1007 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Gaan jullie nu in de winter ook weer lange mouw rompers aan doen. Bij de kl ...
Nee 2 keer lange mouwen over elkaar is veel te veel gepruts. Zeker als er ook nog een jas overheen moet. Ik doe hem wel een dikkere trui aan. Ik heb wel een paar lange mouwen rompers gekocht omdat ik hem die vaak aan doe voor de nachts. Met niets er overheen.

3 jaar geleden

Reactie op Larissaaatje

Dit dacht ik dus ook haha ik was opzoek na korte mouw rompers volgende maat ...
Nee daar loop ik ook tegen aan.

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Kom net bij de zeeman vandaan even gauw nog mouwloze rompers ingeslagen. Weet niet of die er straks in de winter ook nog liggen. Dus nee geen lange mouw rompers!

3 jaar geleden

Hier hadden ze voor jongens al niet echt meer iets

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Nou, ja. Helemaal er buiten niet maar de bovenkant komt we bovenuit. Ze kan ...
Bij mij staat er op de stoel. Max 87 cm Max 13 kg Max 18 mnd Maar als het er eng uit gaat zien dan ga ik net als jij ook naar de winkel voor advies. 🙂

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Ik heb veel korte mouw spul cadeau gekregen waar hij nu in past dus doe nu al lange mouw romper met korte mouw shirtje eroverheen. Lang+lang is voor nu even te warm maar als het koud wordt dan is dit wel een optie. Een vest is wel handiger qua met aan- en uittrekken.

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Oh ik ken deze verhalen, maar een 360 stoel past niet in onze auto (en niet ...
Oh dat is dan wel vervelend dat het niet goed in de auto past en zij al zo vlot erboven uit is gegroeid waardoor ze ook in de maxi cosi al niet meer goed genoeg beschermd wordt. Je zou toch denken dat de makers er beter over nadenken zodat alle kinderen zo lang mogelijk zo veilig mogelijk in welke auto dan ook beschermd zitten..?

3 jaar geleden

Reactie op LMR

Oh dat is dan wel vervelend dat het niet goed in de auto past en zij al zo ...
Yup.. De stoel die ik heb is tot maximaal 12 maanden zie ik op de stoel staan, dus opzich mogelijk dat je al iets eerder over moet.. Wij zijn ook met 4,5 mnd van wieg bak maar buggy gegaan, omdat ze zo lang is.. 🙈 Ach ja.. Mama is 185.. Papa 195.. 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Yup.. De stoel die ik heb is tot maximaal 12 maanden zie ik op de stoel sta ...
Oh haha dan zal jullie kleine meid ook niet zo klein blijven nee. En de eerste kleine meid is dan figuurlijk bedoeld. De tweede letterlijk 😉

3 jaar geleden

Reactie op LMR

Oh haha dan zal jullie kleine meid ook niet zo klein blijven nee. En de eer ...
Maar ik snap je bezorgdheid wel hoor! Ik heb ook even getwijfeld.. Kon nog wel een paar weken zo door.. Maar 't zag er gewoon heel raar uit

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Ik heb nog van alles wat van onze oudste liggen, dus ik kan wat afwisselen qua rompers. De kleine slaapt nu in een romper met lange mouwen en een pyjamabroekje in een slaapzak zonder mouwen. Overdag heeft ze een romper met korte mouwen aan. Ik kan me nog herinneren van onze oudste dochter dat het erg lastig was om aan betaalbare katoenen truien te komen voor meisjes (wel polyester en anders alleen dunne longsleeves of vestjes met capuchon...), dus haar gaf ik met koude dagen wel dubbel lange mouwen aan (romper+longsleeve). Ik heb ook bijna alleen maar slaapzakken zonder mouwen, dus dan was het ook een romper met lange mouwen + pyjama aan. Hangt ook een beetje van het kindje af. Onze oudste was als baby vooral 's nachts een enorme koukleum, dus dan was een extra laagje over de armpjes wel fijn.

3 jaar geleden

Ik heb haar nu dus al lange mouwen romper + pyjama aan. Geen dekentje over, kruipt ze onder weg, en geen slaapzak, raakt ze in verstrikt. Vannacht 19 graden in haar kamer, vond ik toch een beetje koud, maar ze lijkt nergens last van te hebben 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Ik heb haar nu dus al lange mouwen romper + pyjama aan. Geen dekentje over, ...
Oke. nu t frisser is heeft m'n meisje korte mouw romper en pyjama en sokjes aan in een slaapzak

3 jaar geleden

Ga de voering met voetenzak ook weer in de wandelwagen doen. 's ochtends is het best fris.

3 jaar geleden

Ga de voering met voetenzak ook weer in de wandelwagen doen. 's ochtends is ...
Bedankt dat je dit zegt! Die was ik al weer helemaal vergeten!

3 jaar geleden

Ik heb haar nu dus al lange mouwen romper + pyjama aan. Geen dekentje over, ...
Doet die van mij ook, hij is zoooo geen koukleum terwijl ik dat zoooooo wel ben. Zn pyjama heeft korte mouwen en korte pijpjes. Geen romper, maar misschien moet ik nu beginnen met romper eronder.

3 jaar geleden

Ga de voering met voetenzak ook weer in de wandelwagen doen. 's ochtends is ...
Oooooja voetenzak! Goeie!..... Moet ik zoeken, welke verhuisdoos ook alweer 🤔

3 jaar geleden

Hiiii! Ik heb hier een tijdje mee gelezen en vind het hier meestal wel gezellig. In December voor het eerst mama geworden:) soms (lees vaak) beetje onzeker, maar dol op mn droppie

3 jaar geleden

Ohh help mn zoontje gaat door een fase dat hij constant aan mij hangt! Hij is ziek geweest (nog een beetje) en sindsdien is het nog erger. Hij hangt liefst de hele dag als een aapje aan mij, spelen hoeft niet dan trekt hij zich weer tegen mij op dat ik hem moet oppakken. Is dit gewoon een fase? Beetje vermoeiend wel 🙈 slapen is ook moeilijk hij stopt niet met huilen rond dit uur tot ik er langs ga liggen 😏

3 jaar geleden

Reactie op Iris9094

Ohh help mn zoontje gaat door een fase dat hij constant aan mij hangt! Hij ...
Nadat ons ventje ziek was geweest hing hij ook nog echt even aan mij. Papa was zelfs op dat moment schreeuwen tot mama kwam (‘s nachts dan overdag wel prima). Hangt ook voor mijn gevoel samen met het eigen ‘ik’ ontdekken. Ze leren nu ook ongeveer dat ze een eigen ‘ik’ zijn en geen verlening van mama of/en papa. Hier komt dus ook het stukje verlatingsangst bij spelen. Het gaat hier nu wel stukken beter, soms even ‘plak’ momentjes maar die zijn er voornamelijk als hij erg moe is hebben we gemerkt. Met slapen kan ik je niet helpen, dat is hier nog altijd een drama(tje).