14 Reacties

3 jaar geleden

Je vriend dwingen om gewoon op het knopje te blijven drukken, zodat jij savonds op je gemak de beste foto kunt uitzoeken 😂 Maar inderdaad meer foto’s met andere 🤯

3 jaar geleden

Fotoshoot? En een beetje geluk dat iemand in je buurt is die wel mooie foto's van je maakt🙈 Wel herkenbaar nu je het zegt ik heb weinig foto's van me kinderen met mijzelf erbij.

3 jaar geleden

Bij mij zijn het dus alleen zulke foto's van mij met ons meisje. De spontane foto's heb ik bijna niet en dat is inderdaad jammer!

3 jaar geleden

Reactie op Kimberly ❤️

Je vriend dwingen om gewoon op het knopje te blijven drukken, zodat jij sav ...
Haha had ik hem gisteren gezegd toen ik met hem ging schommelen…wel 7 foto’s 🙈 waarvan 1 op randje zit van netaan acceptabel 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Dajaplaya

Bij mij zijn het dus alleen zulke foto's van mij met ons meisje. De spontan ...
Leuke foto! Hier ook eigenlijk alleen maar dat soort foto’s.

3 jaar geleden

Tip op de telefoon zit een functie met zelf ontspanner dat gebruik ik dus veel en toevallig heeft mijn telefoon samsunga71 ook een optie single foto. Daar maakt hij meerdere fotos/ filmpjes soort boemerangs ervan echt heel erg fijn!

3 jaar geleden

Reactie op Anka95

Tip op de telefoon zit een functie met zelf ontspanner dat gebruik ik dus v ...
Daar hebben we bv deze foto zelf gemaakt

3 jaar geleden

Ik zeg het altijd tegen mijn vriend. Ik maak van hem met onze dochter zoooo veel leuke foto’s. En elke keer laat ze aan hem zien en zeg, ahh jullie hebben zulke leuke foto’s met z’n tweeën! Heb je ook nog een van mij en m’n dochter? Dan maakt hij ook weer een of twee keer spontaan een foto😂 Wij hebben dit jaar 2x een fotoshoot gedaan. Ik wil dit minimaal 1x per jaar blijven doen. We hebben nu een hele leuke gevonden, nu de resultaten nog afwachten. Als het wat is gaan we jaarlijks bij haar terug. Ik vind foto’s echt heel erg belangrijk.

3 jaar geleden

Ik zei een tijd geleden tegen mijn man dat ik dus helemaal geen leuke foto heb van haar en mij. Toen we dat weekend iets gingen doen heeft hij uitgebreid de tijd genomen om een leuke foto te maken, is ook zeker gelukt toen. Dus vraag je man/vriend er even de tijd voor te nemen of anders een vriendin, je moeder? En als dat allemaal niks word zou ik overwegen een foto shoot te doen.

3 jaar geleden

Mijn man maakt heel veel foto's van ons. Ik moet er altijd op letten dat ik hetzelfde voor hem terug doe. 😊 Verder veel selfies. Als hij bij mij op schoot zit. Samen liggend op de vloer. Samen liggend in bed. Dat soort sessies. 😊

3 jaar geleden

Reactie op Dajaplaya

Bij mij zijn het dus alleen zulke foto's van mij met ons meisje. De spontan ...
Hier exact hetzelfde. M’n vriend heeft niks met foto’s, zucht als ik er om vraag. Klikt vervolgens1x, kijkt er amper naar en wil hem vooral niet opnieuw maken. Doet ie dat wel dan wordt ie er niet beter op.

3 jaar geleden

Ik heb wel een paar mooie foto's die geen selfies zijn nu Marije wat groter is, maar uit de kraamtijd/newborntijd echt bijna niks.

3 jaar geleden

Oow zo herkenbaar! Heb het wel eens gezegd en sindsdien maken mn moeder en zus nog wel eens wat foto's. Maar idd met de zelfontspanner kan je ook wel leuke dingen doen! Zoals deze dus 😉

3 jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

Oow zo herkenbaar! Heb het wel eens gezegd en sindsdien maken mn moeder en ...
Wauw wat een gave foto!