- Oorspronkelijk bericht van H91 -
Hallo allemaal,
In de december groep zie ik veel vaste mensen die reageren en het leek me dan leuk om misschien ook over andere dingen te kletsen. Sommige topics kunnen best verhit raken en zonder specifiek onderwerp zal dit denk ik wat minder zijn. En meer gericht dus op gewoon lekker kletsen.
Weet niet of er meerdere mensen zijn die dit leuk vinden?
Dit is een vervolg op: https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-december-2020/kletstopic-JmOnkl
Of je krijgt gezeik met een zeikerd op dit forum die vindt dat je te veel a ...
Gewoon blijven praten hoor She! Al heeft dat gezeur er wel voor gezorgd dat ik ook minder snel wat durf te zeggen… iets met bang zijn voor afwijzingen 😶
Uhm, ik zat/zit in een mega drukke lifechanging verhuizing en merk ook dat ik hier niet heel gefocust op ben hehe, misschien daarom wat rustiger voor jullue gevoel? 😏
Defenitieve verhuizing van Amsterdam naar Venray/limburg als single mom. Klusje op zich hoor 😬
Wow dat is een flinke verhuizing. Gesettled en happy na alle hectiek?
Nog niet... Deze kwam net voorbij 😟🥺 maar het is mij en de stofzuiger gelukt. Beetje klotsende oksels en de stofzuiger heeft nog zeker 8 min aangestaan.... Het is dat ik een kind heb anders stond dit huis meteen weer op funda 😶
Nog niet... Deze kwam net voorbij 😟🥺 maar het is mij en de stofzuiger gel ...
Je weet dat ie er ook kan lopen ongeacht dag je hem 8 minuten aan hebt laten staan? Wil je niet bang maken maar je had beter de stofzuiger kunnen legen… 😜