69 Reacties
vor 2 Jahren
Reactie op Anne47
Hier ook telkens dilemma's. Kind eet wel pasta met spinazie en pasta met kl ...
Geef je dan echt een complete bloemkoolroos bijvoorbeeld of geprakt? Mijn zoontje vindt hele stukken nu eindelijk eetbaar i.p.v. speelbaar. Meestal prakken wij grof en hij begint het nu ook interessant soms te vinden om zelf met de vork te eten. Vlees en vis heeft hier de voorkeur, maar nu leggen wij dat pas later in het zicht (ook bij onszelf) en dan taalt hij er niet naar. Het is soms even uitvogelen wat ze willen en hoe en zodra je het weet is het de volgende dag weer anders.
vor 2 Jahren
Al doende leert men 😉. Onze oudste lepelt zo sambal naar binnen (al vanaf ...
😂
vor 2 Jahren
Reactie op Anne47
Ja ga zoiets idd maar eens proberen, even terug naar prakken en kijken of m ...
K denk dat kinderen tot een jaar of 2 inderdaad prima geprakte eten eten, het blijft makkelijker liggen op de lepel..
Tenzij ze rapley zijn opgevoed..
Ik weet niet hoe jij je eten eet.. Maar ik merk hier dat ze graag het zelfde als mama wil...
vor 2 Jahren
Reactie op Anne47
Ja ga zoiets idd maar eens proberen, even terug naar prakken en kijken of m ...
Hier is het ook weer terug naar prakken ipv stukjes. Het zij zo, als er maar wat naar binnen gaat. 🙂
vor 2 Jahren
Reactie op newmommy😍
Ik lees nu steeds terug naar prakken…ik prak mijn eten nog steeds😂😂😂
Haha heerlijk. Bij ons was het probleem ook dat ze op een gegeven moment alleen nog maar wilde eten als ze het zelf met handen kon pakken. Dus dat werd toen wat lastig met prakjes. Maar laatste tijd wil ze af en toe wel weer van een lepel eten dus nieuwe ronde nieuwe kansen
vor 2 Jahren
Reactie op mooni
Ik doe nog steeds vlees en groente in het snijapparaat en redelijk fijn mak ...
Is toch ook niet gek... Mijn kind heeft nog maar 4 tandjes en allemaal voortanden. Dan is een beetje fijn wel prettig als fijnmalen met tanden nog niet gaat. 🙂
vor 2 Jahren
Reactie op FreyFrey
Hier eet de kleine met de pot mee. Niet met alles vanwege te zout of te vet ...
Zo doe ik het ook met her en der nog een potje. 😊