1007 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb geen speelgoed nodig. Schoenen zijn leuker mama🤭

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Haha hier ook zo'n schoenenfanaat... als ze geen potgrond mag eten, begint ze aan mijn schoenen te knauwen.... ik begin me toch af te vragen of ik wel een mensenkindje op de wereld heb gezet... 🤔

3 jaar geleden

Haha hier ook zo'n schoenenfanaat... als ze geen potgrond mag eten, begint ...
Haha geweldig 🤭

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Arme papa, straks heeft hij twee dames met schoenencollecties in huis 🤪

3 jaar geleden

Reactie op LMR

Arme papa, straks heeft hij twee dames met schoenencollecties in huis 🤪
Haha ben bang van wel ja.

3 jaar geleden

Meer kindjes die met regelmaat op hun hoofd vallen?🤕

3 jaar geleden

Haha hier ook zo'n schoenenfanaat... als ze geen potgrond mag eten, begint ...
Die van mij speelt met de katten krabpaal en rent achter het balletje van de kat aan 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Jep, had gevraagd bij het cb maar schijnt normaal te zijn..

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Hier besloot ze vandaag in bad om even het speelgoed dat in het water lag te happen met haar hoofd... Resultaat... Water binnen, proesten en heeeel gauw weer omhoog gelukkig... Wat een kind 😅🙄😕

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Ja op haar hoofd vallen en hoofd stoten, gaat de hele dag door. Gister viel ze zo hard om in de box dat ze nu een blauwe plek op haar wang heeft...

3 jaar geleden

Haha fijn dat meer kindjes dat doen. We hebben n houten vloer dus t gaat en klinkt dan zo hard 🤕

3 jaar geleden

Ik ben echt super spastisch. Ze probeert nu te staan en soms gaat dat mis. Ik loop/zit/sta overal achter dr. Mocht ze vallen dan vang ik dr op. M’n vriend zegt dat ik niet zo overdreven moet doen, ik denk wel dat ie gelijk heeft, maar kan het niet helpen. Zo bang dat ze hard op dr achterhoofd valt. Nou zegt m’n vriend dat zal in de toekomst ongetwijfeld nog vaak gaan gebeuren. Sssst 🤫 wil ik niet horen.

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Ik ben echt super spastisch. Ze probeert nu te staan en soms gaat dat mis. ...
🙈 🙈 Ze vallen niet zo ver he.. Ze zijn "nog maar" 75 cm.. Haha is veeeeeeel minder ver dan als wij vallen. Hier plofte ze vanmiddag op de luier... En toen ging ik klappen van, goed gedaan! Ze wou huilen maar door mijn reactie ging ze door haha.

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

🙈 🙈 Ze vallen niet zo ver he.. Ze zijn "nog maar" 75 cm.. Haha is veeeeee ...
Haha ja zo probeer ik dan ook te reageren. Zelf zo veel mogelijk laten blijken dat er niks aan de hand is.

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Wat een lief, mooi kindje. 😍

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

🙈 🙈 Ze vallen niet zo ver he.. Ze zijn "nog maar" 75 cm.. Haha is veeeeee ...
Dat werkt wel hé!! Tegen die van mij roep ik ook 'boink' met een glimlach als hij zijn hoofd weer eens stoot en dan lacht hij terug ipv huilen.

3 jaar geleden

Wat een lief, mooi kindje. 😍
Dankje☺️

3 jaar geleden

Dit deed ie gisteren bij me. 🥰🥰🥰🥰

3 jaar geleden

Wij gaan ons gezin uitbreiden met een hond 🐶 om meer plaats te hebben in de auto willen we een plooibuggy kopen. Maar er zijn er zooo veel. Prijsklasse rond 150 euro vind ik OK. Iemand een suggestie?

3 jaar geleden

Reactie op Iris9094

Wij gaan ons gezin uitbreiden met een hond 🐶 om meer plaats te hebben in d ...
Ik gebruik de topmark reese nu zo'n 2 jaar en ben er erg tevreden over. Ik heb er wel een beugel bij gekocht waar mijn dochters zich aan vast kunnen houden (zit er niet standaard bij). Ook een inlegmatrasje omdat we hem m.n. voor vakanties en uitstapjes gebruiken. Dan ligt ie net even wat comfortabeler.