1007 Reacties
3 jaar geleden
Megaduur badring gekocht met geluidjes en alles..... Vindt hij niks.
In het ...
Hem in de douche of bad laten zitten is bij mij ook de volgende stap, zodra hij uit zichzelf rechtop kan zitten.
Een badring was bij jou dus geen succes. Bij Iloon weer wel. Dan weet ik niet wat mijn drolletje gaat doen. 😁 Met een maand zal hij wel uit zichzelf rechtop zitten dan vind ik het zonde om zo'n ring aan te schaffen...
3 jaar geleden
Hem in de douche of bad laten zitten is bij mij ook de volgende stap, zodra ...
Wij zetten haar in het baby badje en rollen zo’n grote hydrofiele doek diagonaal op die we vervolgens om het badje doen, zo zit geborgen (babybadje) en het is een veilig/goedkope oplossing, ze kan dan met haar armen over die doek spelen en valt niet om.
3 jaar geleden
Ik heb hem van marktplaats, goed schoonmaken. Het zorgt ervoor dat hij zit en niet wegglijdt. Onze vent wil graag de waterstraal pakken en alles wat glimt, het doucheputje bijvoorbeeld. Dan is voor ons die badring echt ideaal :)
3 jaar geleden
hihi ik noem hem ook wel eens drolletje.
Nou ja, die ring is dacht ik sowieso handig zodat hij wat stabieler zit en ik dan met 2 handen zn haar kan wassen zonder dat hij omvalt.
Maar ik ben ook nog echt zoekende hoe ik hem, alleen, in mijn eentje dus, het beste, meest efficiënte manier kan wassen.
Toevallig net met hem gedoucht, ging goed. Hij bleef zitten en ik sta erachter en friemel dan met mijn tenen de weggespoelde badbeestjes weer terug naar hem 😬
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Ik zet hem in de badring (een simpele), en dan de douche aan. De ene keer d ...
Hahaha boos als het klaar is haha
3 jaar geleden
hihi ik noem hem ook wel eens drolletje.
Nou ja, die ring is dacht ik sowie ...
Ik was hem ook alleen en ga juist tegenover hem zitten terwijl hij in die badring zit. Ik kan dan alles wassen terwijl hij water probeert te vangen en daarna even afspoelen. Dan droog ik mezelf even af, voor zover ik nat geworden ben, een mega hydrofiel en til hem zo uit die badring.
3 jaar geleden
Nog meer mama's met baby's die het uitkrijsen bij in bad gaan? 🥴 We hebben ...
Hier vindt ze badderen nu super leuk. Ze kan goed zelfstandig zitten en zet haar dan ook in de badring (ze zit op een hydrofiel zodat ze niet wegglijdt). Zo kan ze lekker spelen zonder om te vallen en heb ik m’n handen vrij om haar te wassen 🤗
3 jaar geleden
Nog meer mama's met baby's die het uitkrijsen bij in bad gaan? 🥴 We hebben ...
Onze dame wil alleen maar douchen, niet in bad. Onze oudste had dat ook. 🤷🏻♀️
3 jaar geleden
Reactie op mooni
Wij zetten haar in het baby badje en rollen zo’n grote hydrofiele doek diag ...
Dat ga ik proberen!! Dank je wel. 😊
3 jaar geleden
Nou we badderen hier wat af! 😄 Tijd om het traditionele badje maar in de ring te gooien en er een spetterfestijn onder de douche van te maken. Hopelijk gaat hij snel rechtop zetten. Ga eerst dat met die hydrofieldoek proberen. Ik douche hem vanwege eczeem maar één keer per week tenzij een poepexplosie maar ik moet je zeggen dat door al het gejank ik hem zonder eczeem ook niet vaker dan één keer in bad zou willen doen. 😬😊😊
3 jaar geleden
Ook al kan een kind zelf rechtop zitten pas op met zitten onder de douche. Als ze vallen knallen ze zo op hun kop op die harde stenen.
Gelukkig wil de mijne nog wel in haar badje. Douchen vindt ze ook prima maar vind ik niet leuk. Kan dr bijna niet wassen, ze is zwaar en ze lijkt het zelf ook niet zo boeiend te vinden.
3 jaar geleden
Reactie op Annika030
Ook al kan een kind zelf rechtop zitten pas op met zitten onder de douche. ...
Om deze reden heb ik een badring. Met zuignappen op de bodem. En dit kan ik bad en ook in de douchecabine zuigt dat vast.
In het babybadje ging hij zo hard spetteren dat de hele badkamer daarna nat was.
3 jaar geleden
Reactie op Annika030
😦 Overtuigd! Niet zomaar op de grond zetten dus.
3 jaar geleden
Reactie op Annika030
Moet meevallen. Ik sta er gewoon bij, ook onder de douche. Als hij in mn woonkamer zich optrekt en dan valt , valt hij een heel stuk harder hoor :)
Vallen kan altijd, natuurlijk passen we op maar je moet niet te bang zijn. Daar wordt niemand leuker van vind ik.
😊
3 jaar geleden
😦 Overtuigd! Niet zomaar op de grond zetten dus.
Leg er dan een hydrofiel doek onder.
Niet meteen bangig worden. Wedden dat tie het heerlijk gaat vinden 😊
3 jaar geleden
Zijn hier ook mama's actief uit bergen op zoom of omstreken? Lijkt me leuk om een keer de kindjes met elkaar te laten spelen. En gezellig te kletsen met elkaar.
3 jaar geleden
Reactie op Anne47
Werkt zo'n badring ook op de tegels? Als in, werken de zuignappen dan? Wij ...
Ja, bij ons wel!😊
3 jaar geleden
Reactie op Annika030
Wij wassen haar nog steeds op 't aankleedkussen en dan afspoelen onder de douche.. Haar douche partijen zijn Max 10 minuten.. In bad spetter ze wel een kwartiertje, maar dan ben ik wel klaar met we naast zitten en toekijken 😂
3 jaar geleden
Moet meevallen. Ik sta er gewoon bij, ook onder de douche. Als hij in mn wo ...
Mijn dochter kan nogal wild zijn en zichzelf zo naar achter laten vallen van schik / lol.
Maar wij hebben ook een badring. En een badkamer met tocht dus ik doe dr alsnog zo lang mogelijk in bad haha.