273 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Fitzdex
Er zijn een aantal (volgens mij voornamelijk Franse merken) die maat 48 heb ...
Ik heb een aantal kleertjes van deze webshop. Maat 50 van de hema was echt te groot maar deze kleertjes vallen veel kleiner.
https://www.laredoute.nl/pplp/100/368/141671/cat-141674.aspx#shoppingtool=treestructureflyout&srt=noSorting
3 jaar geleden
@madamewijnen,misschien zijn romperverlengers nog een idee?
Ik heb nu rompers maat 56 en die passen nog net. Heb wel al 62 op voorraad en hij draagt nu 62 van noppies en dat past hij perfect.
Grappig dat babies zoveel verschillen in formaten haha. Ik had tijdens mn zwangerschap altijd al een p99 baby en dat zal niet snel veranderen haha
3 jaar geleden
Mijn baby draagt van sommige merken nog 50 en sommige 56. Hij was bij de 1 maand controle 53 cm. Mijn baby vind omkleden niet zo leuk dus stiekem gebruik ik het liefst de 56 kleding (of groter) omdat dit makkelijker aangaat, met name truitjes en t-shirts. Rompers vind ik nu het fijnst met overslag, vind het zo zielig zijn hoofd erdoorheen te trekken en dan al die stof in zijn nek en zijn armen erin wurmen 😂
3 jaar geleden
Reactie op Irma89
Hier hetzelfde probleem. We doen hem toch maat 62 aan al zitten de rompers ...
Wij hebben voor €30 een baby weegschaal gekocht. Ons meisje dronk in het begin moeilijk dus we wilde het nauwlettend in de gaten houden. Maar als je even goed zoekt kan je ze best voordelig op mp oid vinden
3 jaar geleden
Reactie op Madamewijnen
Ik heb nu rompers maat 56 en die passen nog net. Heb wel al 62 op voorraad ...
Ja wij hebben precies de omgekeerde situatie. Al de hele zwangerschap p2 en als ik mij niet vergis was jullie Olivier nog zwaarder dan gemeten. Die van ons was nog lichter dan gemeten op de groeiecho's. Beide heeft zo zijn voor en nadelen, maar gemiddeld zijn onze kindjes in ieder geval niet
3 jaar geleden
Mijne is nu 3 weken oud en zit in maat 62
Heel veel dingen heeft ze niet eens aan gehad van 56.
Ze is best lang en ook best bol haha
3 jaar geleden
Merk hier dat rompertjes langer passen. Ze zat nog in de rompertjes 44 terwijl ze de onesies maat 50 aan moest omdat 44 gewoon te kort werd met die voetjes er aan.
Zou gewoon kleertjes langzaamaan maat 62 doen maar de rompertjes 56 als die nog passen gewoon nog dragen
3 jaar geleden
Ik vind hema ook al zo groot vallen! Echt irritant want heb daarvan veel gekregen. En daar zwemt ze met maatje 50 nog in
3 jaar geleden
Zoontje woog 2675 bij geboorte. Is komende maandag 4 weken oud en weegt nu 3050. Zit nog steeds in maat 44. Dat zit in principe nog wel goed nu. Wilde hem iets in maat 50 aan doen en dat was echt veel te groot. Vind sowieso het verschil naar een groter maatje enorm. Bij mijn dochter nu ook. Die gaat nu uit 92, maar 98 is veel te groot nog 😒
3 jaar geleden
Bij ons gaan sommige maat 50 nu wat krapjes zitten. Maar maat 56 is nog echt veeeeel te groot!😂 gelukkig is daar Hema, die 50 valt wat groter, dus die past ze nu prima!
3 jaar geleden
Ja wij hebben precies de omgekeerde situatie. Al de hele zwangerschap p2 en ...
Ja klopt hij was al bijna 4.5 kilo bij geboorte en nu tikt hij vast de 6 al aan. Ik schrik wel hoeveel babys nog 44 aanhebben. Dacht dat dat alleen voor prematuur babys was (mij werd zelf verteld dat de meeste babys niet eens ooit in 50 passen)
3 jaar geleden
Reactie op Madamewijnen
Ja klopt hij was al bijna 4.5 kilo bij geboorte en nu tikt hij vast de 6 al ...
Is volgens mij heel verschillend. Mijn oudste was 3630 die paste wel maatje 50 middelste 4175 nooit 50 gedrag en de jongste nu 5 weken was bij de geboorte 3835 ook geen 50 gedragen en ook niet gekocht, omdat we hem groter hadden verwacht 🥰 ondertussen weegt meneer met 5 weken al 5600 gram😜