1007 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Brownie
Zijn er meer kindjes ziet 2 boterhammen eten smiddags?
Ja hoor, hier eet ze soms 2 soms 3 boterhammen. Alleen de harde korst aan de bovenkant niet. En dan ook nog 150ml fles erbij. En daarna zeggen wij dat het genoeg is, al zou ze nog wel met lusten
3 jaar geleden
Reactie op MamaVanJulia
Ja hoor, hier eet ze soms 2 soms 3 boterhammen. Alleen de harde korst aan d ...
Met is meer*
3 jaar geleden
Ik had eens gehoord dat je een baby eigenlijk niet onder de oksels mag optillen. Nu ze in haar ledikant naast mij slaapt doe ik dit dus wel. Kan dit? Of moet ik het anders doen?
3 jaar geleden
Reactie op Brownie
Hoe dan? Doen Wij altijd
1 hand onder de billen en de ander bij de nek. Succes met een mega beweeglijk 9 maanden oud kind 👌🏻 wij doen gewoon onder de oksel.
Wat ik begreep gaat dit vooral op voor kinderen die hun eigen nek nog niet kunnen ondersteunen?
3 jaar geleden
Reactie op Manouk1995
Ik had eens gehoord dat je een baby eigenlijk niet onder de oksels mag opti ...
Doen wij ook altijd hoor.
3 jaar geleden
Reactie op Manouk1995
Ik had eens gehoord dat je een baby eigenlijk niet onder de oksels mag opti ...
Kan geen kwaad hoor. Het is alleen niet zo comfi om onder je oksels het hele huis doorgedragen te worden (vind ik zelf ook niet echt prettig 😉). Dus dan kun je beter een hand onder de billen houden, je baby op je heup zetten of de baby iets lager in de zij vastpakken ipv direct onder oksels. Er zijn wel mensen die geloven in het basisbevestigend optillen van je kind (en dat heel lang volhouden), maar na de eerste maanden is dat echt niet meer zo heel erg noodzakelijk als je kindje zelf het hoofd kan optillen.
3 jaar geleden
Nu die lager ligt, rolt ie op zijn zij en pak ik hem maar op als een poes of varkentje. Hij is met zijn gewicht lastig uit bed te vissen. 😅
3 jaar geleden
Reactie op Iris9094
Omg dat gillen 😅 als zoontje niet krijgt wat hij wilt, als ik om de hoek v ...
Woooooooow! 😳
Ik dacht dat die van mij apart was maar hij is dus niet de enige 🤣
Ik zeg elke keer, je gilt als een meisje.
Het is hoog en hard man! Niet te doen 😑
3 jaar geleden
Reactie op Iris9094
Zo warm buiten en ik zit in de auto te wachten tot meneer is uitgeslapen 🤭 ...
Ben je de auto al uit? 😉
3 jaar geleden
Als jullie kind met koorts opgehaald moet worden van de opvang, mogen jullie hem dan ook de volgende dag nog niet brengen ook al is de koorts weg?