1065 Reacties

4 jaar geleden

Net een doos gekocht

4 jaar geleden

Reactie op reneegrevelink

Zo ver ik het weet heeft prenatal in het voor en najaar grote acties qua af ...
Ja mama mazzeldagen. Eind september weer las ik :)

4 jaar geleden

Bij de Hema nu 2+1 gratis op heel veel producten waaronder al het ondergoed (ook zwangerschapsondergoed), hydrofieldoeken en rompertjes en slaapkleding. Zit echt Superschattig spul bij!

4 jaar geleden

Etos heeft korting op neutral, zwitsal, inoli en de etos huismerk verzorgingsproducten

4 jaar geleden

Reactie op Lentezon

Ja mama mazzeldagen. Eind september weer las ik :)
Jaaa daar zit ik ook op te wachten zitten echt leuke aanbiedingen bij. Hoop dan een tripp trapp te scoren 😍

4 jaar geleden

Weet iemand hoe het zit met Mazzeldagen? Is dan alles goedkoper? Plus ik las over 20% Personal shopping, mocht ik een kinderwagen én autostoel + systeem krijg ik dan korting of gaat het om als je echt alles zoals kamer etc aanschaft

4 jaar geleden

Reactie op Mommjo

Weet iemand hoe het zit met Mazzeldagen? Is dan alles goedkoper? Plus ik l ...
Ik heb echt geen idee, maar afdingen in de winkel kan natuurlijk altijd! #lekkerhollands

4 jaar geleden

Reactie op DeVries4

Ik heb echt geen idee, maar afdingen in de winkel kan natuurlijk altijd! #l ...
Ja, dat probeer ik altijd. Ik was bij Babypark maar daar geven ze enkel korting als je heel veel koopt. Een kinderwagen en auto stoel komt al tegen de €2000 aan, is niet genoeg voor korting 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Mommjo

Meestal krijg je 20% korting op accessoires. Kinderwagens etc hebben over het algemeen een vast bedrag en er zit weinig winst marge op. Waar wel veel marge op zit zijn accessoires dus daar kun je vaak wel goed op afdingen.

4 jaar geleden

Ik moest alleen naar de action voor een nieuwe plantenspuit 🙈 maar zag deze voor €5! Ik kon het echt niet laten liggen! Al is het voor de bezoekvrije dagen 😍

4 jaar geleden

Alle kortingposters, ik waardeer jullie bijdrages enorm!! ❤️

4 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Kreeg een mailtje van Kruidvat dat ik met mijn voordeel kaart deze week een ...
Die krijg je standaard, had hem namelijk ook bij mijn vorige zwangerschap gehad en nu weer.

4 jaar geleden

Reactie op Mommjo

Personal shopping klopt, dan krijg je 20% "korting". Dat bedrag krijg je in cadeaubonnen van de prenatal. Daarom doen wij dat dus niet. Wij wachten wel even op die mazzeldagen. Misschien een mooie korting op iets wat we toch nog nodig hebben!

4 jaar geleden

Reactie op Een Klijne Nijntje

Net een doos gekocht
Ik wil die lekkere Zwitsallucht niet met poep associëren dus heb waterwipes gekocht. 🤭😁

4 jaar geleden

Ik wil die lekkere Zwitsallucht niet met poep associëren dus heb waterwipes ...
🤣🤣🤣🤣🤣

4 jaar geleden

Reactie op Mommjo

Ja, dat probeer ik altijd. Ik was bij Babypark maar daar geven ze enkel kor ...
Wow en dan nog zijn ze niet soepel? Wij hebben de meeste dingen bij Baby en Tiener vandaan en daar hebben we flink wat korting kunnen krijgen. Volgens mij hebben ze dit of volgend weekend ook extra kortingsacties.

4 jaar geleden

Reactie op DeVries4

Wow en dan nog zijn ze niet soepel? Wij hebben de meeste dingen bij Baby en ...
Nee babypark is niet soepel. Ze kijken wel naar de laagste prijs om die te kunnen garanderen, de korting van Baby en Tiener staat niet online. Dat moet je maar net weten.

4 jaar geleden

Nee babypark is niet soepel. Ze kijken wel naar de laagste prijs om die te ...
Kreeg er inderdaad een mailtje van omdat we daar het eea hebben gekocht. Op de website zag ik de kortingsactie wel staan trouwens. Overigens vond ik het wat betreft kamertjes sowieso een heel stuk goedkoper (maar dan ook honderden euro's). Bij babypark hebben we overigens wel het autostoeltje kunnen krijgen met veel korting. De kleur was van 2019 dus die moest weg, scheelde gelijk 90euro. Dus als je in het filiaal bij Zaandam ergens in de buurt bent zou ik sowieso de koopjes verdieping goed langsgaan.

4 jaar geleden

Reactie op DeVries4

Kreeg er inderdaad een mailtje van omdat we daar het eea hebben gekocht. Op ...
Dank je wel. We gaan even speuren. :)

4 jaar geleden

Reactie op DeVries4

Kreeg er inderdaad een mailtje van omdat we daar het eea hebben gekocht. Op ...
Bedankt voor de outlet tip, ik ga zaterdag daar kijken!