27 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Anne47
Ik vind die houten varianten stiekem mooier dan die plastic vtech dingen. Z ...
Ik heb net de Vtech gekocht. Haha ik vind die houten ook veel mooier dan al dat plastic hoor, maar denk dat deze voor mn mannetje veel leuker is. Lekker veel geluidjes en lichtjes. Ik vind het wel fijn dat je de wieltjes ook heel zwaar kan zetten. Geen idee of dat bij anderen ook kan.
Hij is nu op de opvang maar ik ben heel benieuwd wat hij er van vind😁
3 jaar geleden
Reactie op MamavanTG
Mijn mannetje is er sinds een paar dagen ook druk mee! Eerst kruipend er ac ...
Heel tof!!
3 jaar geleden
Ik vind een simpele houten blokken kar het mooist 🙈 Wij hebben er een van Brio, super stevig. Kan mooi onderin de kinderwagen en meneer wandelt er buiten ook lekker mee! Perfect 👌
3 jaar geleden
Reactie op Lentekind23
Ik vind een simpele houten blokken kar het mooist 🙈 Wij hebben er een van ...
Ik vind hout ook het mooist. Dit komt op het verjaardagslijstje.
3 jaar geleden
Onze meid kan al een tijdje cruisen langs de tafels en banken, ook met handjes los staan en overpakken gaat goed. Dus ik dacht dat ze klaar was voor een loopkar. Vanochtend een mooie houten loopkar opgehaald via marktplaats, maar... madam valt met kar en al achterover!🙈 ik zat er nu bij omdat het de eerste keer was, maar durf nu niet meer zo... het is natuurlijk niet erg als ze valt, dat hoort erbij, maar als die kar ook valt ben ik bang dat ze lelijk terecht kan komen. En ze heeft er dus niet (genoeg) steun aan.
Hoe gaat dit bij jullie?
3 jaar geleden
Reactie op Annika030
Wij hebben deze, helemaal top!
Deze zijn wel fijn, omdat je er ook de weerstand mee kunt regelen. Zeker op een gladde vloer is het fijn als je de rem er op kunt zetten, zodat het karretje niet te hard vooruit kan rollen (en de kleine vol op het gezicht valt). Dus dat is iets waar ik even op zou letten. Bij ons is dit ook zo'n beetje het enige speelgoed met geluid, dus succes gegarandeerd.
3 jaar geleden
Onze meid kan al een tijdje cruisen langs de tafels en banken, ook met hand ...
In zo'n blokkenkarretje kan je zware boeken doen. Dan kiept ie niet.
3 jaar geleden
Ik vind de vtech toch het fijnst!! Ik heb ook een houten poppenwagen Maar met de vtechje kan je m stroever laten gaan waardoor ze niet meteen naar voren schieten! De lichtjes en muziekjes zijn ook erg in trek! Week geleden heb ik het muziekpaneeltje eraf gehaald en in de box opgehangen, nu denkt mevrouwtje dat het een klimwand is 😂😂 , dr olifant krukje is trouwens ook een succes om mee te lopen
3 jaar geleden
Onze meid kan al een tijdje cruisen langs de tafels en banken, ook met hand ...
Oow hier ook. Met kar en al achterover. En mama wilde het net trots filmen dat de kleine man er achter liep🙈 maar goed hij viel op het kleed en niet zo hard gelukkig.. ze zijn het natuurlijk gewend om balans te houden aan iets dat vast zit. Het blijft een leer proces!
Maar ik dacht nog wel.. pfff nou kan ik hem echt geen seconde meer even alleen laten! 🙄🤣