1007 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Brownie
Ik heb geen speelgoed nodig. Schoenen zijn leuker mama🤭
Haha hier ook zo'n schoenenfanaat... als ze geen potgrond mag eten, begint ze aan mijn schoenen te knauwen.... ik begin me toch af te vragen of ik wel een mensenkindje op de wereld heb gezet... 🤔
3 jaar geleden
Haha hier ook zo'n schoenenfanaat... als ze geen potgrond mag eten, begint ...
Die van mij speelt met de katten krabpaal en rent achter het balletje van de kat aan 🙈
3 jaar geleden
Reactie op Brownie
Meer kindjes die met regelmaat op hun hoofd vallen?🤕
Jep, had gevraagd bij het cb maar schijnt normaal te zijn..
3 jaar geleden
Ik ben echt super spastisch. Ze probeert nu te staan en soms gaat dat mis. Ik loop/zit/sta overal achter dr. Mocht ze vallen dan vang ik dr op.
M’n vriend zegt dat ik niet zo overdreven moet doen, ik denk wel dat ie gelijk heeft, maar kan het niet helpen. Zo bang dat ze hard op dr achterhoofd valt. Nou zegt m’n vriend dat zal in de toekomst ongetwijfeld nog vaak gaan gebeuren.
Sssst 🤫 wil ik niet horen.
3 jaar geleden
Reactie op Annika030
Ik ben echt super spastisch. Ze probeert nu te staan en soms gaat dat mis. ...
🙈 🙈 Ze vallen niet zo ver he.. Ze zijn "nog maar" 75 cm.. Haha is veeeeeeel minder ver dan als wij vallen.
Hier plofte ze vanmiddag op de luier... En toen ging ik klappen van, goed gedaan! Ze wou huilen maar door mijn reactie ging ze door haha.
3 jaar geleden
Reactie op Brownie
Ik heb geen speelgoed nodig. Schoenen zijn leuker mama🤭
Wat een lief, mooi kindje. 😍
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
🙈 🙈 Ze vallen niet zo ver he.. Ze zijn "nog maar" 75 cm.. Haha is veeeeee ...
Dat werkt wel hé!! Tegen die van mij roep ik ook 'boink' met een glimlach als hij zijn hoofd weer eens stoot en dan lacht hij terug ipv huilen.
3 jaar geleden
Reactie op Iris9094
Wij gaan ons gezin uitbreiden met een hond 🐶 om meer plaats te hebben in d ...
Ik gebruik de topmark reese nu zo'n 2 jaar en ben er erg tevreden over. Ik heb er wel een beugel bij gekocht waar mijn dochters zich aan vast kunnen houden (zit er niet standaard bij). Ook een inlegmatrasje omdat we hem m.n. voor vakanties en uitstapjes gebruiken. Dan ligt ie net even wat comfortabeler.