1007 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Benauwd als in.. Vies plastic.. Zweet op d'r armen.. 🙈
Ahh ja dat is wel vies ja. Nou ze waren hier zowel bij de Hema als de Zeeman uitverkocht. Knip wel een oud T-shirt tot schort.

3 jaar geleden

Ik ga stuk 😂
Ik ga maar weer terug naar de Newborn...😞😅

3 jaar geleden

Ik heb hem sinds kort in de Bloom fresco. Stiekem kan hij nog niet zelfstandig zitten dus ik geef hem alleen te eten daarin. Maar die beentjes, is ook 1 groot origamimoment om die erdoorheen te peuteren

3 jaar geleden

Ben ik de enige met baby met driftbuien? Of hoe gaan jullie hier mee om? Zoontje begint te gillen, huilen, schoppen en slaan als iets hem niet aan staat. Vanmorgen neerleggen om aan te kleden bijvoorbeeld. Of als ie niet zijn zin krijgt 😅 dat begint nu al haha en weet niet goed hoe ik er op moet reageren

3 jaar geleden

Reactie op Iris9094

Ben ik de enige met baby met driftbuien? Of hoe gaan jullie hier mee om? Zo ...
Zo herkenbaar hier ook gillen huilen slaan als hij iets niet wil of zijn zin niet krijgt of iets soms erg pittig en weer ook niet hoe er mee om te gaan

3 jaar geleden

Reactie op Iris9094

Hier laat hij zeg maar ook zeer duidelijk weten als hij het er niet mee eens is. Ik laat hem gewoon even doen en zeg: je gaat toch echt een schone luier krijgen (ofzoiets). Ik geloof niet dat hij er iets van leert of begrijpt ofzo, maarja, wat moet dat moet. Ik maak me er nog niet druk om, het is immers zijn enige manier om te laten weten dat hij het niet eens is en ik vind het wel aandoenlijk dat hij een eigen wil krijgt.

3 jaar geleden

Niet opgeven! 😊

3 jaar geleden

Reactie op Iris9094

Hoort bij 't sprongetje

3 jaar geleden

Reactie op Iris9094

Nee hier ook hoor, zie het als een oefenfase voor jezelf; hoe ga ik hier mee om? Nu begrijpt je kind nog niet wat je zegt maar je kan al wel oefenen hoe je bijvoorbeeld kan reageren. Ik zeg vaak iets als: vind je het niet fijn/heb je geen zin om te gaan omkleden nu? Het is ook wel een gedoe maar het is wel nodig. En dan leid ik haar af met een speeltje of om ergens naar te kijken. Heb wel begrepen dat een baby van deze leeftijd kijkt hoe jij reageert; ik probeer dus altijd kalm te blijven en niet te lachen want soms moet ik wel lachen hoe ze dan doet.

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Nee hier ook hoor, zie het als een oefenfase voor jezelf; hoe ga ik hier me ...
Dankjewel voor je reactie! Je hebt helemaal gelijk. Ik moet wat meer communiceren op die momenten denk ik. Ik probeer ook kalm te blijven en reageer er vooral niet op, maar vanmorgen maakte hij het zo moeilijk dat ik ff boos zei stop ermee. Geen nut natuurlijk 🤣 dit is een nieuwe fase waar ik vooral zelf mee moet leren omgaan 🙈

3 jaar geleden

Ik heb hem sinds kort in de Bloom fresco. Stiekem kan hij nog niet zelfstan ...
Die van mij kan ook nog niet echt zitten. Leunend tegen de bank aan wel... Wilde het alleen voor het eten. Maar ga toch maar terug naar de Newborn ook al is hij daar behoorlijk uit aan het groeien. Op dagen dat ik alleen ben kan ik hem anders niet fatsoenlijk te eten geven.

3 jaar geleden

Wie heeft er de tip om mijn zoontje zonder drama in de autostoel te zetten. Elke keer opnieuw spant hij zich helemaal op en duwt zijn kont naar voor, hoofd naar achter zodat we hem niet kunnen neerzetten. Hij huilt hier ook bij. Tot hij zit, dan is alles prima.. Is dit een fase? 😅 Duurt ondertussen wel al ff. Hij zit goed in de stoel dus daar ligt het niet aan denk ik..

3 jaar geleden

Reactie op Iris9094

Wie heeft er de tip om mijn zoontje zonder drama in de autostoel te zetten. ...
In zijn buik kietelen? 😂

3 jaar geleden

In zijn buik kietelen? 😂
Dat werkte de eerste 3 keer haha! Het enige wat werkt is een koekje geven maarja waar ben ik dan mee bezig, nu al dat belooft haha 🙈🙈

3 jaar geleden

Reactie op Iris9094

Dat werkte de eerste 3 keer haha! Het enige wat werkt is een koekje geven m ...
😄 Oei ja hij is nu wel een beloning gewend. Ik weet het niet zo goed. De mijne wil niet strekken om zijn beentjes in het kinderstoeltje te krijgen dus dan maar weer in de Newbornset. Koekjes en kietelen werken niet. 😅

3 jaar geleden

😄 Oei ja hij is nu wel een beloning gewend. Ik weet het niet zo goed. De m ...
Née née daarom vraag ik tips haha koekje doe ik zeker niet elke keer want dan blijf ik bezig 🙈 maar van de week werkte dat toevallig haha. Pff die eigen willetjes haha.. En ze zijn lichamelijk ook al zo sterk he! Ik krijg m gewoon niet met z'n kont er in 😅

3 jaar geleden

In zijn buik kietelen? 😂
Kan jouw zoontje niet tegen kietelen? De mijne wel, ik hoopte dat dat nog kwam 🤣🤣

3 jaar geleden

Reactie op Justsuus

Kan jouw zoontje niet tegen kietelen? De mijne wel, ik hoopte dat dat nog k ...
Die van mij giebelt om alle welbekende kielekieleplekjes. 😄

3 jaar geleden

Wie is er al met zijn baby naar de kapper geweest? Heb net bij zijn oortjes zitten knippen en een zijde is niet zo mooi gelukt. 😬

3 jaar geleden

Ineens slaapt ze steeds echt met der gezicht in het matras... Meer kindjes? Vind het echt niet fijn