1007 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Iris9094
Mijn man had opgezocht wanneer we de ha moesten bellen. Maar hij werd eigen ...
Dat is wel fijn die ruimte!! Onze co sleeper ging maar 3 maanden mee, maar we mogen niet klagen, we hadden hem te leen. 🙂 Anders had ons kindje ook nog langer bij ons op de kamer gelegen. Zo gezellig vond ik die periode. ❤
3 jaar geleden
Een slabbetje in de vorm van een shirt met mouwen, waar hebben jullie dit gekocht? 🙂
3 jaar geleden
Een slabbetje in de vorm van een shirt met mouwen, waar hebben jullie dit g ...
Ali express 🙈 ik had er 2 voor 10 euro geloof ik, merk Liewood. Hier in NL 1 te koop voor 18 euro ofzo. Echt belachelijk! Maar ikea heeft ze ook🤪
3 jaar geleden
Een slabbetje in de vorm van een shirt met mouwen, waar hebben jullie dit g ...
Zeeman is shirt met mouwen en met klittenband sluiting achter
3 jaar geleden
Dank je wel. De Zeeman zit op loopafstand. Ga daar even kijken want hij veegt zijn mond telkens af aan zijn mouwen. En die schattige driehoekslabbetjes die hij nu draagt zijn voornamelijk schattig maar meer voor kwijl bedoelt. 😊
3 jaar geleden
Ben ik dan de enige die zijn kind niet in de Stokke babyset krijgt??? 🤯🤯🤯
Waarom is dat gat zo klein of is mijn baby te dik? Hij vouwt zijn benen telkens waardoor ik ze niet door de 2 beengaten krijg. 😖😖😖
3 jaar geleden
Ben ik dan de enige die zijn kind niet in de Stokke babyset krijgt??? 🤯🤯� ...
Wij hebben onze stokke stoel ingeruild voor een andere. Wat een onding vond ik dat 🙈 Lauren kon al heel goed zitten, maar in dat ding steeds scheef. En haar eruit halen was ook altijd drama, pootjes weer klem. Gedoe...
3 jaar geleden
Ik heb dat met de badring, meneer houdt zijn benen gestrekt waardoor het een gevecht is. En met eruit halen houdt hij zich stevig vast 🙈
Kinderstoel hebben wij de maxi cosi minla, geen gedoe met neerzetten, vind het een heel fijn sing :)
3 jaar geleden
Dit deed die van ons de eerste paar keer ook in de stokke. Echt een gevecht met 2 man. Maar opeens had hij door dat hij zijn benen moet stekken dat het dan makkelijker gaat. Nu doet hij dit al vanzelf als we hem erboven houden. Hopelijk heeft die van jou dit ook snel door.
3 jaar geleden
Reactie op Manon1010
Dit deed die van ons de eerste paar keer ook in de stokke. Echt een gevecht ...
Ik hoop het ook. Je bericht stelt mij wel gerust. Ik moet gewoon geduld hebben. 😅😓😅
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Done by deer, ikea, heeft ze ook.. Ik heb die van de zeeman okk gehaald, ma ...
Benauwd als in zit strak?
3 jaar geleden
Ik ga stuk 😂
3 jaar geleden
Reactie op Brownie
Mensen die weleens kleertjes bij Shein kopen? Hoe valt deze kleding qua maa ...
Ja ene keer was 70 veeeeeel te klein🙈 andere keer was het meer een 90 dus nu heb ik der omgemeten voor de volgende keer 🤣