1007 Reacties
3 jaar geleden
Kan hier geen topic over vinden dus ik dacht ik vraag het hier. Wij hebben nu geen kledingkast voor de uk (alleen een grote commode) maar we gaan binnenkort de babykamer verhuizen naar een andere kamer en dan willen we ook een grote kledingkast. Alleen ik kan alleen maar kasten vinden die ook een hang gedeelte hebben en dat vind ik voor jongens kleding onnodig. Iemand tips waar je een mooie kast met alleen planken kan vinden? Ik wil geen pax kast😬.
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Dan zou ik zeker praten en wellicht vragen of ze je op je huidige plek al d ...
Ja precies, gewoon het initiatief nemen en een gesprek aanvragen. Het is jouw toekomst en je hebt een baby. Dus echt niet raar dat je duidelijkheid vraagt. Straks heb je geen nieuwe baan en moet je weg bij je huidige. Nee nee, hup, voor jezelf opkomen. Nu is het een mooie kans om uit te zoeken 😊
3 jaar geleden
Reactie op Irma89
Kan hier geen topic over vinden dus ik dacht ik vraag het hier. Wij hebben ...
Waarom onnodig? Ik heb juist zijn hoodies en leuke shirts hangen. De neutrale kleding vouw ik op.
Juist leuk die mini hangertjes hihi
3 jaar geleden
Waarom onnodig? Ik heb juist zijn hoodies en leuke shirts hangen. De neutra ...
Ik heb alle bovenkleding op een hangertje. Alle broekjes, sokken en rompers in de commode. En de rest van de kledingkast is beddengoed, slaapzakken, zwemspullen, speelgoed voor als hij ouder is en kleding in grotere maatjes die ik al in huis heb.
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Ik heb alle bovenkleding op een hangertje. Alle broekjes, sokken en rompers ...
Ik ook :)
3 jaar geleden
Ja en dan heb je geen vouwlijntjes. 🙂
3 jaar geleden
Oh hihi, nu heb ik zijn shirts en truien opgevouwen in de commode. Wilde de kleding kast voorlopig gebruiken voor andere babyspullen zoals kleding die nog te groot is, pakken luiers en billendoekjes etc. Misschien dat het hang gedeelte wel handig wordt naarmate zijn shirts groter worden 🤔
3 jaar geleden
Reactie op Irma89
Oh hihi, nu heb ik zijn shirts en truien opgevouwen in de commode. Wilde de ...
Ik heb te grote kleding juist in de kledingkast en pakken luiers en billendoekjes in de commode. Vind het erger daarop mis te grijpen. 😁 Maar goed ik heb 2 commodes naast elkaar. Heb heeeeel veel commode. 😀 En nog een kledingkast. Alle rommels lekker opgeborgen uit zicht.
3 jaar geleden
Ik heb alle luiers, billendoekjes, hydrofiele doeken, badcapes ed in de commode. Zijn kleertjes in het hanggedeelte van zijn kast, rompers, beddengoed en te grote kleding op de planken in de kast. Het is geen baby kledingkast maar een 3 deurs (wel smal, dus geen megakast) en een kleine commode en nog heb ik ruimte over.
3 jaar geleden
Reactie op mooni
Antislip matje? Heb ik we eens bij de action vandaan gehaald.
Ah shit, kom daar net vandaan! Jammer dat ik dit nu pas lees haha. Maar bedankt voor de tip!
3 jaar geleden
Ooh mijn zoontje (volgende week 8mnd) heeft nooit iets aan zijn knuffels gevonden. Had diegene die ik dubbel heb meegegeven naar de opvang en daar ligt die altijd mee in bed. Nu zeiden ze dat hij daar super hard aan hangt en op moeilijke momentjes is dat zijn troost. En idd heb hem nu thuis ook en hij knuffelt zich in slaap, houdt de knuffel echt tegen zich aan 🥺😍 zo lief!
3 jaar geleden
Reactie op Irma89
Kan hier geen topic over vinden dus ik dacht ik vraag het hier. Wij hebben ...
Ik heb deze kasten. Eentje is met hang, planken en mandjes. De ander is met laatjes. Is van de ikea en je kan het volledig naar smaak inrichten. Je kan ook ‘halve’ deuren nemen bijvoorbeeld bovenin voor planken en dan de onderste helft laatjes.
Zelfde idee als pax maar dan voor de kinderkamer. Evt kan je ook een haakje kopen zodat je 1 of 2 setjes aan de buitenkant van de deur zou kunnen ophangen.
3 jaar geleden
Ja en dan heb je geen vouwlijntjes. 🙂
Precies, want aan strijken doe ik niet. 😏