1007 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Huismus
Als de babyshower geen verrassing is dan zou ik gewoon vragen wat ze graag ...
Mee eens. Een bon is saai maar wat moet je met al die prullen als er niet één groot cadeau wordt gegeven. Ik denk dat ik wel 20 van die knuffelbeertjesdoekjes heb gehad.
3 jaar geleden
Wat drinken jullie kleintjes?! Ze krijgt nog 3x de fles 180+6 .. maar eerst dronk ze nog wel is diksap water thee etc... maar nu word ze al boos als ze drinken ziet.... krijgt ze niet te weinig nu?
3 jaar geleden
Reactie op Kleintje1991
Wat drinken jullie kleintjes?! Ze krijgt nog 3x de fles 180+6 .. maar eers ...
Enig idee waarom ze boos word? Misschien ligt het aan de beker waaruit ze water/thee krijgt? Heeft ze nog voldoende gevulde plasluiers? Zacht ontlasting? Dat is waar ik zelf aan kan zien dat ze voldoende vocht binnen krijgt.
Eventueel kan je vocht toevoegen aan de warme maaltijd bijvoorbeeld, of fruit geven waar veel vocht in zit.
Hier drinkt ze 1x 150 1x 100 1x180 maar ze drinkt daarnaast veel water ook.
3 jaar geleden
Reactie op mooni
Enig idee waarom ze boos word? Misschien ligt het aan de beker waaruit ze w ...
Nee echt geen idee, ik heb nu ondertussen zo een 8 verschillende bekers/flessen🤣. Het ziet er meer uit als gefrustreerd... denk ik? Soms krijg ze nu gewoon slokjes uit een plastic(hard) beker. Dat lukt haar niet natuurlijk maar ze wilt dat wel graag dus misschien dat het daar zit. Maar zelfs als ik de fles pak waar normaal melk in gaat dan van een afstand duwt ze die al weg😅. Plas luiers etc is allemaal goed. En ze krijgt ook fruit dus dan zal t kwa vocht wel genoeg zijn.... der onderste 2 tandjes zijn ook net net door dus misschien dat het daarmee te maken heeft?
3 jaar geleden
Reactie op Brownie
Alleen water en 2x de fles nog.
Ik doe als ze niet zoveel heeft gedronken o ...
Ohja dat extra water kan ik ook nog doen als ik denk nou vandaag is het wel heeeeeeel weinig.. deed ik ook als het mega warm was dus waarom ik dat nu niet heb gedaan🙄
3 jaar geleden
Reactie op Kleintje1991
Nee echt geen idee, ik heb nu ondertussen zo een 8 verschillende bekers/fle ...
Ja het kan soms lastig uitvogelen zijn wat er is en waarom ze iets wel of niet doen.
Ik oefen trouwens ook iedere dag met het drinken uit een gewone beker, op dit moment kan ze daar nog onvoldoende uit drinken maar goed je moet ergens beginnen 😉
Tandjes kunnen zeker meespelen, ik merkt dat hier aan dat ze minder eetlust heeft.
3 jaar geleden
Reactie op Kleintje1991
Eigenlijk 3x de fles want thee of water gaat er nog steeds niet in. We zijn de Nutriton bij de fles aan het afbouwen, dan wordt zijn pap langzamer weer wateriger en misschien gaat hij als hij daaraan gewend is ook water en thee drinken. Zijn poep is zacht dus ik maak mij niet druk om een vochttekort.
3 jaar geleden
Reactie op Kleintje1991
Ik heb woensdag bij 't cb geweest, als ze goed lunchen en avond eten is 300 ml op een dag voldoende. Ik heb voormijzelf de fles eens in een beker gegoten, en (klinkt stom) ontdekte dat 't eigenlijk gewoon een beker drinken is 😂 ze drinken dus 3 bekers drinken op een dag... 🙈
Toen werd het opeens veel zichtbaarder wat ze drinken.
3 jaar geleden
Meer baby’s die haast geobsedeerd zijn in ogen en mond?
Die van mij wil altijd z’n vinger in m’n mond steken. En als ‘ie daar op uitgekeken is dan wil hij mijn ooglid/oog pakken 😬 vaak probeer ik hem af te leiden en na een hoop gegiechel en gedoe pakt hij daarna de draad weer op 🙈
3 jaar geleden
Reactie op mooni
Ja het kan soms lastig uitvogelen zijn wat er is en waarom ze iets wel of n ...
Dankjewel iedereen voor t reageren 😍!!
Poep is goed, eet verder super! (Eet monster is ze😅).
3 jaar geleden
Reactie op Huismus
Meer baby’s die haast geobsedeerd zijn in ogen en mond?
Die van mij wil al ...
Ja hier!!!! Vooral me lip🥲. En me bril😑
3 jaar geleden
Mijn zoontje slaat opeens alles en iedereen. Met platte hand, in ons gezicht, op zijn speelgoed,.. Dus we zeggen duidelijk dat ons slaan niet mag 😅 hij lijkt het meer te doen voor het klets geluid. maar waar komt dit ineens vandaan haha is dat een fase? Zoontje is volgende week 9 maanden.
3 jaar geleden
Reactie op Iris9094
Mijn zoontje slaat opeens alles en iedereen. Met platte hand, in ons gezich ...
Misschien is het aaien? Zie dit artikel:
https://www.24baby.nl/baby/ontwikkeling/eerste-kus-baby-smak/
3 jaar geleden
Reactie op Iris9094
Mijn zoontje slaat opeens alles en iedereen. Met platte hand, in ons gezich ...
Doet die van mij ook. En speeltjes tegen elkaar aan ketsen. Hij heeft ontdekt dat dingen geluid kunnen maken. 😊
3 jaar geleden
Vanaf wanneer flip je de wandelwagen de andere kant op? Vraag ik mij af...😊
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Als je het idee hebt dat je kindje jou niet meer leuk genoeg vind om naar t ...
😂
Dat gevoel geeft hij mij wel eens. 😬😊
3 jaar geleden
Vanaf wanneer flip je de wandelwagen de andere kant op? Vraag ik mij af...� ...
Ik draai m om als hij met zijn gezicht richting de zon zit. Regelmatig draai ik hem dus halverwege een wandeling om🤭. Volgens mij vind hij het wel leuk om andersom te zitten omdat hij dan meer kan zien.