273 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Justsuus

Ligt het aan mij of is het verschil van maat 68 en 74 bij shirts ineens hee ...
Hier begonnen we met maat 56.. toen dat krap werd pakte ik de kleding maat 62.. alles te klein.. Dus van 56 door naar 68... Toen maat 74.. alles erg krap .. dus door van maat 68 naar 80, en af en toe zelfs al 86😱 Jep, we hebben een echte reus gemaakt😬

3 jaar geleden

Hier begonnen we met maat 56.. toen dat krap werd pakte ik de kleding maat ...
Wauw!! Al in 80 🙈 wij hebben een mini mensje gemaakt, voornamelijk nog in 62 😆 af en toe 68 en soms zelfs nog 56, al wordt dat nu wel echt te klein

3 jaar geleden

Reactie op Mamma2020

Dragen jullie baby's al schoenen oid? En nog een leuke site daarvoor?
De onze krijgt pas schoenen als ze gaat lopen. Ik heb voor mijn oudste meestal leren schoenen van het merk richter, omdat die goede, flexibele zolen hebben die goed meebewegen met de voet. Ook fijn dat de zool doorloopt op de neus, vooral als ze nog deels kruipen, anders zijn de schoenen zo versleten. Even goed op letten als je kindje gaat lopen, veel schoenen zien er leuk uit, maar zijn niet goed voor de vorming van de voet. Nu heeft ze eigenlijk altijd blote voeten om te ontdekken en goede grip te hebben. Als het koud is, krijgt ze antislip sokken aan.

3 jaar geleden

Reactie op Mamma2020

Dragen jullie baby's al schoenen oid? En nog een leuke site daarvoor?
Hier krijgt onze dame pas schoenen aan als ze gaat lopen. Met de oudste ook gedaan.

3 jaar geleden

68 en 74 nu met 7 maanden. Ligt aan welk merk heel soms nog 62.

3 jaar geleden

Sokken van de hema maat 12-18 maanden. Ukkie is net 7 maanden. Dus grote voeten 😅😅

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Sokken van de hema maat 12-18 maanden. Ukkie is net 7 maanden. Dus grote vo ...
Hihi dat had onze dame vanaf de geboorte 🙈... ukkie van 2500 gram met reuzenvoeten. Alle sokjes 0-6 maanden waren bij de geboorte al te klein (terwijl onze oudste die aan had tot een maand of 10).

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Sokken van de hema maat 12-18 maanden. Ukkie is net 7 maanden. Dus grote vo ...
Hier ook! Die dingen krimpen ook na een wasbeurt.

3 jaar geleden

Hier ook! Die dingen krimpen ook na een wasbeurt.
Mijn vriend zei al, grote voeten.. oke, als hij uiteindelijk maar niet boven maat 45 komt want dan kun je niet bij elke schoenwinkel iets vinden. Maar het stelt me gerust dat het niet heel abnormaal is 😉

3 jaar geleden

74/80, volgende week 7 maanden

3 jaar geleden

Ahh!! We gaan (eindelijk) richting de 68. Zojuist de laatste 56 dingen in de bak gestopt. Dat werd nu (pas) te klein. Sommige dingen van 62 worden ook te klein, maar het meeste past nog steeds wel. En nu gaat 68 ook passen. Mijn dochter is inmiddels ruim 7,5 maand oud 🙈

3 jaar geleden

Het valt mij op in winkels... Dat er of kleding hangt tot 74, of vanaf 92...🙈 Alsof er tussen geen maten zijn... (of ik kan niet zoeken.... 😂

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Het valt mij op in winkels... Dat er of kleding hangt tot 74, of vanaf 92.. ...
Daar loop ik ook al tegen aan ja😖

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Het valt mij op in winkels... Dat er of kleding hangt tot 74, of vanaf 92.. ...
Ja dit herken ik ook!

3 jaar geleden

Reactie op Moontjee_93

Ja dit herken ik ook!
Online vind ik nog wel wat, maar gewoon fysiek in een winkel... 't is net of ze niet bestaan die maten 🙃

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Online vind ik nog wel wat, maar gewoon fysiek in een winkel... 't is net o ...
Ik vind sowieso de kleding voor baby’s in de winkels net niks, weinig keus of inderdaad vaak niet de juiste maat.

3 jaar geleden

Onze meid is ruim 7,5 maand en zit nog in maat 68. Ze is nu 7,3 kilo. De leuke zomerjurkjes die ik vorig jaar in maat 74 heb gekocht gaan pas passen als het herfst is denk ik 😅

3 jaar geleden

Gisteren terug gekomen van vakantie, en vandaag als een speer naar de prenatal. Ons mannetje had bedacht om in de vakantie een flinke groeispurt te krijgen. Al zn kleding ineens te klein. 8,5 maanden, bovenkleding 80 en broeken 74.

3 jaar geleden

Reactie op Dec2020

Gisteren terug gekomen van vakantie, en vandaag als een speer naar de prena ...
Haha om die reden.. Probeer ik altijd naar voren te werken met de maten, 🙈 haha

3 jaar geleden

Onze meid is ruim 7,5 maand en zit nog in maat 68. Ze is nu 7,3 kilo. De le ...
Misschien vallen ze wel al mooi?