1065 Reacties

4 jaar geleden

Zo cute!! zeeman 9 euro!
Ja schattig he wij hebben hem ook. Beertje😊

4 jaar geleden

Te cute, bij de Zeeman. Ook na tips vanuit dit topic, want ik kom echt nooit bij de Zeeman

4 jaar geleden

Reactie op MariaF5

Het is sale bij de officiele Tula website! Ik heb zojuist de grijze FTG bes ...
Bedankt voor de tip, vandaag ook 1 besteld :-)

4 jaar geleden

Reactie op Blooming

Te cute, bij de Zeeman. Ook na tips vanuit dit topic, want ik kom echt nooi ...
Een aanrader is om de zeeman babyfolder in de gaten te houden. Komt tweemaal per jaar oid uit. Staat ook online. Hierin kan je ook zien wat er wanneer ongeveer aankomt. Zelf grote fan van zeeman vanwege de kwaliteit/prijsverhouding.

4 jaar geleden

2+1 gratis op zwangerschapsondergoed bij Prenatal deze week 👍

4 jaar geleden

Reactie op desirevdb

Ik heb deze 2 boxpakjes net gescoord 🥰 En het truitje hing bij de sale voo ...
Ik heb die 2 boxpakjes ook net gekocht na het zien van jouw foto! Ze zijn erg leuk 😍 Vond die crème variant groter ogen dan de blauwe in dezelfde maat, maar we zullen zien 🥰

4 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Ik heb die 2 boxpakjes ook net gekocht na het zien van jouw foto! Ze zijn e ...
Hier bij Zeeman hebben ze nog niet veel.. wat aan het kijken voor die badcape uit de folder, maar hadden ze nog niet.. ze hadden uit de folder alleen de boxpakjes en cadeauverpakkingen

4 jaar geleden

Hier bij Zeeman hebben ze nog niet veel.. wat aan het kijken voor die badca ...
Ik ben ook vandaag geweest en was dus ook opzoek naar die badcape en dat maantje. Dat lag dus helemaal niet bij alle babyspullen maar helemaal voor aan in de winkel in een aparte bak..

4 jaar geleden

Reactie op Anvd

Ik ben ook vandaag geweest en was dus ook opzoek naar die badcape en dat ma ...
Oh dan zal ik komende week nog eens terug gaan dan. Dankje

4 jaar geleden

Kreeg een mailtje van Kruidvat dat ik met mijn voordeel kaart deze week een gratis mama olie mocht ophalen! Weet niet of dit altijd zo is, of nu een actie is. Had namelijk al de mama tas met producten gekregen een paar weken terug!

4 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Kreeg een mailtje van Kruidvat dat ik met mijn voordeel kaart deze week een ...
Dat mailtje kreeg ik ook een paar weken terug. Dit doen ze nadat je de tas hebt opgehaald en x aantal weken bent geweest. Vertelde een medewerker mij. Zo proberen ze je te binden aan hun producten

4 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Kreeg een mailtje van Kruidvat dat ik met mijn voordeel kaart deze week een ...
Ik probeer me aan te melden voor de Kruidvat gratis tas. Lukt me niet, ben wel ingelogd maar krijg nergens de optie om die tas aan te vragen! Hoe heb jij dat gedaan?

4 jaar geleden

Reactie op vdb1991

Ik probeer me aan te melden voor de Kruidvat gratis tas. Lukt me niet, ben ...
Uhm, moet je naar je account gaan, en dan: jouw blije baby voordeel oid? En dan het schuifje aan zetten. Dan krijg je vanzelf een keer een mailtje dat het mama voordeel op je pas geactiveerd is. Ik moest zelf de spulletjes in de winkel pakken en bij het afrekenen waren ze dan €0,00!

4 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Uhm, moet je naar je account gaan, en dan: jouw blije baby voordeel oid? En ...
Jammer ik krijg bij jouw blije baby voordeel alleen de uitleg hoe je het aanvraagt. Vervolgens kan je dan drukken op die button maar kom ik niet op dezelfde pagina als jij...

4 jaar geleden

Reactie op vdb1991

Jammer ik krijg bij jouw blije baby voordeel alleen de uitleg hoe je het aa ...
Misschien moet je het eerst aanvragen? Ik had geloof ik ook een bevestigingsmail maar dat weet ik niet zeker...

4 jaar geleden

Reactie op vdb1991

Zelfde probleem hier ja. Kom niet verder als deze pagina

4 jaar geleden

Reactie op vdb1991

Als je je inlogt op de site kan je rechtsboven klikken op jouw voordeelpas en als je dan naar onderen scrolt staat er: jouw blije baby voordeel. Klik dan op ‘bekijk’ en daar kan je je aanmelden.

4 jaar geleden

Vanavond tussen 18 en 22 op hm.com 20% korting op alles, ook het babyspul :-)

4 jaar geleden

Reactie op Blooming

Vanavond tussen 18 en 22 op hm.com 20% korting op alles, ook het babyspul : ...
Weet je toevallig of je daar een code voor nodig hebt of wordt het automatisch verrekend in het winkelwagentje?

4 jaar geleden

Reactie op Forever

Weet je toevallig of je daar een code voor nodig hebt of wordt het automati ...
Al ben je member wordt het volgens mij in je winkelkarretje verrekend. De korting geldt trouwens niet op baby exclusive