3 Reacties

2 jaar geleden

Hier de laatste tijd een dametje wat ook zo ontzettend moe is. Die slaapt dus wel weer 2 keer op een dag. In totaal 4 uur. Ik denk dat het komt door de ontwikkeling. Ze gaat zo hard op het moment, kletst de oren van je kop, doet alles na enz.

2 jaar geleden

Heel herkenbaar, al heb ik het gevoel dat ze er nu een beetje doorheen komt. Ze gaat 's avonds rond 19.30u naar bed en maken haar 's morgens uiterlijk 9 uur wakker, dan rond 12/12.30u weer naar bed tot een uur of 15. Nu begint ze 's morgens soms weer wat eerder wakker te worden of gaat ze pas tegen 13u haar bedje in. (Vandaag weer het andere uiterste en heeft ze haar middagdutje geweigerd馃槄) Denk inderdaad ook veel ontwikkeling en ze is ook weer aardig wat gegroeid, zal wel veel energie kosten. Eten is bij ons de laatste tijd ook wat wisselend, hoewel het altijd wel een goede eter is, dus daar maak ik me ook niet zo snel zorgen om eigenlijk.

2 jaar geleden

Hier ook! Het maakt niet uit of we een drukke of rustige dag hebben, hoe of hoeveel mijn zoontje heeft geslapen... Hij blijft moe. Hij ziet er ook witjes uit, soms echt helemaal grauw. Eten gaat goed en verder doet hij het ook goed. Zat al te denken om met hem naar de huisarts te gaan maar misschien hoort dit er nu even bij?