141 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook een meisje 💖💖 Mijn man hoopte dit echt al, hij vindt zichzelf een echte meisjes-papa 😍

3 jaar geleden

Hier ook een meisje💖💖 Omschakelen want ik was er heilig van overtuigd dat ik een jongetje zou krijgen.. niet minder leuk & welkom!!

3 jaar geleden

Net een echo gehad , hier krijgen we ook een meisje 🥰💗

3 jaar geleden

Wij krijgen ook een meisje, Girlpower!! ✨🎀

3 jaar geleden

Hier ook een meisje voor begin december super blij met mijn wondertje 💗💕

3 jaar geleden

Eerste kindje en 5 december wordt ze verwacht 💗💗😁😁

3 jaar geleden

Wij verwachten ook een dochtertje😍💖 ik had er tot de pretecho echt geen gevoel bij wat het zou kunnen worden maar mijn vriend zei vanaf begin af aan al een meisje 🥰 ze word verwacht op de verjaardag van mijn vriend

3 jaar geleden

Is ons 2de kindje en wordt een meisje eerste is een jongen

3 jaar geleden

Hier ook de eerst en ook een meisje! We zijn super blij! 💕 Bijna iedereen dacht dat we een jongetje zouden krijgen, maar ik had zelf heel sterk het gevoel dat het een meisje zou worden!

3 jaar geleden

Mijn tweede kindje 💖 ik heb al een zoontje van 5💙

3 jaar geleden

Jaa hier 😊 dacht zelf weer een meisje en ja hoor. Vandaag te horen gekregen bij dokter Papa. Meisje nummer 3 voor ons. Zo blij en dankbaar 💖

3 jaar geleden

Vandaag ook een echo gehad en bleek ook een meisje te zijn. Wat we al dachten. Gelijk vanmiddag gender reveal met ballon gedaan. Echt heel gaaf!!

3 jaar geleden

Reactie op nouka1986

Vandaag ook een echo gehad en bleek ook een meisje te zijn. Wat we al dach ...
Leeeeeuk!! Wij moeten nog even 2 weekjes wachten tot de reveal 😊

3 jaar geleden

Wij hebben al een zoon van bijna 2. Het leek mij erg leuk als het nu een meisje zou zijn, maar voel mij qua zwangerschap hetzelfde. Dus ging er vanuit dat het wel weer een jongen zou zijn. Dinsdag pretecho gehad, duurde gewoon bijna een uur voordat ze met zekerheid kon zeggen dat het een meisje 💖 werd. Erg blij mee, alhoewel ik nog steeds moet wennen en het nog niet kan geloven 😊

3 jaar geleden

Vandaag tassen vol met babykleding geshopt voor ons meisje. We hebben er zoveel zin in!!🥰

3 jaar geleden

Yes, hier ook een babygirl 💞💞. Ons 2e meisje, onze oudste wordt in okt 3. Helemaal happy, ik vind mezelf een echte meisjesmama 😊

3 jaar geleden

Wij krijgen ons eerste kindje en ook een meisje💕 ook ik had een heel sterk voorgevoel dat het een meisje zou zijn. Was dan ook echt niet verbaasd. Mijn vriend wel haha. Kan niet wachten om haar te ontmoeten💗

3 jaar geleden

Ook ons eerste kindje... en wij hadden ons compleet ingesteld op een jongen. Tja, waarom je dat dan doet werkelijk geen idee!! Maar de verrassing dat het een meisje is was des te groter! En we zijn er uiteraard allebei ontzettend blij mee... in de familie van mijn man worden alleen maar jongetjes geboren, dus zodra we het echt gaan vertellen zal iedereen super verbaasd en blij zijn!! 💖💖💖 Ik grapte steeds “Mietjes maken grietjes”, wat uiteraard complete onzin is, maar nu is het een leuk grapje om te plagen... We verheugen ons enorm op ons meisje

3 jaar geleden

leuk zo haha wij hebben 8 juli de gender reveal voor familie dus nog even in spanning. gister een pretecho gehad en wordt ons 2e meisje. van de week gedroom dat het overtuigend een meisje was en ja hoor 😂 we waren met jongens en meisjes namen bezig. ik wist het meisjesnaam zeker en daardoor werd mijn voorgevoel sterker.

3 jaar geleden

Yess ik kan me hier nu ook melden. Vandaag te horen gekregen dat wij een meisje verwachten. Ik heb heel lang gedacht dat het een jongetje zou zijn, maar vannacht dacht ik ineens het is een meisje en dat bleek dus zo te zijn tijdens de pretecho 💖. Wij hadden echt geen voorkeur, maar ontzettend leuk allemaal natuurlijk.