1007 Reacties
3 jaar geleden
Vanmorgen een jammerend meisje. Temp gemeten had ze ineens 39 graden koorts. Veel slapen en niet echt spelen steeds maar jammeren. Zielig meisje. Net een zetpil gegeven en om 7u sliep ze al lekker. Ken m'n meisje helemaal niet zo. Ze zit nooit stil als je der vast heb maar nu wel tegen me aan hangen..
Verder eet en drinkt ze gelukkig zoals altijd.
Zou t door de tandjes komen of gewoon ziek!?😶
3 jaar geleden
Nee want dan wil ik nog een baby en dat mag niet meer van mijn vriend 😉
😂😂😂
3 jaar geleden
Reactie op Brownie
Vanmorgen een jammerend meisje. Temp gemeten had ze ineens 39 graden koorts ...
Hier hebben we dat 24 uur gehad, wilde hij zelfs met papa knuffelen terwijl die normaal alleen voor het gek doen en lachen is. Waren bij ons de tandjes.
Zie je al iets doorkomen?
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
't is hier hoesten als een malle, zelfs in d'r slaap.. Echt te zielig voor ...
Zielig he...😢 Hier ook een snot verkouden dochter. Vandaag toch maar even naar de HA geweest, hebben een kuurtje antibiotica meegekregen en moet neusspray blijven gebruiken, vooral ook luuf op haar borst en onder de voetjes smeren.
Het snot loopt er echt uit een dan ook dat hoestje. Bed omhoog helpt hier ook niet met al dat draaien.
3 jaar geleden
Reactie op Annika030
Ik wil zo graag! Fietszitje zit erop,
Maar ze gaat nog niet zelf van lig na ...
Doet Lauren ook nog niet, maar ze zit zelf al super stabiel dus wij fietsen al! Zo fijn 😍
3 jaar geleden
Reactie op Annika030
Ik wil zo graag! Fietszitje zit erop,
Maar ze gaat nog niet zelf van lig na ...
Opeens doen ze 't wel... 🙈 Wij zijn zaterdag voor 't 1st gaan fietsen, vandaag gaat ze opeens zelf van lig naar zit.
Ze schuift naar achter, duwt dr bips in de lucht, draait haar been onder haar weg en ze zit 😊 (ik weet alleen niet of 't oké is hoe ze het doet maar goed...)
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Hoe reageren jullie kindjes op het fietsen?
Hier standje neutraal. Probeert ...
M’n oudste moest er ook aan wennen. Duurde een paar ritjes en toen was ze enthousiast. De jongste kraait en stuitert van enthousiasme. Als ik de fiets buiten zet, komen ze er nu allebei op af gerend/gekropen.
3 jaar geleden
Reactie op Brownie
Zijn er meer kindjes ziet 2 boterhammen eten smiddags?
Nee, maar mijn baby sukkelt altijd achter de jouwe aan. 🤭😂