1007 Reacties

3 jaar geleden

Is jullie kindje ook erg gevoelig voor geluid?
Nee helemaal niet. De buren gingen boren, ze keek even om dr heen en speelde weer verder. Als ik m’n haar ga föhnen begint ze te schaterlachen. Soms is het net alsof ze erin blijft. Ze ligt dan helemaal dubbel. Geen idee waarom 🤔

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Nee helemaal niet. De buren gingen boren, ze keek even om dr heen en speeld ...
Mn haar fohnen..das lang geleden 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Mn haar fohnen..das lang geleden 🙈
Hahahaha ik gok zo’n 9 maanden geleden? 😝

3 jaar geleden

Oké dus meerdere kindjes hier die zich storen aan het geluid van anderen maar tegelijk zelf ook ontzettend veel kabaal maken. 😄 Die van mij is wel schrikachtig ja. Veel geluiden zijn ook nog nieuw voor hem... Op de opvang hebben ze ook aangegaan dat hij slecht tegen lawaai kan. Föhnen schiet er hier ook bij in maar doe het nog wel want als ik het doe dan zit mijn haar echt dagenlang beter. Nog steeds de grootste lol hier om de verhalen van de potgrond etende dame. 😄

3 jaar geleden

Is jullie kindje ook erg gevoelig voor geluid?
Ja en nee... Stofzuigen, haardroger, wasstraat met de auto, onweer etc is allemaal geen probleem. Maar ineens plotseling een hard geluid, als er iets valt bijv. daar schrikt ze wel van.

3 jaar geleden

Onze dame begint het woordje 'nee' eindelijk te snappen 🙌. Bij de 4e pogin ...
Hier snapt ze het geloof ik nog niet helemaal, ze blijft uit proberen.

3 jaar geleden

Mogen jullie kinderen naar het kinderdagverblijf met diarree?

3 jaar geleden

Reactie op Dec2020

Yep hier wel

3 jaar geleden

Reactie op Dec2020

Hoeveel ouders melden dit? Ik vermoed veel gevallen val ongemelde poeperitus. Je weet van te voren ook nooit of het eenmalig was.

3 jaar geleden

Reactie op Dec2020

Heb ik mij zelfs geen vragen bij gesteld 🙈 hier al eens met diarree laten gaan maar dat was door tandjes dus tja..

3 jaar geleden

Soms klaag ik over social media.. Maar vandaag heb ik de kracht ervan gezien.. Een oud collega is overleden, en opeens post bijna elke collega of ex collega een kaartje op fb, iedereen toont medeleven en praat opeens weer.. 🙈

3 jaar geleden

Wie weet waar je fysiek in de winkel vingerverf of gips kan halen?

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Vingerverf hebben ze regelmatig bij kruidvat of action, maar ook bij speelgoedwinkels (ik geloof dat dat merk ses heet of zoiets). Gips hebben ze volgens mij ook bij de action of speelgoedwinkels (toychqmp verkoopt iig ook van die malletjes om in te gieten) en anders bij een winkel voor hobbymaterialen als die een in je omgeving zit.

3 jaar geleden

Niet vergeten: woensdag is de dag van de leidster!

3 jaar geleden

Niet vergeten: woensdag is de dag van de leidster!
Donderdag dus 🙈🙈🙈

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Ben niet nieuwsgierig hoor 🤭🤭 Wat ga je knutselen met de kleine?

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Speelgoedwinkel verkoopt ses. Van een vriendin hoorde ik dat dit de enige uitwasbare vingerverf is, vind ik zelf wel een fijn idee :)

3 jaar geleden

Oké dus meerdere kindjes hier die zich storen aan het geluid van anderen ma ...
Mijn dame is vooral onder de indruk als speelgoed onnodig hard geluid maakt.. Zelf slaan op dingen is prima, maar een loopwagentje die muziek maakt als je hem aan raakt, dan kijkt ze echt verstoord om zich heen van.. "kut ding, stop eens met die herrie" 😅 (beetje 't zelfde als ik regeer zeg maar..)

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Mijn dame is vooral onder de indruk als speelgoed onnodig hard geluid maakt ...
😂 Mooi zo! Ik heb alleen dat soort herriespul omdat ik het cadeau heb gekregen.

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Hema of Xenos?