20 Reacties

3 jaar geleden

Hier gaat onze zoon om 19:00 uur naar bed en maak hem uiterlijk 7:30 uur wakker voor ze fles

3 jaar geleden

In de week moet onze zoon eruit om 6u30, omdat we moeten gaan werken. Maar in het weekend laten we hem vaker liggen tot 8uur. 10uur vind ik persoonlijk wel heel laat. Maar als hij er geen last van heeft, zou ik het zo laten en zelf wat langer slapen ;).

3 jaar geleden

Mijn zoontje word meestal tussen 7:30 en 8:30 wakker. Nu ligt ie nog heerlijk te slapen, kan zomaar tot 10 uur 😍 Ik vind altijd wat slaapt dat slaapt… Het is bij ons gelukkig ook niet nodig om hem wakker te maken, misschien scheelt dat ook

3 jaar geleden

Als hij in de avond op tijd slaapt zou ik hem gewoon laten uitslapen 🤷🏻‍♀️

3 jaar geleden

Hier gaat onze zoon om 19:00 uur naar bed en maak hem uiterlijk 7:30 uur wa ...
OMG IK ZIE DAT JE ZWANGER BENT, GEFELICITEERD!! (Lekker off topic sorry!🙈) Onze dochter slaapt van half 19.30 tot 08.30

3 jaar geleden

ik ben jaloers...

3 jaar geleden

Reactie op Girlboymom

OMG IK ZIE DAT JE ZWANGER BENT, GEFELICITEERD!! (Lekker off topic sorry!🙈) ...
Jaaaa van de tweede! Ik mag vrijdag voor eerste echo. Ik ben zo zenuwachtig en wil zo graag dat het goed zit allemaal! Heerlijke slaap tijd toch? Heb je instagram dat we contact kunnen houden?

3 jaar geleden

Reactie op bussj

Als hij in de avond op tijd slaapt zou ik hem gewoon laten uitslapen 🤷🏻‍♀ ...
Hij gaat rond 19 uur na bed en slaapt binnen een half uurtje in. Hij is alleen de dagen dat hij wel vroeg eruit moet erg chagrijnig🙈

3 jaar geleden

Jaaaa van de tweede! Ik mag vrijdag voor eerste echo. Ik ben zo zenuwachtig ...
Gefeliciteerd 🎉

3 jaar geleden

Reactie op Mariebatt

Gefeliciteerd 🎉
Dankjewel!! 😘

3 jaar geleden

Reactie op mamiapd37

ik ben jaloers...
Sorry🙈 vandaar ook de titel luxe probleem.

3 jaar geleden

Ik zou hem gewoon lekker late uitslapen tot hij van zichzelf wakker word. Kun jij ook lekker rustig je dingen doen.

3 jaar geleden

Gewoon doen waar jij je goed bij voelt, waar jij achter staat en wat voor jullie werkt! Ik maak mijn meisje als ze nog slaapt uiterlijk om 7.15 uur wakker, dit is misschien 2 x voor gekomen 🤣👍🏻

3 jaar geleden

Nou, dat lijkt me heerlijk:) Zowel voor jou, als voor de baby. Het kan in ieder geval geen kwaad. Heeft het blijkbaar nodig🤷

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Gewoon doen waar jij je goed bij voelt, waar jij achter staat en wat voor j ...
Je maakt haar dan ook wakker zodat ze in haar ritme blijft? Daar zit ik dus een beetje mee. Dat we niet meer voor alle dagen een ritme hebben. Ik werk namelijk zelf onregelmatig dus de ene dag kunnen we uitslapen de andere dag moeten we vroeg

3 jaar geleden

Reactie op MamaMila

Nou, dat lijkt me heerlijk:) Zowel voor jou, als voor de baby. Het kan in i ...
Het is ook wel heerlijk🙈

3 jaar geleden

Nee maak der niet wakker. Ze slaapt van 19 tot 6.30/7.00

3 jaar geleden

Reactie op Mariebatt

Je maakt haar dan ook wakker zodat ze in haar ritme blijft? Daar zit ik dus ...
Klopt, zodat ze ik het ritme blijft. Wij hebben maanden lang slaapproblemen gehad en van alles geprobeerd en uiteindelijk werkt voor haar een (strak) ritme het beste. Ik denk dus ook dat het belangrijk is om naar je kindje te kijken. Hoe reageert jouw kindje op dat niet iedere dag het zelfde is?

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Klopt, zodat ze ik het ritme blijft. Wij hebben maanden lang slaapproblemen ...
Eigenlijk wel goed bij hem is nog nooit een dag het zelfde geweest. De uren dat hij slaapt de hoeveelheid die hij wil eten elke dag is hij anders 🙈

3 jaar geleden

Wij hebben met de baby 2 soorten dagen: dagen dat we op tijd op moeten ivm psz van de oudste en dagen dat niks 'moet'. Op deze dagen zijn de ritmes dus iets anders, maar ik zorg er wel voor dat er niet té grote verschillen ontstaan, omdat anders het ritme wel erg in de war gaat. Meestal scheelt het een uur/anderhalf dat het ritme verschuift. Gelukkig regelt onze dame het meestal prima zelf. Op de dagen dat we 's ochtends weg moeten, wordt ze om 6.45 wakker gemaakt. De andere dagen wordt ze uit zichzelf ergens tussen 7.30-8.00 wakker. Onze oudste sliep ook altijd graag uit (haar ritme was meestal van 22.00-9.00 slapen). Gelukkig kon ik bij haar ook makkelijk het ritme omgooien als het nodig was. Meestal gebruikte ik wel de overgang naar wintertijd om weer een uurtje te vervroegen.