7 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben geen professional maar denk niet dat op basis van 3 dingen terwijl die voor de rest ontzettend sociaal is je kan zeggen dat hij autisme heeft.. hier zegt die ook alleen nog pappa en mamma en niet bewust. Op deze leeftijd is het eigenlijk nog lastig om zoiets te zeggen diagnosticeren doen ze daarom ook vanaf 4 jaar Bij mij komt veel autisme voor in de familie je kan het aankaarten bij cb zodat ze je zorgen weten verder is het denk afwachten hoe hij zich verder ontwikkeld en word er nog niet zoveel mee gedaan

2 jaar geleden

Dan zou de mijne ook autisme hebben 🙈

2 jaar geleden

Krijg pas sinds een paar dagen kusjes en heb er nooit bij stilgestaan dat dit zou moeten. 🤔😊 Volgens mij heb je gewoon een vrolijk kindje. 😊 Ontwikkelingen bij kindjes lopen niet gelijk. Op dit forum post iedereen veel over mijlpalen waardoor het soms lijkt alsof jouw kind iets niet kan wat het al zou moeten maar dat is vaak helemaal niet zo. Lopen hoeft nog niet Mond vol tanden hoeft nog niet Hele verhalen vertellen hoeft nog niet Uit een normale beker drinken hoeft nog niet Een volle bos haar hoeft nog niet En ga zo maar door 😄

2 jaar geleden