1007 Reacties

3 jaar geleden

Fijne dag voor alle leidsters die hier op het forum zitten ☺️

3 jaar geleden

Reactie op LMR

Fijne dag voor alle leidsters die hier op het forum zitten ☺️
Das lief 😘❤️

3 jaar geleden

Misschien een rare vraag. Maar mijn man heeft me een beetje ongerust gemaakt over onze dochter. Onze dochter gaat soms namelijk op haar knieën zitten en maakt dan een soort schommel beweging (Van voor naar achter). Dit doet ze ook als ze op schoot zit. Dan gaat ze ook zitten wippen (laat ik het maar zo noemen). Ook heel af en toe kijkt het of ze haar nekje niet onder controle heeft en laat ze haar hoofd achterover vallen. Mijn man zei dat dit niet echt normaal was. Terwijl ik het met als een soort dansen zag, omdat ze dit ook doet als er muziek op staat ( met een big smile op haar gezicht). Hij heeft me dus best onzeker gemaakt. Wat denken jullie, is dit een fase en gaat dit over, of toch even aankaarten bij het CB.

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Misschien een rare vraag. Maar mijn man heeft me een beetje ongerust gemaak ...
Mijn zoontje doet dit ook 😅 heb het ook gefilmd omdat het er gek uit zag. Maar denk wel normaal hoor. En zn hoofd achterover gooien doet hij ook express..

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Is heel normaal, hier was t een teken dat ze wou gaan kruipen. Maar nog net niet door had hoe 't moest. En 't is ook gewoon lekker gek doen. 't zier er alleen een beetje gek uit omdat wij volwassenen er een totaal andere associatie mee hebben 😂😜

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Ons meisje gooit ook naar nek naar achter met een grote lach op der gezicht en dat 'wippen' doet ze ook. Als ze bij op op bed zit gooit ze zichzelf soms hup voorover op der gezicht of achterover op de rug. Geweldig vind ze dat

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Onze fysio heeft aangegeven dat als kindjes andere bewegingen gaan maken waarvan wij denken dat het niet comfortabel is (hier een headbanger) dat het gewoon komt omdat ze nieuwe spieren hebben ontdekt en die trainen en ontdekken wat ze ermee kunnen. Hier een periode droogneuken gehad (tja.. meer kan ik er niet van maken) en dat was voordat het tijgeren begon. Nu nog wel eens een opgaande beweging terwijl hij op zijn knieën zit en daarna gaat hij staan. Denk dat het gewoon trainen en ontdekken van spieren is :)

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Onze fysio heeft aangegeven dat als kindjes andere bewegingen gaan maken wa ...
😂😂😂😂 Dus dat is wat de mijne doet.

3 jaar geleden

Even een vraagje.. Wij hebben de box op 't laagst staan, maar mijn baby heeft nu ontdekt dat de kan staan... 🙈 Ik vind het een beetje eng haar nu in de box te zetten.. Haar hoofdje komt er alleen maar boven uit.. Dan kan 't toch geen kwaad? (afgezien van achterover klappen... 🙈)

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Even een vraagje.. Wij hebben de box op 't laagst staan, maar mijn baby he ...
Nee dat kan prima. Klimmen lukt voorlopig nog niet :)

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Nee dat kan prima. Klimmen lukt voorlopig nog niet :)
Thnx.. Ik twijfelde ff opeens haha

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Thnx.. Ik twijfelde ff opeens haha
Zou wel opletten of er geen speelgoed ligt waar ze op kan gaan staan? Mijn dochter trekt zich zelf al wel op aan de box.

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Zou wel opletten of er geen speelgoed ligt waar ze op kan gaan staan? Mijn ...
Yup vanavond in de box stond ze ook.. Alleen daarna viel ze achterover.. Best 'sneu.

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Onze fysio heeft aangegeven dat als kindjes andere bewegingen gaan maken wa ...
Heb gisteren nog even in de app "oei ik groei", geappt met een zorgmedewerker. Ze vertelde me dat het heel normaal is voor haar 9 maanden, dat dit goed is voor de motorische ontwikkeling. Dus weg met de zorgen, en ze mag vrolijk door gaan met wippen en schommelen 😊

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Even een vraagje.. Wij hebben de box op 't laagst staan, maar mijn baby he ...
Nee hoor dat kan geen kwaad. Zoals Iloon-88 ook al zei kunnen ze voorlopig toch nog niet klimmen

3 jaar geleden

Ik heb volgende week een baby shower. Tweede kindje en tweede keer shower en deze keer weet ik echt niet wat te kopen 🙈 iemand tips?

3 jaar geleden

Reactie op Iris9094

Ik heb volgende week een baby shower. Tweede kindje en tweede keer shower e ...
Kleertjes? Of een bon voor een zwangerschap massage / baby floating

3 jaar geleden

Reactie op Iris9094

Een boekje is altijd leuk.

3 jaar geleden

Reactie op Iris9094

Iets van badspullen van Weleda (te koop bij Etos), ik zou daar zelf heel blij van worden, heerlijk spul.

3 jaar geleden

Reactie op Iris9094

Als de babyshower geen verrassing is dan zou ik gewoon vragen wat ze graag willen hebben 😊 Anders een cadeaubon, daar hebben wij zelf nog het meeste aan gehad