1065 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op JessicaLeRiche
Bij Zalando Lounge zijn vandaag Mamalicious, Noppies en Bellybutton in de ...
Thnx! Meteen een bestelling gedaan🤭
4 jaar geleden
Reactie op Danielle0803
Wij zijn vandaag bij de babywonderland in Nieuwegein geweest, daar hadden z ...
Vonden jullie dat ook van de kinderwagen? Wij waren ook niet kapot van het autostoeltje dus we weten ook nog niet of we die gaan gebruiken maar de kinderwagen vinden we echt top! (Voor zover je dat nu al kan beoordelen)
4 jaar geleden
Reactie op bloem1988
Vonden jullie dat ook van de kinderwagen? Wij waren ook niet kapot van het ...
Mijn vriend heeft aan ieder scharniertje gevoeld en gedaan en er zat overal aardig wat speling op, maar aan 1 kant een rem als je de wagen stil zet en qua matrasje/ afwerking schortte er volgens hem ook nog genoeg aan.. we hebben hier een mutsy staan van ruim 11 jaar oud van zn zoon, die doordat t weer erin is geslagen niet meer bruikbaar is, maar die is kwalitatief echt 100 keer beter..
t feit dat ze alleen die sleeworld aan deden smeren en vragen over andere wagens in de wind sloegen deed direct al alarmbellen rinkelen.. even wat research gedaan, bij geen ene baby zaak word hij verder aangeboden behalve wat vage webshops
4 jaar geleden
Reactie op bloem1988
Vonden jullie dat ook van de kinderwagen? Wij waren ook niet kapot van het ...
Hier hetzelfde. De kinderwagen lijkt super, mijn broer heeft hem ook en is erg tevreden. Wij hebben ervoor gekozen het autostoeltje te gaan verkopen. Hebben de Cybex autostoel gekocht waar we 100% vertrouwen in hebben. Reviews van de kinderwagen zijn overal heel positief!
4 jaar geleden
Reactie op noorimran
En dit 😍
K vanochtend netjes maar 1 pakje gekocht.. morgen ff samen met mn vriend na ons bezoekje aan de vk terug.. 🥰
4 jaar geleden
Reactie op noorimran
En dit 😍
Wat een leuk inkopen zeg! Dat roze pakje had ik gezien voor ik zwanger raakte. Ik zou hem gelijk kopen als we roze confetti uit de ballon hadden zien komen. Toen we zagen dat we een zoontje krijgen, was ik teleurgesteld omdat ik dat roze pakje niet kon kopen 🙈 (Ben niet teleurgesteld om het geslacht zelf💙)
4 jaar geleden
Ik zie iedereen al vol op pakjes en kleertjes kopen! Ik ben zooo jaloers maar ik durf het niet 😓
Met 20 weken echo zat onze uk boven gemiddeld met gewicht en groei. Dus maat 50 begin ik niet eens aan. Denk ik dan. Want wat als hij enkel voor de 20 weken een mega groeispurt heeft gemaakt en nu misschien wel weer op gemiddeld zit of eronder?
Verloskundige wil me ook niet echt uit de brand helpen. Geen idee of ik überhaupt een groeiecho ga krijgen want nu voelt ze enkel elke 4 weken en krijg alleen te horen “groeit goed”
4 jaar geleden
Ik zie iedereen al vol op pakjes en kleertjes kopen! Ik ben zooo jaloers ma ...
Hi Andrea,
Ik heb hetzelfde, een grote baby bij 20 weken echo (percentiel 80). Vorige dochter was bij 20 weken echo ook percentiel 80 en is geboren op percentiel 82! Heb 34 uur over de bevalling gedaan dus ben nu extra bang. Dit heb ik bij de vk uitgelegd en krijg nu bij 30 weken een extra groei echo. Vanuit daar gaan we zorgpad bepalen (inleiden bij 38 weken, eerder strippen o.i.d.). Dus misschien is dat ook iets voor jou! Succes 😘
4 jaar geleden
Ik zie iedereen al vol op pakjes en kleertjes kopen! Ik ben zooo jaloers ma ...
Volgens mij passen de meeste baby’s nog wel (kort?) in 50. Mijn vorige zoontje liep uiteindelijk 4,5 week voor in groei: 4650 gram bij geboorte. Ik had nog 50 liggen van zijn broer (3850 Gr) en dat paste hij ook. Niet lang, maar zeker in de kraamperiode nog. Net als luier nr 1; qua gewicht zou die niet passen volgens de verpakking, maar heeft hij weken prima gedragen.
Deze baby in m’n buik is ook al aan de grote kant dus ik verwacht hetzelfde.
4 jaar geleden
Hi Andrea,
Ik heb hetzelfde, een grote baby bij 20 weken echo (percentiel ...
Ja ik heb aangegeven dat ik enorme angst heb door de informatie tijdens 20 weken echo dat onze uk boven gemiddeld zit met alles. Maar verloskundige zegt enkel, “het is nog te vroeg om daarmee bezig te zijn” 😣
Het is mijn eerste kindje na een miskraam in januari. Daarvoor krijg ik al extra begeleiding omdat ik ook nog elke dag angst heb dat het nog mis gaat 😣