1007 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Brownie
Wat dragen jullie baby's die zonder deken slapen maar in een slaapzak?
Ik heb een pyjama pak met lange mouw en voetjes (zo'n onecie dus) en dan hydrofiel slaapzak en een mouwloze romper. Raam op een mini kiertje. Als ik minder aandoe wordt hij wakker snachts
3 jaar geleden
Reactie op Brownie
Ligt er aan hoe warm 't is.
Raam staat hier altijd open wel met horgaas ervoor. Maar slaapzak zonder mouwen, romper zonder mouwen, (andere heb ik niet in huis) en daar over een pyjama shirtje.
3 jaar geleden
Reactie op Brownie
Oke en de slaapzak met of zonder mouw
Slaapzak met mouw + romper + shirt. Het koelt al af in de slaapkamer 's nachts en door de antibiotica is zijn lichaamstemperatuur ontregeld. Zakt naar 35 als ik hem niet dik aankleed. 😬
3 jaar geleden
Reactie op Brownie
Romper met lange mouw, broekje en sokken.
Nu nog een slaapzak zonder mouwen maar onder de 20 graden een slaapzak met lange mouwen
3 jaar geleden
Reactie op Brownie
Bedankt voor de reacties. Hier draagt ze een slaapzak.zonder mouw, romper z ...
Hier slaapt ze met een rompertje zonder mouwtjes, pyjamajasje en slaapzak zonder mouwen. Maar als het kouder wordt krijgt ze ook een broekje aan.
3 jaar geleden
Reactie op Brownie
Bedankt voor de reacties. Hier draagt ze een slaapzak.zonder mouw, romper z ...
Hier draagt ze nu ook hetzelfde. Ik moet binnenkort wel al over op een laagje extra of een warmer zakkie.. s nachts koelt onze dochter best wel snel af en kruipt ze naar boven in haar bedje, dus onder haar (dunne) dekentje en lakentje vandaan
3 jaar geleden
Reactie op annaniempje
Hier draagt ze nu ook hetzelfde. Ik moet binnenkort wel al over op een laag ...
Hey dat doet die van mij ook.... Scootert soms het hele ledikant door. Ze heeft altijd een pyjama aan, geen slaapzakje meer, daar raakte ze wat in verstrikt omdat ze veel rolt als ze slaapt. Dekentje en lakentje ligt ze maximaal anderhalf uur onder, meestal korter. Ik geef mijn man de schuld, hij is ook zo'n wroeter s nachts. Ik lag altijd heel netjes op de plek waar ik neergelegd werd, hooguit wat draaien op de plek (en dat is nog zo).
Straks als het kouder wordt weet ik niet zo goed hoe het dan moet. Ze kruipt steevast onder de dekens vandaan.
3 jaar geleden
Hey dat doet die van mij ook.... Scootert soms het hele ledikant door. Ze h ...
Gewoon een winterslaapzak met mouwen aanschaffen.. 🙈 Dan heb je de deken al ingebouwd. Een extra dikke deken of iets heeft toch geen zin als de 't hele bed door gaan.
Ik leg dr in bed, onder een lakentje. Zo ligt ze wel vast, maar is ze niet veel warmer dan de dunne slaapzak met pjama en romper.. Ik doe alsof de slaapzak de deken is zeg maar.. 🙈 Het lakentje is puur ter fixatie dat ze geborgen ligt voor het inslapen