1065 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb de gehele babykamer van mijn zus gekregen die ze gekocht heeft voor haar kindjes 8 jaar geleden. Nog in prima staat.
Verder heb ik aantal kleertjes bij prenatal uit de sale gehaald. Die verkopen nu de wintercollectie 🙈 ik houd goed alle aanbiedingen in de gaten en dan koop ik.
Tevens heb ik de tip gekregen om de spulletjes die onze uk niet direct zal gebruiken zoals babystoel etc te kopen zodra de 9 maanden beurs etc gaat plaatsvinden. Dan gooien prenatal en andere babywinkels ook alles in de sale!
4 jaar geleden
Bij Zalando lounge is zwangerschapskleding te koop met korting 👌🏻 Er zitten leuke dingen tussen.
4 jaar geleden
Reactie op Mommjo
Het lijkt wel of ik aandelen heb bij Kruidvat maar vanaf dinsdag; dit leuke ...
Ah vandaar dat ie overal al uitverkocht was! 😂 Gelukkig heeft mijn moeder er nog een voor mij kunnen bemachtigen
4 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Prenatal alleen dit weekend 15% korting op babyfoons en voedingskussens van ...
Dank voor de tip! Doomoo Buddy gekocht 😎🤗 Ook de 10€-kortingsbon uit de Blije Doos gebruikt 😅
4 jaar geleden
Philips Avent flessen zijn bij Etos 1+1 gratis!
Hier zit ik naar te kijken, maar de 0 maanden speen staat niet op de site.. alleen 1m+ en hoger..
Iemand ervaring mee?
4 jaar geleden
Dank voor de tip! Doomoo Buddy gekocht 😎🤗 Ook de 10€-kortingsbon uit de B ...
Na jou reactie hier ging er bij mij een lampje branden van die actie is leuk 😁 dus gelijk een doomoo basic gekocht.
Heb al een doomoo zwangerschapskussen en de doomoo softy van de vorige zwangerschap maar miste toch nog iets wat ik tijdens de zwangerschap en het slapen goed kan gebruiken. Vooral bij m’n benen en buik tegelijk.
4 jaar geleden
Reactie op Bijtje18-12
Vanaf 13 juli bij de Lidl in de uitverkoop: heel veel positiekleding 🤰
Vanaf morgen staat erboven, de 13e ist al afgelopen
4 jaar geleden
Vanaf morgen staat erboven, de 13e ist al afgelopen
Nee, dat lijkt zo. Soms hebben ze aanbiedingen in de folder die pas later in de winkel komen. Kijk: