1007 Reacties

3 jaar geleden

Vanaf wanneer flip je de wandelwagen de andere kant op? Vraag ik mij af...� ...
Meestal ergens tussen de 9-12 maanden. Hangt een beetje van het kindje af. Zodra hij steeds meer achterstevoren zit en meer om zich heen aan het kijken is, zijn nieuwsgierigheid het wint van het veilige gevoel om mama/papa te kunnen zien. Met de vakantie (baby 8 mnd) had ik alleen de buggy meegenomen en die kan niet andersom, dus zat ze met haar gezicht van me af. Ze vond het wel prima zo, maar als er veel mensen waren (in een stad ofzo), vond ze het wel een beetje spannend. Aangezien ik ook altijd de draagzak onderin had liggen, kon ik haar daar dan weer even in hangen. In de draagzak vindt ze het sowieso nog steeds erg fijn om gewoon met haar gezicht naar mij toe te hangen. De kinderwagen ga ik binnenkort omdraaien, want ze zit meer achterstevoren (ze is nu 10 mnd).

3 jaar geleden

Ben ik een emo-trut als ik zeg dat ik dat een stap naar loslaten vind 🥺 Het gaat zo snel allemaal!

3 jaar geleden

Ben ik een emo-trut als ik zeg dat ik dat een stap naar loslaten vind 🥺 He ...
Dan Ben ik ook een emo-trut 💚

3 jaar geleden

Ik ben ook nog niet toe aan die stap. Dat ie niet meer new born is vind ik al om te...😥

3 jaar geleden

Ik vind 't nog veel te gezellig 😂 moet zeggen dat ik nu de autostoel heb om gegooit.. En ze zit me de hele weg aan te kijken met een blik van.. Wtf doe je mens.. Let je wel op, pas je op! 🙈

3 jaar geleden

Dat doe ik al sinds 6-7 maanden.. 😅 ze is nu 9 maanden en een week.

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ik vind 't nog veel te gezellig 😂 moet zeggen dat ik nu de autostoel heb o ...
Autostoel omgedraaid? Als in ze zit nu in de rijrichting? Zo ja, sorry als dit vervelend overkomt maar draai haar aub nog terug zodat ze tegen de rijrichting in zit. Een autoongeluk hoeft niet jouw schuld te zijn maar de gevolgen (kunnen) gigantisch zijn. Ze zitten nog achterste voren omdat de lichaampjes de klap nog niet kunnen opvangen vooruit. Vooral hun nek krijgt een te grote klap dan die veelal dan niet goed afloopt. Sorry als je het vervelend vindt te horen maar met familie die dit soort ‘zaken’ moest afhandelen krijg je alle horror verhalen mee.

3 jaar geleden

Reactie op LMR

Autostoel omgedraaid? Als in ze zit nu in de rijrichting? Zo ja, sorry als ...
Zodra hij niet meer in de autostoel van nu past (maxi cosi model), moet ie hier wel naar voren toe gedraaid gaan zitten 🤷🏼‍♀️ nu is meneertje daar nog niet aan toe hoor, dus voorlopig nog achteruit :)

3 jaar geleden

Bij mij ligt het er aan wat ik ga doen. Bij de hond uitlaten of naar de supermarkt dan draai ik hem van mij af zo dat ze lekker kan kijken. Maar als ik bijvoorbeeld met m’n moeder wandel draai ik hem naar ons zodat ze gezellig met ons kan kletsen.

3 jaar geleden

Ik ben ook nog niet toe aan die stap. Dat ie niet meer new born is vind ik ...
Oh hou op! Ik heb wat afgejankt tijdens de verhuizing en zijn kleertjes moest in en uitpakken. Maatje 44 en nu maat 74/80 alsof het een garnaaltje was en nu een reus! In 9 maanden tijd 😩😭

3 jaar geleden

Reactie op LMR

Autostoel omgedraaid? Als in ze zit nu in de rijrichting? Zo ja, sorry als ...
Oh ik ken deze verhalen, maar een 360 stoel past niet in onze auto (en niet in ons budget) . En d'r hoofd komt boven de maxicosi uit. Dus ik moet wel wat. Ik ben met haar bij een babywinkel geweest en ze hebben zelf gezegd dat ze oké in de stoel zit, maar dat haar hoofdje inderdaad niet meer goed beschermd word in de maxicosi.

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Bij mij ligt het er aan wat ik ga doen. Bij de hond uitlaten of naar de sup ...
Oh dit vind ik wel slim. Houd hem nu nog naar mij toe want we lachen samen wat af en een goede sociale ontwikkeld is belangrijk. Zodra hij zijn interesse in mij verliest zal ik hem gaan omdraaien. Bedankt voor alle tips. 😊

3 jaar geleden

Oh hou op! Ik heb wat afgejankt tijdens de verhuizing en zijn kleertjes moe ...
Ahh jaaaa....ik heb veel kleding al weggedaan om er anderen blij mee te maken die het minder breed hebben dan ik maar vond dat niet makkelijk. 🙁

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Oh ik ken deze verhalen, maar een 360 stoel past niet in onze auto (en niet ...
Hoofdje buiten de maxi cosi is wel eng zeg. Is je kind uitzonderlijk lang of dat stoeltje gewoon klein?

3 jaar geleden

Hoofdje buiten de maxi cosi is wel eng zeg. Is je kind uitzonderlijk lang o ...
Nou, ja. Helemaal er buiten niet maar de bovenkant komt we bovenuit. Ze kan niet goed meer zien in de maxicosi denk een paar cm er boven nu. Haar bovenlichaam is vrij lang, totaal is ze nu 78 cm. Erg korte benen.. 🙈

3 jaar geleden

Mijn zoontje zit ook in stoel met rij richting mee hij was te groot voor de Maxi-Cosi en zat ook niet fijn meer hij doet het super goed in deze stoel en ik zit altijd langs hem mij man rijdt dus mocht er ooit een ongeluk gebeuren zou ik hem beschermen met me leven

3 jaar geleden

Gaan jullie nu in de winter ook weer lange mouw rompers aan doen. Bij de kleine?

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Gaan jullie nu in de winter ook weer lange mouw rompers aan doen. Bij de kl ...
Ik niet, wat een ellende 🤣 alleen als het een mooie romper is en er iets van een vestje overheen gaat 😁

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Gaan jullie nu in de winter ook weer lange mouw rompers aan doen. Bij de kl ...
Dit dacht ik dus ook haha ik was opzoek na korte mouw rompers volgende maat nou zijn bijna niet meer te vinden

3 jaar geleden

Ik niet, wat een ellende 🤣 alleen als het een mooie romper is en er iets v ...
Oooh maar echt!! Ik gebruik wel vestjes, sowieso geen lange rompers onder een lang shirt. Zeker nu ze niet aangekleed wil worden 😶‍🌫️