1007 Reacties

3 jaar geleden

Hier gebruiken wij nu nog het babybadje. Dit vindt hij nog geweldig en zit hij mooi in te spelen. Na een jaar wil ik de OKbaby Opla Douchezitje aanschaffen. Wij hebben geen bad en vind het nog wel prettig dat ik hem inderdaad zo kan wassen. Iemand hier ervaring mee?

3 jaar geleden

Reactie op Anne47

Werkt zo'n badring ook op de tegels? Als in, werken de zuignappen dan? Wij ...
Ik wil morgen wel even voor je testen op de tegels. Je hoort van me :)

3 jaar geleden

Reactie op Anne47

Werkt zo'n badring ook op de tegels? Als in, werken de zuignappen dan? Wij ...
Bij ons wel, maar je moet de zuignappen wel volledig op de tegels plakken en niet op de voegen. Maar hangt er denk ik ook wel vanaf wat voor soort tegels je hebt. Tegenwoordig zit er best wat verschil in. Heb je geen zuignap aan een speeltje dat je het kunt uittesten?

3 jaar geleden

Reactie op MamaI2020💙

Hier gebruiken wij nu nog het babybadje. Dit vindt hij nog geweldig en zit ...
Ik kende de OKbaby opla douchezitje niet maar wat een leuk ding!

3 jaar geleden

Reactie op MamaI2020💙

Yes ik heb hem! Ik kan niet anders zeggen als dat ik (en m'n meisje ) en super blij mee zijn!!! Ze zit lekker erin gaat soms een beetje staan/hangen. Blijf er zowiezo altijd bij maar ik vind hem ideale

3 jaar geleden

Reactie op MamaI2020💙

Wat een mooi ding! Gaaf alternatief als je geen bad in huis hebt/kwijt kan. Zo kan je kleintje wel lekker in het water ‘badderen’ en kan je hem goed wassen zo te zien.

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Mijn dochter kan nogal wild zijn en zichzelf zo naar achter laten vallen va ...
Ooooh een echte wildebras, hahaha 😊

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Ik kende de OKbaby opla douchezitje niet maar wat een leuk ding!
Fantastisch!! 😀 Ik wil dat ook proberen

3 jaar geleden

Hoelang doen jullie kids over een fles? Ik heb net zn speen vervangen in fase4 en met omneo-melk (iets verdikt) doet hij er nu dik 5 minuten over. Dat is toch te snel?? Of niet? 😶

3 jaar geleden

Hoelang doen jullie kids over een fles? Ik heb net zn speen vervangen in fa ...
Ja hier gaat t ook ineens snel met nieuwe speen maar ze geeft er zelf niks om. Ze krijgt ook nog max 160ml dus sws snel op

3 jaar geleden

Het maakt hier niet uit welke speen ik pak, Yari slurpt die fles met 5 a 10 minuten helemaal leeg. Als de speen te klein is, dan trekt ie hem vacuüm en wordt ie boos omdat er geen melk komt 🤭

3 jaar geleden

Hier speen m difrax en ze drinkt haar fles ook met 5 min leeg, zolang ze nergens last van heeft lijkt het mij prima.

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Het maakt hier niet uit welke speen ik pak, Yari slurpt die fles met 5 a 10 ...
Hier werd ze boos gister bij de laatste fles omdat de speen verstopt zat en ze er niks uit kreeg. Uit frustratie weigerde ze fles, dus zonder fles naar bed toen.

3 jaar geleden

5 minuten.. dat is al 8 maanden zo 😅 (na 4 weken moeten stoppen met borstvoeding). Heb me er de eerste tijd heel druk om gemaakt, maar uiteindelijk los gelaten, ze had er zelf geen last van. En de fles steeds terugtrekken vond ik ook geen optie.

3 jaar geleden

Nee nu maakt dit niet meer zoveel uit.. Inprincipe is een fles melk, net zoveel als een beker melk... Hier doe je zelf ook geen 5 minuten meer over..

3 jaar geleden

#durftevragen Ons meisje, heeft sinds een paar dagen enorme last van roodheid op haar mutsje. Ik laat het volgens advies bij verschijnen van haar pamper, even na het afpoetsen ( meer deppen) met een parfum vrij doekje, even drogen aan de lucht, daarna smeer ik er Bepanthen op, maar het werd niet echt minder. Blijven smeren of toch de HA bellen of advies bij CB vragen? Wat is jullie advies?

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

#durftevragen Ons meisje, heeft sinds een paar dagen enorme last van roodh ...
Mijn dochter had het ook 2 x Eerste x was het schimmel en kreeg ik een crème. 2e x was het luier uitslag en werd sudo aangeraden, omdat dat werkt om het “droog” te houden.

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

#durftevragen Ons meisje, heeft sinds een paar dagen enorme last van roodh ...
Onze dame heeft het ook. Zure ontlasting door de tandjes. Doekjes kan ze nu niet verdragen, dus was ik met een washandje en daarna goed droog deppen. Overdag doe ik er sudocreme op en voor de nacht bepanthen (omdat ze vaak 's ochtends vroeg poept en dan trekt dat niet zo in de billen enzo). Hier hielp het de vorige keer ook om van luiersoort te wisselen. Voorheen had ik pampers baby dry, omdat dat bij onze oudste altijd werkte tegen luieruitslag, maar bij onze jongste werken dan juist de premium protection beter. Als het echt lang aanhoudt en het niet door ontlasting komt, zou ik even naar de huisarts gaan, want dan zou het een schimmelinfectie kunnen zijn.

3 jaar geleden

Ik zit met een dilemma.. De winter komt er aan, koud, regen.. Oma haalt mijn dochter altijd van de opvang, lopend.. Want tot nu toe kon dat steeds wel.. Wij brengen haar nu af en toe op de fiets, of met de auto, en oma haalt dan de wandelwagen van huis op en loopt dan er heen.. Alleen nu het kouder en natter word, vind ik voor zoon kleintje het wel een dingetje om door de regen naar huis te gaan.. (kwartiertje lopen..) Nu zeiden ze.. Ohh maar als 't echt regent halen we haar wel op met de auto.. Ik vroeg hoe dan? Oh zeggen ze.. We hebben op zolder nog de auto stoel staan..... ..... De jongste daar is 21..dus de stoel is 20 jaar oud.. 🤔 Ergens vind ik dit niet oké, aan de andere kant.. Ze hebben niet veel geld... En wil ze niet op kosten jagen.. Een auto stoel kunnen wij ook niet zo ff betalen, moet wel voor gespaard worden zeg maar... 🙈 Help?

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ik zit met een dilemma.. De winter komt er aan, koud, regen.. Oma haalt m ...
Marktplaats?