9 Reacties

2 jaar geleden

op de bank, op tafel, op m'n bed, echt, zo in de gaten houden,maar lach me kapot

2 jaar geleden

Onze kleine ninja klimt inderdaad overal op en in. Trap lopen doet hij al een maandje, maar nu ook op de bank. Hij pakte een doos, zette het bij de tussendeur, klom erop probeerde de deur open te maken. We kunnen hem geen seconde alleen laten.

2 jaar geleden

Op de bank, rent rondjes om de tafel als spelletje, klimt op de trap als we per ongeluk de deur open hebben laten staan (hebben we snel genoeg door). Helaas ook al van de bank afgevallen, maar dat hoort erbij. Af en toe even naar monkey town om even lekker los te gaan 馃槈

2 jaar geleden

Ja hoor hier kan ze al een maand de bank zelf op. We hebben haar geleerd hoe ze van de bank af moet, dat doet ze netjes. Soms staat ze op de bank dat vind ik wel erg eng. Veder konden we haar toch al niet alleen laten sinds ze kon lopen (11 maanden).

2 jaar geleden

Ja op de bank klimmen doet ze al een tijdje. Zich op de bank achterover laten vallen vind ze prachtig. Mijn hart vind het wat minder leuk. Gelukkig hebben we een vrij brede bank, maar we kunnen haar dus inderdaad niet alleen laten. 馃槄 Wij hebben haar wel van het begin af geleerd hoe ze van de bank en uit papa en mama's bed moet klimmen, dus dat doet ze heel netjes. Ze probeert ook al op het tv meubel te klimmen, dat vind ik wat minder geslaagd (tv staat er los op) dus daar moeten we echt even wat op verzinnen.

2 jaar geleden

Oh hier klimt ze al maanden overal op. Ze loopt sinds zondag. Super leuk, maar nu kan ze nog met klimmen want ze komt bij meer plekken.. Ze klimt op haar eigen houten stoel, over de poef.. Via de poef op de bank en op de tafel x maar dat mag niet

2 jaar geleden

Kussens had ik maar dan denkt ie dat ie kan vallen zonder gevolgen en leert hij niet goed vallen en klappen opvangen dus die zijn weg. Ik laat hem dus af en toe vallen. Alleen op enge plekken waar hij zijn hoofd kan stoten niet. Je kan er ook niet continu bij blijven.

2 jaar geleden

Zeker hier ook onze dochter zit daarom op dreumes/peutergym, super leuk!