10 Reacties

3 jaar geleden

Soms vind ik het zo toevallig dat et een topic wordt geopend waar ik op het moment zelf ook mee zit. Het lijkt net alsof er kleine blaasjes op zitten. Dan is het bijna weg na een paar dagen en binnen een uur is alles er weeg

3 jaar geleden

Soms vind ik het zo toevallig dat et een topic wordt geopend waar ik op het ...
Haha apart is dat he! Ja dat idee heb ik ook.. wat smeer jij er op? En heb je het idee dat je langs de huisarts moet er mee?

3 jaar geleden

Als mijn zoontje echt een hele rode bilnaat of plooitjes in zn liezen heeft doe ik er gewoon echt een dikke laag sudocreme op. Echt dat het helemaal wit is. Dan is het vaak de volgende dag wel weer weg. Misschien is dat een optie? Ik vind het beter helpen hiervoor dat bepanthen

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Haha apart is dat he! Ja dat idee heb ik ook.. wat smeer jij er op? En he ...
Hier geen blaasjes dan trouwens. Dus dat weet ik niet. Maar bij twijfel kan je altijd even bellen met de huisarts toch? Telefonisch even overleggen of je daarvoor heen moet?

3 jaar geleden

Als het er hetzelfde uit ziet als op de billen, dan is de kans groot dat het luieruitslag is. Onze dames hebben het ook wel eens. Ik gebruik bij blaasjes sudocreme en bij alleen rood bepanthen. Verder inderdaad goed drogen bij het wisselen van de luier, regelmatig een schone luier en als het blijft, overstappen op een ander merk/soort luier.

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Haha apart is dat he! Ja dat idee heb ik ook.. wat smeer jij er op? En he ...
Ik gebruik dr. Leenarts. Monster spul! Daar zit het hoogst aantal percentage in. Bij de ergste billenuitslag met open wondjes binnen 3 dagen weg!

3 jaar geleden

Vandaag toch bij de huisarts langs geweest, was eczeem met daar op nog een schimmeltje. Kwam vaak voor zij ze. En kon er niks aan doen 🤷🏽‍♀️

3 jaar geleden

Wij waren van de week bij cb en kregen van de kinderarts de tip om beetje miconazol/dactarin er op te smeren omdat het niet echt weg ging. Nu na een dag is het weg.

3 jaar geleden

Reactie op mormels

Wij waren van de week bij cb en kregen van de kinderarts de tip om beetje m ...
Ik heb dat inderdaad ook mogen ophalen! Bij de apotheek zei ze alleen wel om wanneer het weg is, een week langer door te smeren omdat schimmels zo werken.

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Ik heb dat inderdaad ook mogen ophalen! Bij de apotheek zei ze alleen wel o ...
Ja :) dat wist ik toevallig al. De arts had ook gezegd bij ons dat je schimmel doorgaans kan herkennen als het eilandjes/pukkeltjes zijn.