18 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Shar35
Kom net van boven met hetzelfde verhaal....niet altijd maar vaak wel inderd ...
Ja zo gek hè … en in me armen is die stil en in bed huilt hij. Is al denk 2 maanden zo elke avond🤷🏼♀️
3 jaar geleden
Reactie op Dec07
Lijkt me zo zoeken idd. Je kan het niet even vragen zodat je een antwoord k ...
Ja k denk nachtmerrie .. of ik zat ook te denken.. ik geef om half 5 zijn avond eten al want dan vraag die er al om.. en om half 7/7uur de fles weer. Misschien een te volle maag in bed? K weet het ook niet 🤷🏼♀️
3 jaar geleden
Hier hetzelfde, hoorde gister over nachtangst en heb het idee dat dit hier het geval is, soms gewoon 3 uur wakker snachts met haar op de arm
3 jaar geleden
Reactie op silvana1988
Ja k denk nachtmerrie .. of ik zat ook te denken.. ik geef om half 5 zijn a ...
Hier krijgt mn zoontje om 4 nog een tussendoortje (stukje fruit) om 5/half 6 avondeten en tussen half 7/7 laatste fles. Hier doe ik wel minder melk in. Wij hebben er geen last van maar het kan natuurlijk zijn dat jou kleine er anders op reageert. (Heerlijk hoe verschillend ze allemaal zijn :) Anders is bellen naar t CB als t je echt dwarszit. Misschien kunnen hun je duidelijkheid geven.
3 jaar geleden
Bij ons was dat ook zo, heb haar bed anders gezet en een nachtlampje blijft aan. Nu is het niet meer en slaapt ze door.
3 jaar geleden
Hier was het ook de afgelopen periode zo. Bij mijn dochter was het denk ik dat ze dr slaapcyclus niet kon koppelen, want het was idd precies na 50 min hier.
Als ik de tijd in de gaten hield en meteen naar haar toe ging als ik zag dat ze huilend wakker werd, kon ik haar weer gauw neerleggen en aaien en sliep ze weer verder.
3 jaar geleden
Reactie op MamaVanJulia
Bij ons was dat ook zo, heb haar bed anders gezet en een nachtlampje blijft ...
Mag ik vragen wat voor nachtlampje je hebt? Ik heb nu zo een Himalayasteen lampje maar vind hem nog best veel licht geven.
Verder ook hetzelfde probleem al maanden, vaak wakker rond de zelfde tijden ene keer erger dan de andere keer... soms geef ik ook een fles nog als het heel erg wordt en dan slaapt ze wel weer verder. Maar of ze nou te kort komt of bang is of door haar ontwikkelingen en tandjes ik heb geen idee meer, ik weet niet beter dat dit al speelt sinds dat ze 4,5 maand oud was en nu over 4 weken is ze 1 jaar...
3 jaar geleden
Reactie op Annafleur2020
Mag ik vragen wat voor nachtlampje je hebt? Ik heb nu zo een Himalayasteen ...
Hij heeft zo’n Nijntje lampje geeft niet zo heel veel licht, maar we hebben geprobeerd zonder we hebben geprobeerd met.. werkt allebei niet.. net het bedje andersom gezet werkt ook niet, flesje gegeven werkt ook nog. Wij zijn al op na een dag 2 kids opvoeden waarvan onze oudste heeeel veel aandacht vraagt.. k word gewoon gek nu😩
3 jaar geleden
Reactie op silvana1988
Hij heeft zo’n Nijntje lampje geeft niet zo heel veel licht, maar we hebben ...
Dat is zeer begrijpelijk... Ik heb nog die knuffel gehad met zo een geluid erin die afgaat op haar geluid in de nacht dan speelt hij of hartritme af of slaapmuziekje of white nozz, en natuur geluiden knuffel is van zazu. Miss voor jou nog te proberen?? Bij mij leek het in het begin te helpen maar nu ook niet meer... ik ga donderdag naar cb voor haar prikjes maar, zal het er daar ook even over hebben en anders ga ik denk toch echt opzoek naar een slaapcoach
3 jaar geleden
Reactie op Annafleur2020
Dat is zeer begrijpelijk... Ik heb nog die knuffel gehad met zo een geluid ...
Ja die heb ik idd maar in het begin werkte die super maar nu niet meer.. en muziekje op camera en daar word die altijd stil van maar boeit hem nu ook niet .. hij zit nu naast me en is die stil hij wil gewoon niet neer gelegd worden snap t echt niet 😩
3 jaar geleden
Reactie op Annafleur2020
Mag ik vragen wat voor nachtlampje je hebt? Ik heb nu zo een Himalayasteen ...
Hey lampje (sterretjes) van haar babyfoon, staat altijd aan (geeft bijna geen licht), en een Winnie de pooh lampje.
3 jaar geleden
Een slaapcyclus duurt ongeveer 45 minuten en dan kom je in een lichte fase. In die fase ben je het meest gevoelig om wakker te worden. Misschien heeft je baby last van zo'n 'fysiek' gevoel van in slaap vallen, dat het lijkt alsof je echt valt zeg maar. Dat gebeurt vaak voor je in slaap valt en qua tijdsduur zou je kindje dus wakker kunnen worden van dit heftige moment. Ik heb er als volwassene wel eens last van en kan mij voorstellen dat een baby hier een beetje overstuur van raakt. Slechts een gedachte die ik met je wilde delen. Weet niet of je hier wat aan hebt. 😘
3 jaar geleden
K heb wat anders uitgeprobeerd. Uurtje later de fles gegeven en dus ook later op bed. Het werkt perfect! Niet wakker geworden tot nu toe vanaf 20:00🎉