9 Reacties

2 jaar geleden

Een kinderwagen voor de pop? Houten blokken? Ijscokar? Glijbaan? Houten kaptafel?

2 jaar geleden

Poppenspullen, duplo en keukenspullen zijn hier een grote hit. Evt iets van buitenspeelgoed? Er is een hele stoere roze looptractor bijvoorbeeld (weet zo even het merk niet).

2 jaar geleden

Met een speelkeuken en een pop ben je al heeeeel ver! Je kunt echt eindeloos dingen kopen voor de speelkeuken en de pop. Want als je een speelkeuken hebt, is het heel leuk als je ook hebt: Pannetjes Spatels Bordjes Thee servies Groente om te snijden En als je het nog uitgebreider wil maken: Koffiezet apparaat Broodrooster Mixer Weegschaal Theedoek Ovenwant En als je een pop hebt, kun je dat leuk uitbreiden met: Poppenwagen Flesje, lepeltje Poppenbedje Andere kleertjes voor de pop Poppenbadje

2 jaar geleden

Mijn dochter van 15 maanden is gek van voetballen.. Ook "broemt" ze vrolijk de woonkamer door.. Keukentje..? Totale miskoop.. Ze kijkt er niet eens naar om.. Klimmen en klauteren dat is wat ze het liefst doet 😅

2 jaar geleden

https://www.ilovespeelgoed.nl/product/lilliputiens-lappenpop-anais-22-cm.html?bgid=15630-AGI-140300901811-ASI-63592489025-33924&gclid=CjwKCAjwo8-SBhAlEiwAopc9W8lLLlGiDnY1i46LzkaFglOb1ZKyq6XcGvM2EWagkuhTQFZIWLJckhoC_boQAvD_BwE Deze was hier al snel favoriet. Had ik ook als kraamcadeau gekregen. Speelgoedkettingen vind ze nu ook leuk. Pop met bedje ook en een dekentje of flesje doet ze ook wel. Kinderwagen (geen poppenwagen) voor dreumes grote hit!

2 jaar geleden

Hier is het keukentje echt een hit! Heeft ze voor haar 1e verjaardag gekregen (nu 15 mnd) en hier vermaakt ze zich dagelijks enorm mee! 😍

2 jaar geleden

Knutselspulletjes misschien? Of leuke puzzels in meisjes-thema? Ik ben weg van die van Djeco. Heel mooi vormgegeven, veel keus, van dieren tot sprookjes.

2 jaar geleden

Mijn dochter is gek op haar tasje! https://www.amazon.nl/Fisher-Price-FPR50-Lach-slimme-portemonnee/dp/B079H35P8J/ref=asc_df_B079H35P8J/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=494666916703&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=9825188620453983731&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9064525&hvtargid=pla-562329215222&psc=1 Ook is het goede manieren theeservies hier populair. Volgens mij is die van fisher price.