1007 Reacties

3 jaar geleden

Dit deed ie gisteren bij me. 🥰🥰🥰🥰
Ik kreeg een schouderklopje 😄

3 jaar geleden

Nou ik kreeg me net een kopstoot! Keihard op m’n neus 👃🏼 au!! Dacht echt ik heb een bloedneus, maar toch niet.. Vraag me af of dat echt een kusje was 😅

3 jaar geleden

Schouderklopjes, kopstootjes, het zijn allemaal kusjes. 😄 Die van mij kwam telkens met zijn neus tegen de mijne aan of zijn voorhoofd tegen mijn voorhoofd. Echt zo lieffff. 🥰🥰🥰

3 jaar geleden

Heerlijk he! Ik kreeg de eerste sochtend toen hij 40 weken was. Nu elke ochtend bij het wakker worden 🥰

3 jaar geleden

Poeh, eventjes eitje kwijt hoor: Die tandjes zijn pittig ineens. Dat gejammer continu, die verlatingsangstfase... Ik kan letterlijk geeneens naar de plee of ik moet 3x mijn douchesessie onderbreken. 3x poepluiers, dan nog een heeeele zure erachteraan en dat allemaal natuurlijk net NADAT je hem al had verschoond 🙄 Eten geven gaat te langzaam, dus piepen bij elke hap, maar de tandjes doen pijn dus nog meer piepen en jammeren en dan in slaap vallen tiidens de fles op mn schoot maar zodra hij in bed ligt heeft hij hyperveel energie 😑 en moet ik hem steeds redden uit niet zo soepel uitziende sta-standjes aan zn bed 🙄...... Hij slaapt, THANK GOD!!! ....................... en dan, 2 uur later, kom ik op het punt dat ik hem mis omdat ik zo op hem ben 🥰 ❤️

3 jaar geleden

En ineens komt ze alle stopcontacten en stekkers tegen.😭

3 jaar geleden

Poeh, eventjes eitje kwijt hoor: Die tandjes zijn pittig ineens. Dat gejamm ...
Oh ja ze kunnen je bezig houden hé🤭 hopelijk snel voorbij😘

3 jaar geleden

Sterkte! Motherhood is tough and so are you☘️

3 jaar geleden

🤗

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Oh ja ze kunnen je bezig houden hé🤭 hopelijk snel voorbij😘
Zeker de komende 20 jaar vrees ik 😏 Maar met al mijn liefde, zolang ik hier bij jullie kan blijven zeuren hihi

3 jaar geleden

Zeker de komende 20 jaar vrees ik 😏 Maar met al mijn liefde, zolang ik hie ...
Hier ook alle kasten en spullen worden onderzocht 😭

3 jaar geleden

Zeker de komende 20 jaar vrees ik 😏 Maar met al mijn liefde, zolang ik hie ...
Hihi, ja hoor, kom maar door 🤗

3 jaar geleden

Wouw... Vannacht dochter wakker omdat de speentje weg was.. Oké kan gebeuren.. Nou ben ik in de nacht niet de beste zoeker... Maar deze x had ze haar speen wel heeeeeel goed verstopt... Oma had een slaapzak aangepast, aan de achterkant een gat er ingemaakt zodat de slaapzak in de maxicosi kan.. Bleek de speen via dat gat naar binnen te zijn gegaan 🥰🤭😂😂 Nee.. Deze kon ik echt niet vinden haha

3 jaar geleden

Waarom eet en slaapt mijn zoontje zoveel beter op de opvang? 😕 Thuis eet hij bijna niks, daar 200 gram fruit en 200 groente. Thuis slaapt ie amper 45 min, daar gewoon 2 uur... Slapen thuis is altijd een strijd, daar gaat het gewoon goed?! Why 😅

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Wouw... Vannacht dochter wakker omdat de speentje weg was.. Oké kan gebeure ...
Oh my.... Crea oma! 👍

3 jaar geleden

Oh my.... Crea oma! 👍
Ja dat zeker!! Echt tof 😍

3 jaar geleden

Reactie op Iris9094

Waarom eet en slaapt mijn zoontje zoveel beter op de opvang? 😕 Thuis eet h ...
Vanwege de vele prikkels

3 jaar geleden

Nog meer mama's met baby's die het uitkrijsen bij in bad gaan? 🥴 We hebben een groter bad (te leen) dat in onze badkuip past, daar ligt/zit hij nu in maar het is er niet leuker op geworden. 😬

3 jaar geleden

Nog meer mama's met baby's die het uitkrijsen bij in bad gaan? 🥴 We hebben ...
Megaduur badring gekocht met geluidjes en alles..... Vindt hij niks. In het zwembad in het bubbelbad vindt hij geweldig maar gaan we thuis dan is het weer hysterisch. Alleen het babybadje waar hij opgevouwen in ligt vindt hij prima. Ik ga straks met hem onder de douche maar dan hem op de grond laten zitten en de regendouche aan. Hopelijk werkt dat want anders is het steeds zo'n onderneming.🙄 Moet wel leuk blijven toch? 😬

3 jaar geleden

Nog meer mama's met baby's die het uitkrijsen bij in bad gaan? 🥴 We hebben ...
Ik zet hem in de badring (een simpele), en dan de douche aan. De ene keer doe ik dat in ons bad, de andere keer in de douchecabine. In het begin moest ie van water niks hebben en nu is ie boos als het klaar is