1065 Reacties

vor 4 Jahren

Reactie op Mommjo

Mijn moeder gaf aan dat als je broekjes met voetjes eraan koopt ook badstof ...
Of een extra sokje erover; werkt perfect

vor 4 Jahren

Reactie op Mommjo

Weet iemand hoe het zit met Mazzeldagen? Is dan alles goedkoper? Plus ik l ...
Ik kreeg vandaag mail van prenatal dat ze babyuitzetweken hebben nu. Ik denk dat de mazzeldagen wel hogere korting is, maar wie weet zit er al wat tussen voor je :)

vor 4 Jahren

Als je klant bent bij ING kan je met je punten korting krijgen bij o.a. Naif (30%) en Rituals (15%). Scheelt toch weer!

vor 4 Jahren

Ik zag net bij Kruidvat davitamon 1+1. Handig voor de vitamine d en k die we nodig gaan hebben voor de kleine, en natuurlijk de vitaminen die we nu zelf slikken

vor 4 Jahren

Heel veel rompers zijn nu 2+1 gratis bij de hema. https://www.hema.nl/baby/babykleding/rompertjes?gclsrc=aw.ds&&gclid=Cj0KCQjw1qL6BRCmARIsADV9JtZipKkXznUsi37uiZdOSqg_y7XclpPg6xJmqfBoXzd8pzaXajotxPAaAtOvEALw_wcB

vor 4 Jahren

Reactie op Lilaaa

Als je klant bent bij ING kan je met je punten korting krijgen bij o.a. Nai ...
Wow 30% op naif! Dit is echt een goeie tip. Thanks

vor 4 Jahren

Volgende week bij Etos eigen merk luiers 1+1 gratis En alles flessen en spenen ook 1+1 !

vor 4 Jahren

Goed opletten er is altijd wel ergens korting op luiers enz nooit volle mep betalen maar in actie gewoon maandbox nemen

vor 4 Jahren

Voor de aanbiedingen van luiers kun je ook kijken op deze website https://www.luieraanbiedingen.net/

vor 4 Jahren

Voordeelmuis is een handige site om kortingen op te zoeken! Vooral voor supermarkten en drogisterijen, dus producten als pampers en Zwitsal etc kan je er op vinden (en natuurlijk ook andere dingen voor jezelf zoals deo 😋)

vor 4 Jahren

Iemand baat bij deze korte broek? Ik pas er niet meer in (mijn billen en benen groeien ook lekker mee met de buik). Maat 36 met lichte stretch. Gewassen maar niet gestreken ;-) Ik hoef er niks voor te hebben, wellicht alleen verzendkosten (of ophalen in Zutphen).

vor 4 Jahren

Sample sale van Cowboysbag, geen idee of de luiertassen ook beschikbaar zijn. Het is in Rotterdam mocht je daar in de buurt wonen https://www.cowboysbag.com/samplesale

vor 4 Jahren

Bol.com heeft babydeals

vor 4 Jahren

Luvion essential babyfoon is nu in de aanbieding bij bol.com voor €121.50

vor 4 Jahren

Reactie op Es84VH

Luvion essential babyfoon is nu in de aanbieding bij bol.com voor €121.50
Dat is een goede! Wil deze kopen maar dacht wacht tot oktober/november, de prijs zal vast wel zakken. Maar nu is hij ook aantrekkelijk!

vor 4 Jahren

Reactie op Comingsoon

Dat is een goede! Wil deze kopen maar dacht wacht tot oktober/november, de ...
Twijfel ook maar krijgen nieuw bouw woning en daar schijnt die minder goed te doen.

vor 4 Jahren

Reactie op Wiesjuhh

Twijfel ook maar krijgen nieuw bouw woning en daar schijnt die minder goed ...
Wij hebben ook een nieuwbouwwoning dus ik ga hem gelijk even testen als die binnen is.

vor 4 Jahren

Zeeman heeft weer een leuke weekfolder met veel babydingen. 😍 Ook weer de silicone slabbetjes voor €2,99. https://zeeman.turnpages.com/DS/public/slot00010/index_html5.html?init=init_phone.xml&utm_source=Email&utm_medium=email&utm_campaign=2020+fld+35+-+NL_fld&ic_n=7484

vor 4 Jahren

Wij zijn vandaag bij de babywonderland in Nieuwegein geweest, daar hadden ze weer een actie dag voor kinderwagens. Wat ons opviel is dat ze alleen de sleeworld deden promoten en de rest helemaal niet, mijn vriend is een stuk kritischer dan ik en lette echt op ieder detail, zo kon hij t schuim van het auto stoeltje indrukken zonder dat het terug omhoog kwam. Ook de afwerking en klik systemen waren volgens hem Ali kwaliteit. Compleet incl Isofix zouden wij €807 kwijt zijn, zijn toen even wat gaan eten en kwamen erachter dat als je even goed speurt dat je de betere merken voor dezelfde prijs compleet kan kopen. Ik zeg niet dat t slecht is, maar de website met 80% korting is een goed lokkertje 🤦‍♀️

vor 4 Jahren

Bij Zalando Lounge zijn vandaag Mamalicious, Noppies en Bellybutton in de aanbieding!