273 Reacties

3 jaar geleden

Wat een verschil, onze mini van 5 wkn zit net in 46🤪

3 jaar geleden

Mn meisje is 8 weken. Is nu ong(zelf gewogen) rond de 5kg en zelf gemeten ong. 60cm. Draagt maat 56 maar ga vd week ook de maat 62 proberen denk wel dat ze dat past.

3 jaar geleden

Ons meisje is met 2828g geboren met 41 weken. Momenteel 9 weken oud en zit nog in maat 50 🙊

3 jaar geleden

Onze meid woog 3460 en was 51 cm met geboorte. Heeft eventjes maat 50 aan gehad. Nu is ze 3 maanden en heeft maat 62. Sommige dingen past ze wel nog en sommige dingen niet. Heeft ze maar 1x aangehad. Veelste veel kleertjes 🙈🙈 Ligt ook qua merk, sommige vallen groot uit en sommige klein

3 jaar geleden

Bij me meisje zit maat 56 ook te strak vooral met haar rompertje merkte ik t ook. Ik heb haar gewoon maat 62 aan laten trekken, is nog wel een beetje wijd, zo kan ze er lekker in groeien tot dat het haar weer te klein is. Maar ik merkte dat ze te strakke kleding niet fijn vind zitten. Ze is nu 10 weken en ze woog met 8 weken 5060. Ze trok al 62 aan toen ze net 9 weken was

3 jaar geleden

Hier een mannetje van 7 weken oud en ruim 6 kg en 60 cm groot. Begonnen met maat 56, toen dat te klein werd en ik 62 tevoorschijn ging halen, bleek er veel al te klein te zijn helaas. Dus nu heeft ons mannetje nog een paar setjes maat 62, maar ook al maat 68

3 jaar geleden

Wat een kleine maatjes. Mijn meisje is zo lang dat ze met haar 11 weken al in maat 68 zit( ze is al 63 cm) .

3 jaar geleden

Onze kleine is nu 12 weken vandaag (bij de laatste meting drie weken geleden 61 cm en 5450 gram). Maar ik heb toch een beetje problemen met de kledingmaten. Maatje 62 van merk feetje past prima maar maat 62 van prenatal is veel te groot en 56 begint toch echt te klein te worden 😅

3 jaar geleden

10 weken en denk dat ze al wel door kan naar maat 62. Vind het ook maar niks om haar in strakke kleertjes te wurmen. Dan maar een beetje oversized 😊

3 jaar geleden

Reactie op N0312

Wat een kleine maatjes. Mijn meisje is zo lang dat ze met haar 11 weken al ...
Onze zoon net zo !

3 jaar geleden

Reactie op annaniempje

Mijn meisje is inmiddels 2,5 maand. Ze draagt maat 56, dat zit nog heel mooi en is soms zelfs wat groot. Ze heeft 7 weken in maat 50 gezeten.

3 jaar geleden

Mijn jongen is bijna 3 maandjes en zit tussen maat 56 en 62 in

3 jaar geleden

Reactie op N0312

Wat een kleine maatjes. Mijn meisje is zo lang dat ze met haar 11 weken al ...
Hier ook een reusje. Op 2 maanden ook 63 cm en 7kg. Nu 12 weken en broeken 62 gaan nog net (kortere benen) en truien en tshirt 68 zijn aan de krappe kant 🙈

3 jaar geleden

Ik twijfel zo over die kleding.. Ik heb net 2 weken geleden maatje 62 toegevoegd aan d'r kast, maar heb 't idee dat ze op veel vlakken al naar 68 moet.. De Hema rompers gaan amper dicht terwijl ik ze nog niet eens gebruikt heb.. Ze is 64 cm. En 3,5 maand oud. Maar veel kleding van 68 is echt onwijs te groot nog. Wat een gedoe zeg.. 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ik twijfel zo over die kleding.. Ik heb net 2 weken geleden maatje 62 toege ...
Heel herkenbaar!! Ze zit tussen 62 en 68 in.. ene net te klein andere net te groot.. heeel frustrerend😅

3 jaar geleden

Reactie op Firstbaby20

Heel herkenbaar!! Ze zit tussen 62 en 68 in.. ene net te klein andere net t ...
Yup... Had leuke rompers van lodger.. Maatje 68, die beginnen al strak te zitten van onder... Hema rompers 62 last ze amper.. Terwijl ze nog wel de zeeman romper maat 56 past 🙈😂🙃 ik snap er niets meer van... Plus net een pakket voor de zomer overgenomen.. Maatje 68.. 't mag dan volgende week zomer worden, 🙈 😂

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Yup... Had leuke rompers van lodger.. Maatje 68, die beginnen al strak te z ...
Volgende week wordt het sommige dagen al boven de 20 graden 😃

3 jaar geleden

Reactie op Huismus

Volgende week wordt het sommige dagen al boven de 20 graden 😃
Das ook weer zo.. Dan mogen 't shirtjes!

3 jaar geleden

Ik haal nu zoveel mogelijk van hetzelfde merk. Had heel veel leuks besteld van verschillende merken en het kon allemaal retour omdat het kleiner viel dan ik dacht op basis van de kleding die hij had. Zelfs 2 maten groter zat hooguit netaan goed bij sommige merken. Nu gewoon grotendeels 1 merk en dat werkt goed. Ene is wel ietsje groter dan het ander, maar de afwijking is veel minder.

3 jaar geleden

Wouw... 🙈 Vandaag bij de zeeman geweest!! Echt super winkel. Samen met een vriendin.. Zoontje is 15 maanden. We kochten de zelfde jas.. Ik in maat 74 voor mijn 3 mnd oude dochter.. Zij maatje 86 voor d'r 15 maanden oude zoontje. 🙈 Nu is de jas maat 74 haar te klein, 🙈 hoe dan! Hahha alsof mijn dochter zo groot is en hij zo klein, 🙈