1065 Reacties
4 jaar geleden
Tip: omdat ik 1 ster te weinig aanvullend verzekerd ben, kreeg ik mijn kraampakket niet vergoed. Baalde er flink van want de vorige keer heb ik bijna niks ervan gebruikt. Maar nu kon ik via mijn zorgverzekering met korting een kraampakket bestellen. Ze zei dat de site voor iedereen te gebruiken is. Dus mocht er nog iemand een kraampakket willen bestellen. Via www.kraampakket.nl/unive kun je er 1 bestellen van natalis voor 23 euro incl verzendkosten.
4 jaar geleden
Reactie op Lisa001
Is idd wel zot, maar ik werk ik in kinderopvang en persoonlijk vind ik die ...
De huggies bij oa de action zijn ook dik en vochtig. Standaard 99 cent per pakje.
4 jaar geleden
De Kruidvat newbornluiers (maat 0,1,2) zijn in de midpacken nu 1+1 gratis (in ieder geval op de site). Dit betekent 2 pakken a 50st. per pak, dus nu 100 luiers voor 5.99euro. Ter vergelijking: een voordeeldoos met 336 luiers kost 36,50euro.
De aanbieding voor de kleine pakjes van 20st is natuurlijk net iets goedkoper, maar die hebben ze niet in maat 2.
In ieder geval is nu het moment luiers van het Kruidvatmerk in te slaan 😉. Hoewel Kruidvat altijd goede aanbiedingen heeft is de 1+1 op de luiers niet heel veel voorkomend. Meestal is het een stapelkorting. (Tenminste zo was het in mijn jaren als Kruidvat medewerker, inmiddels al weer anderhalf jaar weg en als er iemand altijd "te veel" betaald ben ik het wel, want ik let niet zo goed op koopjes...)
4 jaar geleden
De Kruidvat newbornluiers (maat 0,1,2) zijn in de midpacken nu 1+1 gratis ( ...
Ja scheelt veel.. ik heb nu dus dit op voorraad:
200x maat 1
100x maat 2
Maar hoeveel ga ik er in godsnaam nodig hebben per maat? Maat 1 wil ik zoiezo niet bij halen, ze kunnen vrij snel in maat 2, maarja.. enig idee hoeveel en bij welke leeftijd ongeveer naar maatje 3 haha
4 jaar geleden
Ja scheelt veel.. ik heb nu dus dit op voorraad:
200x maat 1
100x maat 2
...
Maat 1 is 2-5kg, heb daarbij geteld ongeveer 1 maand en dan over naar maat 2, dus ongeveer 200 luiers.. (heb ik gekocht voor €1,- per pakje van 20)
Maat 2, 3-6 kg heb ik nu dus 100 luiers.. (1+1 gratis, dus €5.99 per 100stuks)
vanaf 4kg kunnen ze in principe al naar maat 3.. maar dat vind ik wel erg snel (denk ik?)
De aanbieding is wel goed, maar wil zeker niet met te veel kleine luiers overblijven haha..
4 jaar geleden
Ik heb 40 luiers maat 0 en 200 maat 1 luiers misschien dat ik maat 2 kan halen al in aanbieding maar maat 0 niet denk ik
4 jaar geleden
Reactie op Larissaaatje
Ik heb 40 luiers maat 0 en 200 maat 1 luiers misschien dat ik maat 2 kan ha ...
Maat 0 heb je als het goed is niet nodig. Is voor prematuurtjes (tot 3kg)
4 jaar geleden
Maat 0 heb je als het goed is niet nodig. Is voor prematuurtjes (tot 3kg)
Dus die kan ik eigenlijk al gaan ruilen voor maat 1 of 2