1065 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Huismus
Heeft iemand ervaring met pincsaleshop.nl?
Ik heb drie dingen teruggestuurd ivm echte b keuze (naadjes los, verkleuringen en een verkeerd ontvangen shirt) allemaal netjes afgehandeld en gratis kunnen terugsturen dus over de service geen klagen, de kleding viel mij daarin tegen
4 jaar geleden
Reactie op Jane86
Die van mij is geannuleerd helaas dus vertraagd is goed nieuws
Hij staat nu op verzonden met track en trace code. Ik hoop dat jullie het ook allemaal lukt om een giraffe te kopen!!
4 jaar geleden
Reactie op LisavOers
De folder van de mazzelweken volgende week van Prenatal staat al online: ht ...
Thx!!
4 jaar geleden
Reactie op Mama-dec20
Ik heb drie dingen teruggestuurd ivm echte b keuze (naadjes los, verkleurin ...
Ik heb ook contact opgenomen met een van de merken waarin ik geïnteresseerd ben, om te vragen of zij ook bekend zijn met de pincsale en of het betrouwbaar is. Zij geven aan dat dit gewoon restpartijen zijn van oude collecties, dus dat ligt dan misschien aan het merk dat je besteld hebt 😳
4 jaar geleden
Nu de mamamazeldagen zijn bij prenetal kunnen de andere winkels natuurlijk niet uitblijven:
-Heel veel korting bij de babydump
-Zelf korting plakken bij de babyplanet(zie hierboven)
4 jaar geleden
Reactie op Huismus
Ik heb ook contact opgenomen met een van de merken waarin ik geïnteresseerd ...
Broekje en Truitje waren van Jolein. Voor mijzelf had ik een shirt gekocht met de opdruk, mommy to be en b kreeg een shirt van Mommy 2018?! Daar kon ik helaas niks mee, dit was tijdens het orderpick proces waarschijnlijk misgegaan. Maar nogmaals, het is netjes opgelost. Wel zal ik er persoonlijk niet meer zo snel bestellen
4 jaar geleden
Reactie op Anoniempje135
Nu de mamamazeldagen zijn bij prenetal kunnen de andere winkels natuurlijk ...
Hoi heb je ervaring met deze winkel? Kende het nog niet. Zie op de website niks over de aanbiedingen helaas. Misschien alleen voor degene die de nieuwsbrief ontvangen?
4 jaar geleden
Reactie op Mama-dec20
Broekje en Truitje waren van Jolein. Voor mijzelf had ik een shirt gekocht ...
Hier paar broekjes van pincsaleshop, ben tevreden. Alleen retourneren is wel iets van €7,-
4 jaar geleden
Reactie op Ishaya
Mijn giraffe is ook geannuleerd☹️ en helaas uitverkocht.
Babypark heeft ook een grote pluche giraffe.
4 jaar geleden
Vandaag deze zachte deken ontvangen. Besteld bij Aliexpress voor zo'n €8,50 en de levertijd is heel kort, ongeveer 2 weken.
Zag deze deken ookn op Nederlandse websites en betaal je rond de €30. De foto's zijn precies hetzelfde dus zij hebben die dus ook bij Alie vandaan..
Echt super zacht en mooie kwaliteit. Lekker voor in de box of in de wagen.
Linkje: https://a.aliexpress.com/_B0cAJ3
4 jaar geleden
Heb gisteren na een aantal tips gelezen te hebben op dit forum (ook mensen die de tip van hun verloskunde hadden ontvangen) een dubbele elektrische borstkolf besteld op AliExpress! Hij heet Real Bubee en na wat research lees ik er meer goede verhalen over. Hij kost nog geen €25 voor de volledige set. Ik heb de set zonder fles-spenen voor €21,93 besteld. Erg benieuwd naar!
Lees wel dat ze niet echt geschikt zijn om jarenlang heel intensief te kolven, maar ik heb de intentie om het een half jaar tot een jaar te doen en daarvoor lijkt het prima. En “intentie”, omdat natuurlijk de vraag is of het lukt, maar met deze prijs had ik zelf zoiets van: kan deze beter nu bestellen en op tijd in huis hebben dan straks een dure moeten huren en dan nog wat kopen als het wel leuk. 😁
4 jaar geleden
Reactie op Smtv
Vandaag deze zachte deken ontvangen. Besteld bij Aliexpress voor zo'n €8,50 ...
Toevallig heb ik die ook klaar liggen voor de kleine. Vooral voor de reiswieg/ box. Heb hem wel via een Nederlandse site maar betaalde toen voor een actie €15.- heb hem ook wel effe al in huis.