1007 Reacties
3 jaar geleden
Kennen jullie baby’s de betekenis van het woord “nee” al?
Bij de commode heb ik een spiegel hangen en mijn dochter wil er steeds aan zitten. Als ik het woord “nee” gebruik en haar hand los maak van de spiegel en serieus praat lacht ze me gewoon kei hard uit 😂🙄.
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Als ik een "boze" toon opzet, wordt ik sowieso keihard uitgelachen. Zelfs a ...
Haha ja hier dus ook 😅 en dan moet ik zelf ook lachen 🙈
3 jaar geleden
Reactie op Manouk1995
Kennen jullie baby’s de betekenis van het woord “nee” al?
Bij de commode h ...
Ja onze kleine man kent het woord nee prima. Als hij onze mobieltjes oid wil pakken zeggen wij nee. Dan gaat zijn hand weg om het opnieuw te proberen. Tweede nee is een dikke pruillip. Derde nee is huilen in protest op een klaagmanier. Alsof we dan wel zouden toegeven 🤷🏼♀️
Meestal heeft hij wel echt drie maal nee nodig.
3 jaar geleden
Reactie op mooni
Toevallig doe ik dat en het werkt wel ja. Ga wel kijken voor een badmatje. ...
Thx voor de tip
3 jaar geleden
Oké ik ben net zo hard geschrokken en voel me verschrikkelijk schuldig. Zoontje van 8 mnd slaapt bij ons. Langs mijn kant staat de co sleeper dus kan hij er niet uit. Onze babyfoon heeft een camera en ik hou hem altijd in de gaten als ie wakker wordt en normaal huilt hij dan ook meteen. Ik was in slaap gevallen op de bank en hoorde hem huilen dus ik spurt naar boven, is ie uit bed gevallen langs mijn man zijn kant 😭😭 eerste x dat hij zo ver rolt. We hebben een laag bed, hij lag er met zijn knuffel dus denk en hoop dat hij daar op is gevallen. Hij lijkt me niks te hebben en werd snel rustig maar vind het toch eng 😔 arm kind pff!
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
En er zullen nog veel meer kleine valpartijen komen.. 🙈 Maar ik snap het s ...
Jaa klopt en ik vind vallen en opstaan ook niet erg maar dit was echt zielig 😔 schrok me rot en hij waarschijnlijk ook! Eigen bedje ja.. Ik geef nog bv en dit is zo makkelijk en gezellig 🙈 maar idd er moet een andere oplossing komen nu
3 jaar geleden
Reactie op Iris9094
Oké ik ben net zo hard geschrokken en voel me verschrikkelijk schuldig. Zoo ...
Oei dat is schrikken!! 😨🤗 Heb je de HA al gebeld of valt het mee?
Onze co sleeper mocht overigens maar tot 4 maanden want anders wordt het te gevaarlijk maar die van ons had van die zachte zijkanten. Jij zal wel e.a model hebben.
Succes met je wilde boefje. Waarschijnlijk is hij het morgen alweer kwijt.
3 jaar geleden
Oei dat is schrikken!! 😨🤗 Heb je de HA al gebeld of valt het mee?
Onze c ...
Mijn man had opgezocht wanneer we de ha moesten bellen. Maar hij werd eigenlijk heel snel kalm toen ik hem op pakte en sliep snel terug. Nu is ie super happy dus ik denk dat het wel mee viel. Gelukkig want het was echt schrikken ja!! Ineens is de baby geen baby meer en kan veel meer en daar moet ik soms nog aan wennen 😅 wij hebben ondertussen het park als co sleeper, was wat ruimer en de zijkant kan er dus gewoon terug tegen. Dankjewel !
3 jaar geleden
Reactie op mooni
Ahh!! Wij hadden gister dat ze uit de box is gevallen,😳 ik begrijp precies ...
Oh echt verschrikkelijk, ik voel me nog steeds super schuldig..weet ook niet hoe hij is gevallen maar zie nergens een bult ofzo.. En hij is helemaal zichzelf dus denk dat het wel OK is. Maar toch, niet leuk 😔 gelukkig dat er bij jullie ook niks aan de hand is! Kleine avonturiers zijn het nu ja 🙈
3 jaar geleden
Wie heeft er dr browns flessen en maakt nu gebruik van de sippy speen?
Werkt dat? Heb je dan ook een andere fles nodig? Komt er genoeg melk uit of heb je op sippyspenen ook meerdere maten? Is het sowieso een werkend, praktisch iets? 🤔
3 jaar geleden
Wie heeft er dr browns flessen en maakt nu gebruik van de sippy speen?
Werk ...
Ik gebruik Dr Brown flessen, maar gebruik nu maat 3 van normale speen. Ik heb wel al maanden het rietje er uit gehaald. Ik heb op een andere fles een sippyspeen, maar mijn dochtertje vind dat niet prettig drinken. De munchkin rietjes beker vind ze daar en tegen heerlijk om uit te drinken.
3 jaar geleden
Reactie op MamaVanJulia
Ik gebruik Dr Brown flessen, maar gebruik nu maat 3 van normale speen. Ik h ...
Hmmm kwestie van uitproberen dus.