Mijn boy is 5.5 week en woog vorige week bij controle al bijna 5200 gram. Hij was ook 57 cm. Hij draagt nu nog 56 (heeft sowieso nooit in 50 gepast) maar het begint een beetje strak te zitten om zn buikje en zn broekjes zijn soms hoogwater haha. Nu heb ik net allemaal nieuwe broekjes en rompers in maat 62 gezocht maar die zijn echt huge. Wat trek je ze aan in de tussentijd? Welke maat hebben jullie kleintjes nu? Meer moeders met dit probleem?
Haha hier ook een meisje die al in 74 zit hoor 😅 dat was m'n oudste wel an ...
Haha herkenbaar, hier ook zo'n situatie, mijn dochter had pas 74 toen ze 1 jaar was zelfs, nu haar dikkie broertje (die niet met 4,5 maand al kruipt, heel gek 😂) moet ik 74 toch echt al gaan bekijken!
Hier nu net 4 maanden en maat 74 en soms zelfs 80. (En rompers maar 74/80 die al klein worden)
Maar t is ook een flinke jongen van 68.5cm en 8180 gram💪😬😍
Dame hier 7 maanden, draagt maat 68 maar gaat steeds meer 74 dragen omdat dat mooier zit. Ze heeft wel wat babyspekkies, ik gok op een kilootje of 8,5.
Jongetje hier zit al een tijdje in maat 74. Sommige rompers maat 68 passen nog. Af en toe heeft hij t shirts in maat 80 aan. Hij is een lekker bol ventje, ik denk bijna 10 kg😅
5 maand, maat 74. Onze baby heeft de brede schouders van z'n papa. Drama met bovenkleding. Maat 80 is goed bij de schouders maar lijkt net een soepjurk bij hem.
Beetje experimenteren met winkels/merken. Ik vind lang niet alles op maat vallen. Vandaag iets van maat 68 (4 - 6 maand stond eronder) in mn hand nog 3 kilometer te groot 😅 (mijn dametje is 6,5 maand oud en normaal voor haar leeftijd)
Beetje experimenteren met winkels/merken. Ik vind lang niet alles op maat v ...
Irritant he, ik kwam er achter dat een vest in maat 80 al te klein is (nooit aangehad) terwijl een ander vest in maat 68 van een ander merk nog prima zit..