zijn soms hoogwater haha. Nu heb ik net allemaal nieuwe broekjes en rompers in maat 62 gezocht maar die zijn echt huge. Wat trek je ze aan in de tussentijd? Welke maat hebben jullie kleintjes nu? Meer moeders met dit probleem?
Je kan zelf de meetband toch langs je kind houden... Dan heb je een ongevee ...
Haha succes met een baby die geen 2 seconden stil kan liggen.. ik kom meestal uit tussen de 60-80 cm als ik dat probeer 😂. En als ze slaapt ligt ze dusdanig opgefrommeld, dat ze niet groter is dan 40-50 cm...
Ik wacht wel een maandje tot ze weer bij het cb in de houtgreep gemeten wordt.
Haha succes met een baby die geen 2 seconden stil kan liggen.. ik kom meest ...
Oh.. Haha ja hier leggen we de meetband op 't aankleedkussen en dan leg ik haar er op. En dan meet ik d'r 😂 (aankleedkussen is 73 cm, dus moet alleen d'r hak nog goed hebben dam..)
Inmiddels maat 86 alweer. Wel heel lang in maat 80 gezeten. De skinny broeken van Zara vallen lang maar wel heel erg strak. Weet iemand waar je soortgelijke leuke skinny jeans hebt die wat losser zitten en niet zo lang?
Wat voor winterjasje hebben jullie misschien al aangeschaft?
Ik heb nog zo'n babyskipaktrappelzak liggen voor als het echt koud wordt. Hij loopt nog niet en tegen de tijd dat hij aan mijn handje kan meelopen zitten we denk ik in de volgende winter. Met het huidige weer gebruik ik een dikke vest en de gevoerde wandelwagenzak.
Ik heb er een van dirkje via vinted in maatje 80 maar die past nu precies. Kan net dicht, had gehoopt dat ze daar wel een tijdje mee zou kunnen. (zit in 74 van hema enzo)
Hij zit nu net in 80 en heb een dikke winterjas in maat 86 gekocht zodat ie (hopelijk) de hele winter mee kan. Ik zit ook nog te denken om er een skipak bij te halen, maar ik denk dat ik dat pas handig vind als hij gaat lopen en daar ben ik bang voor ..
Eentje van prenatal in maatje 80. Hij zit nu net in maat 74, dus hoop dat we er heel de winter mee doen. Vind stiekem een jas van c&a leuker maar toen ik ging shoppen was die er in dar filiaal niet...
Ze zit nu net in maat 74 en heb een winterjasje maatje 80 gehaald bij de hema. Die is nu nog net wat te groot.
Was ook zo aan het twijfelen of ik nou 80 of 86 moest halen en of ze uberhaupt wel een jasje gaat dragen.
Vorig jaar heeft ze alleen in de maxicosi in zo’n voetenzak gezeten. En ik dacht nu ze nog niet loopt is een dekentje of voetenzak buiten misschien net zo handig.
Alleen ze waren laatst bij het kdv naar buiten gegaan met haar in de buggy en ze had geen jasje mee. Toen hebben ze haar een jasje van daar aan gedaan. Dat heeft me wel over de streep getrokken toch een jasje te halen.
Wij hebben wij zeeman een legergroen regenjasje met voering gekocht in maat 86. Hij draagt nu maat 80. Wij hoeven maar een klein stukje te lopen naar de opvang dus ik denk dat we in combinatie met de voetenzak het wel redden in de winter.