69 Reacties

vor 2 Jahren

Reactie op Anne47

Hier ook telkens dilemma's. Kind eet wel pasta met spinazie en pasta met kl ...
Geef je dan echt een complete bloemkoolroos bijvoorbeeld of geprakt? Mijn zoontje vindt hele stukken nu eindelijk eetbaar i.p.v. speelbaar. Meestal prakken wij grof en hij begint het nu ook interessant soms te vinden om zelf met de vork te eten. Vlees en vis heeft hier de voorkeur, maar nu leggen wij dat pas later in het zicht (ook bij onszelf) en dan taalt hij er niet naar. Het is soms even uitvogelen wat ze willen en hoe en zodra je het weet is het de volgende dag weer anders.

vor 2 Jahren

Al doende leert men 😉. Onze oudste lepelt zo sambal naar binnen (al vanaf ...
😂

vor 2 Jahren

Reactie op Anne47

Misschien een overgang van dat je een deel potje geeft en erna nog los eten ofzo?

vor 2 Jahren

Reactie op Anne47

Groente door de aardappels prakken? 🙈 Lekker Hollands?

vor 2 Jahren

Reactie op Littl-one

Groente door de aardappels prakken? 🙈 Lekker Hollands?
Ja ga zoiets idd maar eens proberen, even terug naar prakken en kijken of mevrouw het dan wel blieft 😉

vor 2 Jahren

Reactie op Anne47

Ja ga zoiets idd maar eens proberen, even terug naar prakken en kijken of m ...
K denk dat kinderen tot een jaar of 2 inderdaad prima geprakte eten eten, het blijft makkelijker liggen op de lepel.. Tenzij ze rapley zijn opgevoed.. Ik weet niet hoe jij je eten eet.. Maar ik merk hier dat ze graag het zelfde als mama wil...

vor 2 Jahren

Reactie op Anne47

Hier is het ook weer terug naar prakken ipv stukjes. Het zij zo, als er maar wat naar binnen gaat. 🙂

vor 2 Jahren

Ik lees nu steeds terug naar prakken…ik prak mijn eten nog steeds😂😂😂

vor 2 Jahren

Reactie op Anne47

Ik doe nog steeds vlees en groente in het snijapparaat en redelijk fijn maken, aardappelen prakken en alles door elkaar anders hoeft ze het ook niet.

vor 2 Jahren

Hier weigerde ze een poos normaal geprakt eten dus toen even weer gemalen omdat ze absoluut ook zelf wil eten. En aardappels los vind ze niet lekker, meeste groentes wel maar vlees boeit der ook niet zo. Dus nu grof maken en ze eet t zelf redelijk.

vor 2 Jahren

Reactie op newmommy😍

Same.. Dus ik snap 't probleem ook niet helemaal.. 🙈

vor 2 Jahren

Reactie op newmommy😍

Haha heerlijk. Bij ons was het probleem ook dat ze op een gegeven moment alleen nog maar wilde eten als ze het zelf met handen kon pakken. Dus dat werd toen wat lastig met prakjes. Maar laatste tijd wil ze af en toe wel weer van een lepel eten dus nieuwe ronde nieuwe kansen

vor 2 Jahren

Reactie op Anne47

Haha heerlijk. Bij ons was het probleem ook dat ze op een gegeven moment al ...
Oh hier gaat stevige prak ook met de hand naar binnen.. 🙈 Bde baby prak lukt dat niet mee.. Maar wr oefenen een lepel en vork.. Maar de banden zijn te makkelijk

vor 2 Jahren

Reactie op mooni

Ik doe nog steeds vlees en groente in het snijapparaat en redelijk fijn mak ...
Is toch ook niet gek... Mijn kind heeft nog maar 4 tandjes en allemaal voortanden. Dan is een beetje fijn wel prettig als fijnmalen met tanden nog niet gaat. 🙂

vor 2 Jahren

Reactie op Littl-one

Oh hier gaat stevige prak ook met de hand naar binnen.. 🙈 Bde baby prak lu ...
Hier ging het zelfs met de potjes ook, het kan echt 😂 nu lepelt ze alles zelfstandig na binnen, gaat wel beter.

vor 2 Jahren

Hier eet de kleine met de pot mee. Niet met alles vanwege te zout of te vet of pittig. Maar heb dan porties eten nog van dingen die hij wel mee eet. Maak altijd wat extra

vor 2 Jahren

Onze zoon eet vanaf 6 maanden al met de pot mee. Kook alleen zoutloos verder krijgt en mag hij alles

vor 2 Jahren

Reactie op FreyFrey

Hier eet de kleine met de pot mee. Niet met alles vanwege te zout of te vet ...
Zo doe ik het ook met her en der nog een potje. 😊

vor 2 Jahren

Zo doe ik het ook met her en der nog een potje. 😊
Hij wil geen potjes meer behalve 1 bepaalde spaghetti! Hahaha

vor 2 Jahren

Reactie op FreyFrey

Hij wil geen potjes meer behalve 1 bepaalde spaghetti! Hahaha
Yup!