20 Reacties
3 jaar geleden
Hier gaat onze zoon om 19:00 uur naar bed en maak hem uiterlijk 7:30 uur wakker voor ze fles
3 jaar geleden
Mijn zoontje word meestal tussen 7:30 en 8:30 wakker. Nu ligt ie nog heerlijk te slapen, kan zomaar tot 10 uur 😍 Ik vind altijd wat slaapt dat slaapt… Het is bij ons gelukkig ook niet nodig om hem wakker te maken, misschien scheelt dat ook
3 jaar geleden
Hier gaat onze zoon om 19:00 uur naar bed en maak hem uiterlijk 7:30 uur wa ...
OMG IK ZIE DAT JE ZWANGER BENT, GEFELICITEERD!! (Lekker off topic sorry!🙈)
Onze dochter slaapt van half 19.30 tot 08.30
3 jaar geleden
Reactie op Girlboymom
OMG IK ZIE DAT JE ZWANGER BENT, GEFELICITEERD!! (Lekker off topic sorry!🙈) ...
Jaaaa van de tweede! Ik mag vrijdag voor eerste echo. Ik ben zo zenuwachtig en wil zo graag dat het goed zit allemaal! Heerlijke slaap tijd toch?
Heb je instagram dat we contact kunnen houden?
3 jaar geleden
Reactie op mooni
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt, waar jij achter staat en wat voor j ...
Je maakt haar dan ook wakker zodat ze in haar ritme blijft? Daar zit ik dus een beetje mee. Dat we niet meer voor alle dagen een ritme hebben. Ik werk namelijk zelf onregelmatig dus de ene dag kunnen we uitslapen de andere dag moeten we vroeg
3 jaar geleden
Reactie op Mariebatt
Je maakt haar dan ook wakker zodat ze in haar ritme blijft? Daar zit ik dus ...
Klopt, zodat ze ik het ritme blijft. Wij hebben maanden lang slaapproblemen gehad en van alles geprobeerd en uiteindelijk werkt voor haar een (strak) ritme het beste. Ik denk dus ook dat het belangrijk is om naar je kindje te kijken. Hoe reageert jouw kindje op dat niet iedere dag het zelfde is?
3 jaar geleden
Wij hebben met de baby 2 soorten dagen: dagen dat we op tijd op moeten ivm psz van de oudste en dagen dat niks 'moet'. Op deze dagen zijn de ritmes dus iets anders, maar ik zorg er wel voor dat er niet té grote verschillen ontstaan, omdat anders het ritme wel erg in de war gaat. Meestal scheelt het een uur/anderhalf dat het ritme verschuift. Gelukkig regelt onze dame het meestal prima zelf. Op de dagen dat we 's ochtends weg moeten, wordt ze om 6.45 wakker gemaakt. De andere dagen wordt ze uit zichzelf ergens tussen 7.30-8.00 wakker. Onze oudste sliep ook altijd graag uit (haar ritme was meestal van 22.00-9.00 slapen). Gelukkig kon ik bij haar ook makkelijk het ritme omgooien als het nodig was. Meestal gebruikte ik wel de overgang naar wintertijd om weer een uurtje te vervroegen.