273 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Mama-dec20
Weet iemand van jullie hoe mango valt voor de baby's?
Ik heb 2 truitjes van de mango, die vielen aardig klein. Had ook 1 vest meer als jas, en die viel redelijk op maat!
3 jaar geleden
Reactie op Lao
Hahah ik ga stuk! Ik dacht even dat ik in de hapjes topic zat.
Maar dit ga ...
Hahahahha sorry!
3 jaar geleden
Reactie op Justsuus
Ligt het aan mij of is het verschil van maat 68 en 74 bij shirts ineens hee ...
Ik vind dat eigenlijk bij elke maat🙈 nu zit die weer lekker in zo tussenfase dat 74 krap zit maar 80 echt nog te groot is maar vaak doe ik hem al wel 80 aan omdat liever iets te groot dan te krap heb.
Ineens zit het weer goed straks en dan na 1 a 2 maand zit je weer in die tussenfase 😅
3 jaar geleden
Reactie op Mamma2020
Dragen jullie baby's al schoenen oid? En nog een leuke site daarvoor?
Ik had vans gekocht bij Zalando. Staan super schattig maar we doen ze alleen soms aan als we op pad gaan. Alleen sokken of blote voeten is toch een stuk makkelijker. Toch een beetje spijt dat ik ze heb gekocht.
3 jaar geleden
Reactie op Irma89
Ik had vans gekocht bij Zalando. Staan super schattig maar we doen ze allee ...
Herkenbaar hoor! Ik had bij m'n oudste ook allerlei leuke schattige dingen die achteraf helemaal niet handig zijn bij een baby en je dus niet of amper gebruikt/aantrekt.
Met schoentjes wacht ik nu tot hij gaat leren lopen en dan kijk ik tegen die tijd wel welke maat dat word
3 jaar geleden
Reactie op Mamma2020
Heb nog geen schoenen voor hem gekocht en als ik iets koop dan worden het denk ik iets van zachte slofjes met grip om beter te kruipen. Ik vind het eigenlijk nog zo onnodig. Een baby kan ook niet goed aangeven of iets lekker zit of niet en uit eigen ervaring weet ik dat veel schoeisel écht niet gemaakt is voor jouw comfort.
3 jaar geleden
Reactie op Mamma2020
In de winter had ik schoentjes gekocht zodat zijn voetjes warm bleven (vooral handig met de draagzak)
Nu krijgt hij ze af en toe buitenshuis aan om te zorgen dat zijn voeten warm blijven maar verder altijd lekker blote voeten of sokjes thuis
3 jaar geleden
Reactie op Mamma2020
Ik had nike en timberlands gekocht. Deed ik in de winter aan als ik hem in de draagzak had of bij een bepaalde outfit voor de foto. Heel cute! Maar voor hem niet echt comfortabel.
Hij heeft ze nu al lang niet aangehad en zullen waarschijnlijk ook niet meer passen. Ben pas weer van plan om van de winter schoenen te kopen of wanneer hij probeert te lopen.
Mijn kleine man heeft nu altijd blote voetjes