1007 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Brownie
Wie weet waar je fysiek in de winkel vingerverf of gips kan halen?
Mocht je geen vingerverf kunnen vinden ik heb laatst met acryl verf geverfd met de kleine man. Maar het te verven object in een plastic mapje (met de verf erbij in) of er huishoudfolie over heen spannen. Kleine is totaal niet vies en het resultaat is best gaaf geworden vind ik zelf. Dit zijn hartjes schilderijen die hij dus verft
3 jaar geleden
Reactie op Brownie
M'n man is jarig vandaag dus wilde iets van m'n dochter geven. Dit is t re ...
Wat leuk! Gefeliciteerd!
3 jaar geleden
Opa en om van m'n man waren er vanavond en andere voor z'n verjaardag.
M'n man is soms best wel druk/lomp en dat weet iedereen.. met onze dochter ook, ze is niet anders gewend en ze vind t leuk. En voor de zoveelste keer gaven ze commentaar hierop vooral opa, heb m hier op aan gesproken dat ik het echt niet leuk vind dit elke keer te horen. Iedereen was gelijk stil🤭🤭 ken mezelf zo niet, maar ooooh wat word ik dat zat.
Ben zo hormonaal vandaag 😌
3 jaar geleden
Reactie op Brownie
M'n man is jarig vandaag dus wilde iets van m'n dochter geven. Dit is t re ...
Lieffff!!
Dus geen dag van de leidster! Doen jullie daar iets mee? Ik heb een orchidee gekocht. 🌸
3 jaar geleden
Reactie op Brownie
Opa en om van m'n man waren er vanavond en andere voor z'n verjaardag.
M'n ...
Helemaal goed toch. Dan is het in ieder geval duidelijk hoe je erover denkt en hopelijk houden ze er mee op.
3 jaar geleden
Lieffff!!
Dus geen dag van de leidster! Doen jullie daar iets mee? Ik heb ...
Ik zit in dubio... 🙈 Ik ben niet zo te spreken over de opvang.. Maar goed werk er zelf 😂 ze hadden een gezamenlijke actie, maar ben vergeten daar aan mee te doen.. 🙈 Zal ik nog een kaartje in d'r tas doen.. Of 't gewoon "vergeten"
Maar Ja, ik werk zelf in de kdv.. Alleen hecht ik er niet zo waarde aan.. 🙈
3 jaar geleden
Lieffff!!
Dus geen dag van de leidster! Doen jullie daar iets mee? Ik heb ...
Onze dochter gaat niet naar de opvang.
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Hmm zonde. Maar, dan ben je het toch "vergeten" als je niet tevreden bent?
...
Ohh al vaak gesproken en besproken, maar er veranderd niet zo veel. 't gaat dan 3 weken weer oké en week 4 is haar ritme weer in de manier die zij willen.
Ik heb helaas geen andere optie qua opvang. Is maar 1 opvang bij mij is het dorp. Gastouders zijn allemaal vol. Dus voorlopig moet 't ff zo 😂
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Pfff en ze hebben ook maar 1 baby groep?
Zijn meerdere groepen wel, maar geen plekken op andere plekken. 't is echt drama hier 😂 maar nog 3 mnd volhouden, dan mag de naar een gastouder.
En op extra dagen gaat ze met mij mee naar 't werk, maar das okk niet ideaal 😂🙈