1007 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op MamaVanJulia
Ik heb hier ook een dametje, waarvan ik het idee heb dat ze 24/7 kan eten.. ...
Hier ook zo'n smikkelkont die maar door kan blijven eten (en spuugt als hij te veel eet🙄). Na de fles troost ik hem even en probeer ik hem weer op te vrolijken. Meestal zing ik het liedje "alles is op" van Samson en Gert😂 en zorg ik dat de fles niet meer in zijn gezichtsveld staat.
3 jaar geleden
Reactie op MamaVanJulia
Ik heb hier ook een dametje, waarvan ik het idee heb dat ze 24/7 kan eten.. ...
Herkenbaar, ik zit er ook wel mee. Soms is ze na de warme hap niet te stillen, alleen door een fles. Vaak ook echt mopperen tot dat ze een fles krijgt en is die op dan zet ik hem snel uit het zicht en zeg duidelijk op, dat werkt wel. Ik geef 4x 180cc, 1 stuk fruit en een groente, aardappel (soms met vlees of ei) hap. Zou denken dat dit prima is voor een baby van 7 maanden.
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Mijn dochter wil kruipen, 't lukt niet.. Ze is nu echt al een paar dagen zo ...
Blote benen en voeten helpen hier voor meer grip. Hij kan het ook nog niet helemaal maar met een lange broek en sokken al helemaal niet.
Ook helpt het stimuleren met iets te ver weg. Zoals een blokkentoren. Hij wil die altijd omgooien en als die uit bereik is doet hij echt zijn best erbij te kunnen en om te gooien natuurlijk.
En positief bekrachtigen helpt ook voor de motivatie en zelfvertrouwen erbij. Maar het is toch afwachten tot ze het doorhebben en ineens kunnen doen.
3 jaar geleden
Reactie op Mamma2020
Oja en idd echt moeilijk doen als wij eten en zij krijgt niks. Probeer wel ...
Als het koppelen van de eetmomenten niet lukt is het dan een idee om wat kleins tijdens jullie eetmomenten te geven? Reepje komkommer, maisvinger, rijstewafeltje, iets om ‘mee’ te eten?
3 jaar geleden
Reactie op LMR
Blote benen en voeten helpen hier voor meer grip. Hij kan het ook nog niet ...
Gaan we morgen weer proberen 😂 ze heeft een concentratie boog van een goudvis.. Hier ziet ze iets en als ze denkt meh te veel moeite.. Op naar 't volgende onderdeel.. 😂 Alleen ze word zoo boos want d'r gaat achteruit ipv vooruit. Dan ligt ze op d'r knieën en handjes.. En d'r armen duwen d'r naar achter. Ze snapt niet dat d'r armen het probleem zijn.. Maar! Blote voeten en benen is inderdaad erg goed, dan glijd ze niet weg.
In de box en op 't speelmatje zit ze veel op handen en knieën, waardoor ze daarna boos word want ze komt niet vooruit, of ze gaat van 't kleed af en glijd uit over de vloer 😂
3 jaar geleden
Reactie op Iris9094
Beginnen jullie kleintjes ook zon sterkte eigen wil te krijgen? Bijna 8 mnd ...
Hahah ja, onze dame begint ook te huilen als ik iets afpak🤣🙈
3 jaar geleden
Hahah ja, onze dame begint ook te huilen als ik iets afpak🤣🙈
Als ik hem niet neerzet zoals hij wilt, als ik iets af pak idd, als hij zijn speeltje niet leuk vindt of het niet eens is gooit hij alles op de grond. Als ik hem in de stoel of autostoel wil zetten verkrampt hij helemaal en schreeuwt. Ik dacht dat hij ergens last van had.. Maar doet het gewoon om te laten zien dat ie het niet eens is 😅
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Jep, ook rond 11 uur, tond 1 uur vaak nog heel kort een kreet. Maar het is ...
Ja hier ook, al moet ik toch vaak nog even handje vasthouden. En niet 1x maar wel 5x vannacht 😑
3 jaar geleden
Reactie op Brownie
Meer kindjes die standaard om n tijd snachts/savonds in bed even huilen?
On ...
Altijd tussen 22:00 en 23:00. Gelukkig vindt hij zelf z’n speen en slaapt dan verder.